فیروز سیر رستوران های لوکس استکهلم - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷

رستوران های استکهلم کدام‌اند؟

استکهلم به عنوان یکی از بزرگ ترین شهر های کشور سوئد و همچنین پایتخت آن، هرساله میزبان مسافران و توریست های بی شماری در اقصی نقاط دنیا است و با زیبایی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، دوست داشتنی ترین و لذت بخش ترین خاطره سفر را برای مهمانان خود می سازد. استکهلم با رستوران های معروف و بی نظیر خود، پذیرایی گردشگران بی شماری است که این شهر را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب کرده اند و با سرو انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ اروپایی، سوئدی، اسکاندیناوی و… که با انواع مواد درجه یک طبخ می شوند خود را در لیست بهترین شهر ها دنیا با معروف ترین رستوران ها قرار داده است. در رستوران های استکهلم ، انواع مزه های فوق العاده را تجربه خواهید کرد.

رستوران های استکهلم

رستوران های لوکس و شیک استکهلم

اگر هوس خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذاهای گریل شده را کرده اید و یا دلتان استیک ها یا پیتزاهای خوشمزه می خواهد، حیف است به استکهلم بروید و از رستوران های فوق العاده با شکوه و معروف آن دیدن نکنید. جالب است بدانید که رستوران های این شهر دیدنی، در کنار منوی غذایی متنوع و با کیفیتی که دارند آن ها را در یک محیط زیبا و خاطره انگیز برای مهمانان خود سرو می کنند. تمامی رستوران های شیک و لوکس استکهلم از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار هستند. به طوری که به مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری استکهلم بسیار نزدیک بوده و فضایی شیک و صمیمانه و به دور از هر گونه تشنج و نا آرامی را برای مهمانان خود به وجود می آورند. با ما همراه باشید تا شما را با چند نوع رستوران لوکس و بی نظیر استکهلم آشنا سازیم.

رستوران های شیک استکهلم

رستوران نوک | Nook Restaurant

اگر می خواهید تجربه یک غذای خلاقانه و بی نظیر را در سوئد داشته باشید و از طعم های بی نظیر غذاهای مدرن و بین المللی در شهر استکهلم سوئد بهره‌مند شوید، حتماً به رستوران شیک و مدرن نوک استکهلم که یک رستوران بی نظیر بین المللی می باشد، سر بزنید. رستوران نوک یکی از شیک ترین و معروف ترین رستوران های استکهلم است با ایجاد یک فضای مدرن و لاکچری و پخش موسیقی های ملایم و به روز، از تمامی مهمانان خود در نهایت احترام و صمیمیت استقبال و پذیرایی می کند. سر آشپز کره ای این رستوران، غذاهای معروف و خوشمزه آسیایی را با مهارت و خلاقیت بالای خود، در میان منوی غذایی خود دخالت می دهد و با این کار خود طعم های متفاوتی را در منوی غذایی خود ایجاد می کند.

رستوران نوک

با رفتن به رستوران زیبا و مجلل نوک، می توانید از میان منوهای فیکس و تک، غذاهای خوشمزه و بی نظیر مورد علاقه خود را با قیمت های بسیار مناسبی انتخاب کنید.

رستوران پرینسن | Prinsen Restaurant

اگر دلتان یک فضای هنری و شاعرانه می خواهد و دوست دارید در یک فضای رمانتیک و هنری به صرف یک نهار دلچسپ و خوشمزه بپردازید، رستوران پرینسن دقیقاً همان جایی است که باید سر بزنید. این رستوران شیک و زیبا، هرساله محل تجمع هنرمندان، موسیقی دانان، کارگردانان و بازیگران سرشناس و مشهور است که با غذاهای کلاسیک خود در انواع طعم های مختلف از آنان پذیرایی گرم به عمل می آورند. لازم است بدانید که بسیاری از کتاب های مشهور در این رستوران رقم خورده است. رستوران زیبا و دیدنی پرینسن، در کنار منوی غذایی متنوع خود، با شب شعرهای با شکوه و موسیقی های زیبا و گوش نواز از تمامی مهمانان خود به گرمی پذیرایی می کنند.

رستوران پرینسن

رستوران پرینسن

رستوران گوندولن | Eriks Gondolen Restaurant

رستوران گوندولن استکهلم نه تنها زیبا ترین و دیدنی ترین چشم انداز استکهلم را از آن خود کرده است، بلکه با سرآشپز حرفه ای و مجربی که دارد به روز ترین و متنوع ترین منوی غذایی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. به دور از مرام و معرفت است که اگر از طعم های لذیذ و منحصر به فرد نوشیدنی های این رستوران حرفی به میان نیاوریم. اگر قرار باشد عادلانه درباره نوشیدنی های این رستوران قضاوت شود، باید گفت که طعم های فوق العاده اسپرسوهای اینجا، هر مشتری را مجذوب خواهد کرد. علاوه بر این ها، منوی رستوران گوندولن شامل: انواع ماهی های دریایی با گیاهان معطر، گوشت کبابی با مارچوبه سفید و دسرهای سنتی سوئدی است که خوردن آن ها در کنار چشم اندازهای بی نظیر استکهلم، تجربه ای تکرار نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

رستوران گوندولن استکهلم

رستوران گوندولن استکهلم

رستوران اوپراکالارن | Operakällaren Restaurant

این رستوران یکی از مجلل ترین رستوران های استکهلم محسوب می شود که از سال ۱۹۶۱ میلادی، تهیه غذای قصر سلطنتی را بر عهده داشته است. در واقع می توان گفت گرفتن اولین ستاره میشلن توسط این رستوران را باید مدیون زحمات و تجربه های بی نظیر سر آشپز آن یعنی «استفانو کاتِناچی» دانست. این مکان زیبا و با شکوه با فضای لاکچری و مجللی که دارد مهمانان خود را به یک شام خاص در یک فضای خاص دعوت می کند. تورتلینی از غذاهای فوق العاده این رستوران است که به شما پیشنهاد می کنیم یک بار طعم متفاوت و معرکه آن را تجربه کنید.

رستوران اوپراکالارن

از دیگر رستوران های استکهلم ، می توان به رستوران روکولتور، لیلا اوگو، رستوران اوواکسن کرو و رستوران گریل و .. نیز اشاره کرد.

همراه سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را تکمیل نموده و همچنین با خرید بلیط هواپیما استکهلم و رزرو هتل استکهلم سفری با کیفیت و خاطره انگیز را تجربه کنید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.