فیروز سیر رستوران های آتن با غذاهای یونانی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

با رستوران های آتن آشنا شوید!

شهر آتن پایتخت یونان، مملوء از آثار تاریخی و باستانی، کافه ها و رستوران های فوق العاده با غذاهای بی نظیر می باشد. رستوران های آتن با توجه به موقعیت جغرافیایی که این شهر دارد، مواد غذایی محلی خود را به صورت روزانه و تازه تهیه می کند و غذاهایی درجه یک و خوش طعم به گردشگران و بومیان آتن عرضه می کنند. رستوران های آتن انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را با بهترین سرآشپز های دنیا طبخ و سرو می کنند.

رستوران های آتن

همراه سفرمی باشید تا با برخی از رستوران های آتن در سفر به این شهر آشنا شوید.

رستوران فانکی گورمت | Funky Gourmet

رستوران فانکی گورمت در قلب شهر آتن و منطقه کرامیکاس واقع شده است. پس از وارد شدن به این رستوران با طراحی داخلی بی نظیر و زیبایی مواجه می شوید. ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای که در طراحی داخلی این رستوران استفاده شده است و تابلو ها و آثار هنری نصب شده بر روی دیوار باعث شده تا محیطی گرم و شیک برای قرارهای ویژه و رومانتیک و یا جلسات کاری به وجود بیاورد. منوی رستوران گورمت شما را شگفت زده خواهد کرد ! سرآشپزهای حرفه ای این رستوران با خلاقیتی متفاوت غذاهای اصیل یونانی را بازآفرینی می کنند و غذایی جدید و خوش طعم برای مشتریان خود سرو می کنند.

رستوران فانکی گورمت | Funky Gourmet

این رستوران با منوی هیجان انگیز و غذاهای منحصر به فرد خود توانسته دو ستاره میشلن را از آن خود کند و همین اتفاق فانکی گورمت را به یکی از بهترین رستوران های آتن تبدیل کرده است. این رستوران موفق به دریافت چندین جایزه ی بین المللی نیز شده است جایزه هایی که تنها به بهترین رستوران های دنیا تعلق می گیرد!

رستوران فانکی گورمت | Funky Gourmet

رستوران فانکی گورمت | Funky Gourmet

رستوران پاپاداکیس | Papadakis  

در سفر به آتن یونان اگر علاقمند به غذاهای دریایی تازه و لذیذ هستید به رستوران پاپاداکیس که بر روی کوه لیکابتوس بنا شده بروید و با غذاهایی خوشمزه مواجه شوید! شما می توانید غذای مورد علاقه ی خود را در فضای داخلی رستوران پاپاداکیس که طراحی ساده ای با رومیزی های سفید و گلدان های گل دارد میل کنید و یا در محیط بیرونی رستوران علاوه بر لذت بردن از تماشای منظره ای چشم نوار غذای خود را بخورید. پاپاداکیس یکی از رستوران های آتن است که ماهی های کبابی فوق العاده با سسی با طعم و مزه بی نظیر به مشتریان خود ارائه می کند.

رستوران پاپاداکیس | Papadakis

رستوران پاپاداکیس | Papadakis

رستوران پاپاداکیس | Papadakis

رستوران اسپاندی | Spondi

یکی دیگر از رستوران های آتن رستوران اسپاندی می باشد که با محبوبیت بی نظیر خود موفق به دریافت دو ستاره میشلن شده است. این رستوران در محله پاگراتی آتن و در فاصله کمی از آکروپلیس واقع شده و با نمای خارجی تاریخی و زیبای خود گردشگران را به سمت خود می کشاند. رستوران اسپاندی با منوی هیجان انگیز و خلاقانه ای که فصل به فصل تغییر می کند و سرویس دهی فوق العاده در سال ۲۰۱۷ جزو ۱۰۰ رستوران برتر دنیا شده است. در این رستوران، در محیطی با نورپردازی مناسب می توانید غذاهای خوشمزه و متنوع، انواع پیش غذا و دسر و سالاد را که نهایت سلیقه در طبخ و سرو آنها دخیل شده میل کنید.

رستوران اسپاندی | Spondi

رستوران اسپاندی | Spondi

رستوران استیتوریو میلوس | Estiatorio Milos

یکی دیگر از رستوران های آتن که در چندین کشور دیگر شعبه دارد رستوران استیتوریو میلوس است. این رستوران در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده و شهرت و محبوبیت فراوانی به خاطر غذاهای ارگانیک، باکیفیت و تازه ی خود میان مردم بومی دارد. در رستوران میلوس بیشتر غذاهای دریایی تازه که مواد غذایی آن به صورت روزانه توسط ماهی گیران صید شده، سرو می شود.

رستوران استیتوریو میلوس | Estiatorio Milos

در این رستوران فضاهای خصوصی تر و دنج هم برای راحتی مشتریان وجود دارد که در صورتی که علاقه داشتید می توانید به آنجا بروید. حضور شخصیت های معروف و مشهور در این رستوران همچون بیانسه، نیکول کیدمن، مدونا و .. نشان از کیفیت و غذاهای بی نظیر این رستوران می باشد.

رستوران استیتوریو میلوس | Estiatorio Milos

رستوران کوهیلیا | Kohylia

در سفر به آتن اگر علاقمند به محیط های باز برای صرف غذا هستید قطعا رستوران کوهیلیا انتخابی مناسب است. این رستوران در نزدیکی ریزورت گرند لاگوآنیسی آتن واقع شده و چشم اندازی فوق العاده به شهر آتن دارد. غذاهای بی نظیر این رستوران با طعمی جدید و متفاوت هر سلیقه ای را راضی می کند. مواد غذایی به کار رفته در غذاهای رستوران کوهیلیا همگی درجه یک و تازه هستند. برای لذت بردن بیشتر از غذاهای و فضای فوق العاده این رستوران بهتر است در هنگام غروب آفتاب به این رستوران زیبا بروید و علاوه بر لذت بردن از غذای خود که با خلاقیت تمام سرو شده از تماشای غروب آفتاب در دریای آتن نهایت لذت را ببرید.

رستوران کوهیلیا | Kohylia

همراه سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده و سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. همچنین شما با مراجعه به سایت سفرمی بلیط هواپیما تهران به آتن چارتری سیستمی و یا هتل آتن را رزرو نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.