فیروز سیر رستوران های مارماریس با غذاهای عالی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷

رستوران های مارماریس

مارماریس شهری ساحلی و ناشناخته در جنوب غربی ترکیه است که همچون جواهری در میان شهرهای ترکیه می درخشد! مارماریس ترکیه از بهترین مقاصدی است که در آن می توانید غذاهای لذیذ و خوشمزه در رستوران های باکیفیت این شهر نوش جان کنید و از تماشای چشم انداز بی نظیر ساحل مارماریس و دریای مدیترانه لذت ببرید! بیشتر رستوران های مارماریس و حتی کافه های این شهر در نزدیکی ساحل مارماریس و قلعه مارماریس واقع شده اند تا لذت شما را از صرف غذایی ترکی یا بین المللی دو چندان کنند..

همراه مجله سفرمی باشید تا گشتی در میان بهترین رستوران های مارماریس ترکیه بزنیم!

رستوران های مارماریس

بهترین رستوران های مارماریس ترکیه

رستوران نی | Ney Restaurant

رستوران های مارماریس با تعداد بسیار در این جزیره وجود دارند اما شما فقط در رستوران های کمی می توانید غذای بی نظیر محلی را نوش جان کنید! رستوران نی در مارماریس از بهترین هایی است که شما را به صرف غذایی لذیذ در خانه ای سنگی دعوت می کند! رستوران نی در مارماریس با فضای دنج و کوچک خود بهترین غذاهای ترکی همچون مانتی و راویولی و سوپ گوجه فرنگی را برای میهمانان خود سرو می کند.

رستوران نی | Ney Restaurant

رستوران اورفوز | Orfoz Restaurant

اورفوز از بهترین رستوران های مارماریس که عاشقان غذاهای دریایی را شیفته ی خود می کند. این رستوران با استفاده از تازه ترین مواد غذایی، منویی فوق العاده را در رستوران خود قرار داده است. رستوران اورفوز انواع حلزون های دریایی، ماهی و میگو، هشت پا، مارماهی را با طعمی لذیذ برای میهمانان خود در محیطی دوست داشتنی سرو می کند. با انتخاب رستوران اورفوز علاوه برا لذت بردن از غذایی لذیذ می توانید به تماشای منظره ی بی نظیر ساحل و دریای مدیترانه بنشینید.

رستوران اورفوز | Orfoz Restaurant

رستوران لا فرچون | La Fortune Restaurants

لا فرچون با نزدیکی به مارینای ترکیه از بهترین رستوران های مارماریس می باشد که با منوی متنوع خود، طیف وسیعی از سلیقه های غذایی را پوشش می دهد. در این رستوران فوق العاده انواع غذاهای دریایی، بین المللی و ترکی با طعم و بوی بی نظیر برای شما سرو می شوند. رستوران لافرچون از بهترین گزینه هایی است که صرف صبحانه در آن با چشم اندازی بی نظیر از دریای مدیترانه و ساحل، تجربه ای فوق العاده را برای شما رقم می زند. این رستوران در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و توانسته تا به الان با کیفیتی بی نظیر خود را در دل گردشگران و بومی های مارماریس جا کند.. اگر در پایان هفته به این رستوران عالی برای صرف شام بروید می توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

 رستوران لا فرچون | La Fortune Restaurants

رستوران پاین اپل | Pineapple Restaurant

بدون شک پاین اپل از عالی ترین رستورانهای مارماریس می باشد که غذاهای آن هم در میان گردشگران و هم بومی های ترکیه جذابیت خاصی دارد. این رستوران با تاسیس در سال ۱۹۸۸ توانست از همان ابتدا غذاهایی لذیذ و با کیفیت را برای میهمانان خود سرو کند. باغ زیبای این رستوران به همراه چشم اندازی محشری از منظره دریا، بهترین مکان برای صرف غذا می باشد؛ به خصوص در ماه های بهار که زیبایی این باغ به اوج خود می رسد می توانید خاطراتی بی نظیر را در ذهن خود ثبت کنید. در سفر به مارماریس از رستوران فوق العاده را از دست ندهید!

رستوران پاین اپل | Pineapple Restaurant

رستوران پاین اپل | Pineapple Restaurant

رستوران تاج محل | Taj Mahal

رستوران تاج محل در مارماریس انتخابی ایده آل برای کسانی است که می خواهند خاطره ای به یاد ماندنی با صرف غذاهای تند و تیز هندی در این شهر ساحلی در ذهن ثبت کنند. این رستوران با تنوع بسیاری از غذاهای هندی شما از انتخابی که کرده اید خشنود می کند! البته در منوی رستوران تاج محل غذاهای بین المللی، آسیایی، اروپایی و وگان نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که این رستوران هندی با کارکنان حرفه ای، سرویس دهی عالی، فضای دوست داشتنی و غذاهای لذیذ و متفاوت قیمت معقول و مناسبی دارد! شما می توانید برای ناهار و شام گروهی، خانوادگی و دوستانه در رستوران تاج محل مارماریس میز رزرو کنید.

رستوران تاج محل | Taj Mahal

رستوران تاج محل | Taj Mahal

رستوران استیک اند بار | Steak & Bar

اگر می خواهید تجربه ای فوق العاده از صرف استیک و غذاهای بین المللی در بلندای مارماریس با منظره ای تماشایی از لنگر و دریای مدیترانه داشته باشید ما به شما رستوران استیک اند بار را پیشنهاد می کنیم! این رستوران در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته و با کیفیتی عالی در سرو غذا و سرویس دهی از بهترین رستوران های مارماریس می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم از نوشیدنی های خوش طعم این رستوران در کنار استیک و کوکتل های متنوعش غافل نمانید!

رستوران استیک اند بار | Steak & Bar

رستوران استیک اند بار | Steak & Bar

رستوران بونو گود تایمز | Bono Good Times

بونو گود تایمز از پرطرفدارترین رستوران های مارماریس است که در فضایی زیبا و منحصر به فرد شما را شیفته ی غذاهای خوشمزه ی خود می کند. صرف غذا و نوشیدنی در این رستوران با سرویس خدمات دهی عالی و طعم بی نظیر از بهترین تجربه های برای شما می باشد. موسیقی دلنوازی که به هنگام صرف غذا برای شما نواخته می شود در فضای باز رستوران و با چشم نوازی از دریا، لذت بردن از غذا را برای شما دو چندان می کند. رستوران بونو گود تایمز مارماریس با غذاهای باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه، همیشه شلوغ می باشد بنابراین بهتر است از پیش میزی در این رستوران رزرو کنید.

رستوران بونو گود تایمز | Bono Good Times

رستوران میا | Mia Meyhane

میا، رستورانی عالی برای صرف غذاهای خوشمزه ی محلی و اصیل مارماریس که تجربه ای جذاب را برای شما رقم می زند. نواخته شدن موسیقی زنده در کنار چشم انداز فوق العاده و صرف غذای محلی ترکیه مانند مانتی و کباب ترکی لذتی فراموش نشدنی را به شما هدیه می دهد. این رستوران دارای سرویس دهی عالی و قیمت معقولی می باشد.

رستوران میا | Mia Meyhane

رستوران سینار مارماریس | çınar Restaurant

بی شک صرف غذا در طبیعت مارماریس و در میان اردک و غازها، زیر سایه درختان و بر روی تخت و صندلی های چوبی، تجربه ای لذت بخش از آمیخته شدن با طبیعت می باشد. تجربه ای که تنها در رستوران سینار یا چینار از بهترین رستوران های مارماریس می توانید تجربه کنید. آوازه ی صبحانه های خوشمزه ی این رستوران حتی در میان گردشگران هم پیچیده شده است. ناخ سرخ شده با کره محلی و زعفران ! از غذاهای خوشمزه ی رستوران سینار می توان به ترکیب مرغ و روغن زیتون با سس گوجه فرنگی، گوشت بره و ماهی قزل آلا اشاره کرد.

رستوران سینار مارماریس | çınar Restaurant

رستوران سینار مارماریس | çınar Restaurant

رستوران ال دیوینو | El Divino Restaurant

ال دیوینو از بهترین رستوران های مارماریس که در زمینه سرو غذاهای دریایی بسیار حرفه ای می باشد. این رستوران لوکس در مرکز خرید مارینا قرار گرفته است و در کنار غذاهای دریایی، غذاهای ترکی و بین المللی را هم سرو می کند. بی شک پخش شدن موسیقی زنده به هنگام صرف غذا، لذت شما را دو چندان می کند. فضای داخلی رستوران دنج و رمانتیک با نورپردازی های عالی می باشد که می توانید از چشم انداز بی نظیر دریا نیز لذت ببرید.

رستوران ال دیوینو | El Divino Restaurant

رستوران ال دیوینو | El Divino Restaurant

در صورتی که می خواهید به شهر ساحلی مارماریس سفر کنید می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مارماریس به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید. همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری، بهترین رستوران ها و مراکز خرید تکمیل نموده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 335 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.