فیروز سیر رستوران های لوکس و مدرن مالزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

معرفی رستوران‌های لوکس مالزی

معرفی رستوران‌های لوکس مالزی برای گردشگرانی که علاقه‌مند به چشیدن طعم غذاهای خارق‌العاده این منطقه هستند حائز اهمیت است.  زیرا بسیاری از گردشگران سفیر غذا هستند و با چشیدن طعم غذاهای مناطق مختلف جهان کیفیت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رستوران‌های لوکس مالزی

توریست‌هایی که به کشورهای آسیایی شرقی همانند مالزی فیروز سیر‌کنند. علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشی فراوان این منطقه، طعم غذاهای محلی مالزی را نیز تست می‌کنند. غذاهای خاص و خوشمزه‌ای که در مالزی وجود دارند گردشگران را وادار می‌کنند که بارها و بارها به این کشور سفر کنند و به رستوران‌های لوکس مالزی مراجعه نمایند.

رستوران‌های لوکس مالزی

اگر سفری به مالزی را در پیش رو دارید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید و با رستوران‌های خاص و منحصر به فرد این منطقه بیشتر آشنا شوید.

رستوران Marini’s On 57

این رستوران که به عنوان اولین گزینه از بین رستوران‌های لوکس مالزی توجه همگان را به سوی خود جلب می‌کند در طبقه ۵۷ برج پتروناس در قلب شهر کوالالامپور واقع شده است.

رستوران Marini’s On 57

 برای طراحی دکور سالن ناهار خوری این رستوران از مبل‌هایی مدرن که دارای رنگ سفید هستند استفاده شده و نورپردازی‌هایی با چراغ‌های نئون، فضا را برای صرف یک ناهار یا شام رمانتیک دل‌پذیرتر می‌کنند. نقاشی‌هایی از هنرمند ایتالیایی Rosalba Mangione بر روی دیوارهای این رستوران هیجان انگیز نصب شده‌اند و پنجره‌هایی که از کف تا سقف طراحی شده منظره جذابی از شهر کوالالامپور برای مهمانان به نمایش می‌گذارند.

رستوران Marini’s On 57

در این رستوران در کنار غذاهای سنتی مالزی می‌توانید طعم غذاهای منحصر به فرد ایتالیایی را نیز بچشید. همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی‌ها برای مهمانان فراهم شده است تا بتوانند نوشیدنی مورد علاقه‌شان را به همراه غذا سفارش دهند.

رستوران Marini’s On 57

رستوران Troika Sky Dining

رستوران Troika Sky Dining نیز یکی از رستوران‌های لوکس مالزی می‌باشد. این رستوران بر فراز برج B مجموعه Troika واقع شده است و با وجود پنجره‌های بزرگ طراحی شده منظره شهر کوالالامپور را در یک نگاه برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

رستوران Troika Sky Dining

 این رستوران جذاب علاوه بر غذاهای خوش طعم و منحصر به فرد مختص مالزی، دارای منوی غذایی ایتالیایی، یونانی، فرانسوی و اسپانیایی است. ترافل های سرو شده در این رستوران طعم منحصر به فردی دارند. همچنین علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی می‌توانند طعم بهترین پیتزاها و پاستاها را در این رستوران بچشند و سفری جذاب و هیجان انگیز را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

رستوران Troika Sky Dining

رستوران Troika Sky Dining

رستوران Thirty8 KL

نام رستوران Thirty8 KL نیز در بین رستوران‌های لاکچری مالزی به چشم می‌خورد. این رستوران مجلل در طبقه ۳۸ هتل Grand Hyatt قرار دارد و با وجود پنجره‌های بزرگی که دور تا دور رستوران طراحی شده‌اند، زاویه دید ۳۶۰ درجه از مرکز شهر کوالامپور برای مهمانان به نمایش گذاشته می­شود.

رستوران Thirty8 KL

این رستوران از برج‌های مشهور پتروناس تنها یک کیلومتر فاصله دارد و از این مکان می‌توانید عکس‌هایی جذاب و دیدنی از این دو برج هیجان انگیز تهیه کنید.

رستوران Thirty8 KL

اگر به غذاهای تایلندی و ژاپنی علاقه ویژه‌ای دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم طعم سوشی ساشیمی، ماهی قزل آلا و استیک‌های این رستوران را امتحان کنید.

رستوران Thirty8 KL

رستوران Enak Restaurant KL

با توجه به این که غذاهای محلی مالزی از پر ادویه ترین غذاهای طبخ شده محسوب می‌شوند، علاقه‌مندان به صرف این غذاها می‌توانند به رستوران Enak Restaurant KL که یکی از رستوران‌های لوکس مالزی است مراجعه کنند. این رستوران در طبقه پایینی مرکز خرید استار هیل گالری واقع شده و دکوراسیون آن به صورت سنتی در نظر گرفته شده است.

رستوران Enak Restaurant KL

غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند عموماً غذاهای محلی مالزی و غذاهای تایلندی هستند که با ادویه‌های مختلف ترکیب می‌شوند. طعم و مزه غذاهای محلی مالزی بسیار هیجان انگیز و خاص است و افرادی که به طعم‌های تند و پر ادویه علاقه‌مند هستند این رستوران را جهت صرف غذا انتخاب می‌کنند.

رستوران Enak Restaurant KL

رستوران Prego KL

رستوران Prego KL که در هتل Westin کوالالامپور واقع شده نیز یکی دیگر از رستوران‌های لوکس مالزی است. این رستوران خاص دارای دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد است و غذاهای کلاسیک ایتالیایی برای میهمانان سرو می‌کند. اگر علاقه‌مند هستید که طعم غذاهای جذاب و هیجان انگیز ایتالیایی را در فضایی خاص با دکوراسیون قدیمی و خاطره انگیز امتحان کنید، این رستوران بهترین گزینه پیش روی شما است.

رستوران Prego KL

رستوران Prego KL

رستوران Celestial Court KL

این رستوران که بیشتر دارای طراحی‌های خاص چینی‌ها می‌باشد در هتل Sheraton Imperial واقع شده است. شهرت این رستوران به عنوان یکی از رستوران‌های لوکس مالزی به دلیل غذاهای خلاقانه و منحصر به فردی است که سرو می‌کند.

رستوران Celestial Court KL

رنگ قالب در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران رنگ قرمز، طلایی و مشکی است. قرار دادن گلدانی به رنگ قرمز در قسمت ورودی رستوران و استفاده از صندلی‌های قرمز و دیوارهایی به رنگ طلایی به خوبی طراحی‌های آسیایی را به معرض نمایش می‌گذارد.

رستوران Celestial Court KL

غذاهای این رستوران ترکیبی از غذاهای مدرن و سنتی هستند که دارای طعم خارق‌العاده می‌باشند؛ بنابراین هنگام سفارش غذا می‌توانید چندین گزینه را از میان علاقه‌مندی‌هایتان انتخاب کرده و ترکیب خاصی از آن‌ها را نوش جان کنید.

خلاصه

با توجه به این که بیشتر مسافران هنگام سفرهای تفریحی به غذاهای متنوع و مکان‌های گردشگری منطقه مورد نظر توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. بررسی رستوران‌های لوکس مالزی برای گردشگران از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا در رستوران‌های خاص و مجلل مالزی علاوه بر غذاهای محلی، غذاهای بین المللی نیز سرو می‌شوند که می‌توانید طعم آن‌ها را امتحان کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.