فیروز سیر رستوران های ازمیر با غذاهای ترکی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷

رستوران های ازمیر

ازمیر ترکیه از مقاصد پرطرفدار و محبوب در میان گردشگران به خصوص ایرانیان می باشد. بندر ازمیر مملوء از رستوران های متنوع با کیفیت های بالا می باشد که غذاهای لذیذ ترکی را برای میهمانان خود سرو می کنند. طعم بی نظیر غذاهای ترکی و عطری که دارند بی شک برای هر گردشگری خوشایند خواهد بود! رستوران های ازمیر علاوه بر غذاهای ترکی با تنوع بالا، انواع غذاهای مدیترانه ای، اروپایی و خوراک های دریایی را با طعمی فوق العاده طبخ و سرو می کنند. این شهر زیبا دارای رستوران های متعددی است، از رستوران های محلی کوچک گرفته تا رستوران های بزرگ و ۵ ستاره ! با مجله سفرمی همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های ازمیر آشنا شوید.

رستوران های ازمیر

رستوران آسانسور ازمیر | Asansör

صرف شام در محیطی رویایی و با چشم اندازی از شهر ازمیر برای هر گردشگری تجربه ای خوشایند می باشد. رستوران آسانسور از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری و بهترین رستوران های ازمیر می باشد که این فرصت را برای گردشگران ایجاد می کند! در این رستوران زیبا و بر فراز بنای تاریخی شما می توانید لذیذ ترین غذاهای ترکی، فرانسوی و ایتالیایی را در محیطی رمانتیک نوش جان کنید. اگر به این رستوران جذاب سری زدید از کباب آسانسور غافل نمانید!

رستوران آسانسور ازمیر | Asansör

رستوران دنیز | Deniz

رستورانی بی نظیر با خوشمزه ترین غذاهای دریایی! رستوران دنیز با افتتاح در سال ۱۹۸۱  از بهترین رستوران های ازمیر می باشد که در مرکز این شهر زیبا قرار گرفته است. این رستوران باشکوه با قرارگیری بر روی آب و چشم اندازی از دریای اژه، مکانی مناسب برای صرف شام می باشد! صرف غذا در بالکن این رستوران تجربه ای فراموش نشدنی و جذاب است که حتما در سفر به ترکیه باید آن را تجربه کنید. این رستوران بهترین غذاهای دریایی همچون سالاد هشت پا، انواع ماهی، میگو، لابستر و … با طعمی بی نظیر سرو می شود.

رستوران دنیز | Deniz

رستوران ۱۸۸۸ | ۱۸۸۸ Restaurant

از مجلل ترین رستوران های ازمیر که در ساختمانی زیبا و به سبک قرن ۱۹ ساخته شده و از گرانقیمت ترین رستوران های این شهر نیز می باشد. مبلمان رستوران ۱۸۸۸ بسیار مدرن و ترکیبی از رنگ های کرم، قهوه ای و سفید می باشد. در این رستوران گرانقیمت می توانید کباب، ماهی و میگو و .. با طعمی لذیذ و فوق العاده را نوش جان کنید.

رستوران 1888 | 1888 Restaurant

رستوران آکینین یری | Akinin Yeri

در فاصله ی کمی از مرکز شهر ازمیر رستورانی فوق العاده به نام آکینین یری قرار دارد که بی شک از بهترین رستوران های ازمیر می باشد و نباید فرصت صرف غذا در آن را از دست بدهید! رستوران آکینین یری چندین سال پیاپی به عنوان بهترین رستوران ازمیر برای صرف غذاهای دریایی توسط منتقدین انتخاب شده است. غذاهای این رستوران با محصولات تازه و مواد غذایی جدید طبخ می شود تا میهمانان غذایی لذیذ و بی نظیر را تجربه نمایند.

رستوران آکینین یری | Akinin Yeri

رستوران ماورا | Mavra

رستوران ماورا از شلوغ ترین رستوران های ازمیر است که قطعا ارزش صبر کردن و در صف بودن را دارد! رستوران ماورا در بین دو تقاطع شهر ازمیر قرار گرفته و ممکن است دفعه اول آن را پیدا نکنید. در این رستوران پیش از آنکه غذای اصلی برای شما سرو شود، پیشخدمت هایی خوشرو با انواع مزه های لذیذ و خوشمزه از شما پذیرایی می کنند. رستوران ماورا با منویی متنوع همه ی سلیقه های غذایی را پوشش می دهد. چه علاقمند به غذاهای گوشتی باشید و چه غذاهایی دریایی را دوست داشته باشید این رستوران بهترین مکان برای صرف غذا با قیمتی مناسب می باشد. یکی از تخصص های این رستوران هشت پای کباب شده می باشد که نباید آن را از دست بدهید!

رستوران ماورا | Mavra

رستوران ینگک | Yengec

رستوران ینگک از بهترین رستوران های ازمیر برای تجربه ای فوق العاده می باشد. رستوران ینگک رستورانی در خانه ی قدیمی ۱۵۰ ساله با چشم اندازی از دریا می باشد. کارکنان این رستوران ترکی با خوشرویی تمام از میهمانان خود استقبال و پذیرایی می کنند. در این رستوران می توانید انواع غذاهای لذیذ سنتی، دریایی با تازه ترین و بهترین مواد غذایی طبخ می شود. منوی این رستوران فصل به فصل تغییر می کند تا برای میهمانان جذابیت خود را حفظ کند. این رستوران محلی مناسب برای یک مهمانی خانوادگی می باشد.

رستوران ینگک | Yengec

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده تا با آگاهی کامل سفری لذت بخش را تجربه نمایید. در صورتی که قصد دارید سفری به شهر زیبای ازمیر ترکیه داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به ازمیر و رزرو هتل ازمیر به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 339 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.