فیروز سیر رزرو هتل دیانا پلاس قشم - فیروز سیر

جزیره قشم را می‌توان بزرگ‌ترین جزیره ایران دانست. این جزیره زیبا با طبیعتی بکر، تنوع قومی و فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری متنوع و… یکی از مهم‌ترین مقاصد برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، رزرو هتل قشم است. به همین علت، در این مطلب یکی از هتل‌های خوب این جزیره یعنی هتل دیانا پلاس را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

معرفی هتل دیانا پلاس

هتل دیانا پلاس قشم یکی از بهترین و نوسازترین هتل‌های جزیره قشم است. این هتل در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و از همان زمان، همواره بهترین امکانات و خدمات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرد. این هتل قشم طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. هتل دیانا پلاس در چهار طبقه واقع شده است و ۶۳ اتاق دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و سوئیت یک خوابه چهار تخته هستند.

در مجموع، تعداد تخت‌های این هتل به عدد ۱۸۰ می‌رسد. همچنین لابی این هتل دارای ظرفیتی برابر با ۳۰ نفر است. مهم‌ترین مزایای این هتل سه ستاره را می‌توان نزدیکی آن به مکان‌هایی مانند بازار سنتی قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره و پارک زیتون دانست. بنابراین اگر به دنبال رزرو یک هتل عالی در جزیره قشم هستید، این هتل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

مزایای هتل دیانا پلاس قشم

یکی از نکاتی که مسافران در هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنند، امکانات و خدماتی است که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل دیانا پلاس قشم نیز دارای مزایا و خدمات بسیاری است که در ادامه این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • این هتل انواع کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها را در خود جای داده است و مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
  • هتل سه ستاره دیانا را می‌‌توان به علت نوساز بودن، یکی از شیک‌ترین و تمیزترین هتل‌های جزیره دانست.
  • تمامی پرسنل این هتل قشم، مجرب و آموزش دیده هستند. بنابراین اگر رفتار پرسنل و کیفیت خدمات برای شما مهم هست، این هتل می‌تواند یک انتخاب عالی و مناسب برای شما باشد.
  • قیمت و هزینه این هتل نسبت به سایر هتل‌های هم رده خود، در ردیف متوسط قرار دارد. همچنین این هتل در برخی از فصل‌های سال، تخفیفاتی عرضه می‌کند.
  • همان طور که قبل‌تر اشاره شد، هتل دیانا پلاس با بسیاری از مکان‌های گردشگری جزیره قشم از جمله ساحل صخره‌ای خرچنگ، مجتمع تجاری سیتی سنتر و… فاصله کمی دارد. شما می‌توانید با ماشین در مدت زمان کمتر از ۲۰ دقیقه از این هتل به مقصد موردنظرتان برسید.

اگر تصمیم گرفته‌اید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، می‌توانید از طریق بخش رزرو هتل اسنپ تریپ این کار را به‌راحتی انجام دهید.

نحوه رزرو هتل دیانا پلاس قشم

اگر قصد رزرو این هتل قشم را دارید، می‌توانید این کار را به صورت آنلاین و به‌راحتی انجام دهید. برای رزرو آنلاین، تنها کافی است وارد یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل مانند سایت اسنپ تریپ شوید و پس از وارد کردن نام هتل موردنظرتان، از قیمت آن آگاهی پیدا کنید.

همچنین شما می‌توانید در این سایت، قیمت هتل موردنظر را با سایر هتل‌ها مقایسه کنید. بخش رزرو هتل اسنپ تریپ نحوه انتخاب و رزرو هتل را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. همچنین این سامانه تخفیفات خوبی جهت رزرو هتل ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

جمع‌بندی

جزیره قشم یکی از مهم‌تریم مقاصد گردشگری در کشور ایران است. مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری بسیاری در این جزیره قرار دارند. مسافران می‌توانند با بازدید از این جزیره، لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. هتل دیانا پلاس قشم یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های این جزیره است. افراد می‌توانند با رزرو این هتل به امکاناتی عالی با هزینه مناسب دست پیدا کنند. نحوه رزرو این هتل نیز بسیار آسان است و مسافران با استفاده از بخش رزرو هتل اسنپ تریپ می‌توانند به راحتی آن را رزرو کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.