فیروز سیر زندگی در هلند با زیبایی های بی نظیر - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

۴٫۲
/
۵
(
۱۰

امتیاز

)

زندگی در هلند

هلند کشوری کوچک است که در شمال غربی اروپا قرار گرفته است. این کشور را می توان با زیبایی های بی نظیر و فوق العاده اش، دشت های وسیع لاله، گونه های مختلف گل و انواع پنیرهای لذیذ و خوشمزه شناخت. چشم اندازهای طبیعی هلند، امنیت بالای مردم و گردشگران، کیفیت مناسب زندگی و خانه های رنگارنگ هر گردشگری را در سفر به این کشور، ترغیب به زندگی در هلند می کند! همسایگان کشور هلند، بلژیک، آلمان و بریتانیا هستند.

زندگی در هلند

پایتخت هلند، شهر زیبای آمستردام است که جایگاه بسیار ویژه ای میان گردشگران اقصی نقاط دارد. این شهر پر توریست بر روی آب بنا شده و کانال های آبی بسیاری در زیر این شهر قرار گرفته است.

زندگی در هلند

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با کشور هلند و مردمانش بیشتر آشنا شوید.

آب و هوای هلند

آب و هوای هلند به طور کلی بسیار شبیه به انگلستان می باشد و جزو کشورهای پر بارش به خصوص در فصول سرد سال است. این سرزمین پر باران دارای آب و هوایی معتدل است که دارای تابستان های کوتاه و ملایم و زمستان های سرد می باشد. باد های بسیار تندی در بسیاری از مناطق این کشور به خصوص مناطق ساحلی هلند می وزد و از آنجایی که هلند کشوری مسطح است این وزش باد امکان دارد موجب نگرانی گردشگران بسیاری شود. بهترین زمان سفر به هلند در اواسط ماه می تا سپتامبر است که هوا در معتدل ترین حالت ممکن می باشد اما همچنان بارش های روزانه وجود دارد.

آب و هوای هلند

دین، فرهنگ و زبان مردم هلند

جالب است بدانید که هلندی ها به دلیل تغذیه مناسب، آب و هوای خوب و رفاه اقتصادی جزو بلند قد ترین مردم جهان هستند! زبان رسمی این کشور هلندی است و اکثر مردم به این زبان صحبت می کنند، اما صحبت به زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی نیز به خاطر مهاجرانی که زندگی در هلند را انتخاب کرده اند به وفور دیده می شود.

بیشتر مردم هلند مسیحی پروتستان هستند اما در این میان حدود یک میلیون نفر از جمعیت هلندی ها را مسلمانان شیعه تشکیل دادند. هلندی ها مردمی صبور، صلح جو و مهمان نواز و خونگرم هستند و امکان ندارد در سفر به هلند و یا زندگی در هلند با برخورد بدی از سمت این مردم صلح دوست مواجه شوید !

دین، فرهنگ و زبان مردم هلند

خورد و خوراک در هلند

تنوع غذایی در کشور هلند بسیار زیاد است و خوراکی های حلال نیز به وفور در این کشور یافت می شود. این کشور سرسبز برای هر نوع سلیقه ای غذاهای متنوعی دارد .شاید غذاهای هلند و پایتخت زیبای آن آمستردام به اندازه غذاهای کشورهای ایتالیا و فرانسه معروف نباشند اما دلیل بر این نیست که این کشور غذاهای خوشمزه و بی نظیری ندارد! هزینه ی خورد و خوراک در هلند به خصوص در شهر آمستردام ممکن است بسیار گران برای شما تمام شود اما با کمی گشتن حتما می توانید رستوران های محلی کوچک و غذاهای ارزان با طعم هایی بی نظیر پیدا کنید. شما باید برای صرف یک وعده غذایی در رستوران های معمولی هلند حدود ۲۰ تا ۲۵ یورو بپردازید.

خورد و خوراک در هلند

خورد و خوراک در هلند

حمل و نقل در هلند

زندگی در هلند با خیابان های بدون ترافیک و تمیز قطعا لذت بخش خواهد بود ! در این کشور بیشتر مردم کارهای روزانه و رفت و آمد های خود را با دوچرخه انجام می دهند. مسیرهای زیبا و خلوت قطعا تجربه فوق العاده ای با دوچرخه سواری برای شما به ارمغان  می آورد. با توجه به اینکه هلند شهر گران قیمتی است شما می توانید بسیاری از مسیرها را با دوچرخه و یا پیاده طی کنید و از زیبایی های خیابان های هلند با ساختمان های رنگارنگ لذت بیشتری ببرید.

یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در هلند اتوبوس است که شما می توانید با هزینه ای حدود ۳ یورو بلیت تک سفره خود را خریداری نمایید. هزینه ی تاکسی در هلند بسیار گران است و اگر شما قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید از اتوبوس و یا قطار برای جابه جایی استفاده کنید.

حمل و نقل در هلند

درآمد مردم هلند

وضعیت اقتصادی در کشور هلند همواره در وضعیت ثابتی قرار دارد همین اتفاق باعث شده تا نرخ بیکاری در این کشور حدود ۵ درصد باشد. سطح رفاه اجتماعی و میزان حقوق دریافتی در هلند، این کشور را به یکی از قدرتمندترین کشورها تبدیل کرده است. دولت در تلاش است تا با سیاست های اقتصادی جدید شرایط شغلی بیشتری برای هلندی ها به خصوص افراد ناتوان و کم توان ایجاد کند. پیدا کردن کار در هلند برای مهاجرانی که زندگی در هلند را انتخاب کرده اند سخت تر است و در ابتدا نیاز به یادگیری زبان هلندی دارند. با این اوصاف کار در هلند یکی از بهترین موقعیت های شغلی در دنیا محسوب می شود.

درآمد مردم هلند

شما می توانید همراه وبلاگ سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر و کشورهای مختلف بالا ببرید. همچنین می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به آمستردام پایتخت هلند و رزرو هتل آمستردام به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 370 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.