فیروز سیر زیبایی خیره کننده جزایر صباح مالزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

ایالت صباح و جزایری زیبا

صباح دروازه ورود به برنئو است که پایگاه فرهنگ های مختلف، باران های بی وقفه و غارهای باستانی است. بی شک خطوط ساحلی جزیره صباح بهشتی زیبا و بکر را خلق کرده است. دریای جنوب چین، صباح را از غرب این جزیره و دریاهای سولو و سلبس و نوار ساحلی شرقی، در آغوش گرفته است. کوتوکینابالو، پایتخت صباح اقامتگاه ها و هتل ریزورت های بی نظیری را برای گردشگران در نظر گرفته است. همراه سفرمی سامانه رزرواسیون خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید تا با جزایر صباح و سواحل زیبای آن آشنا شوید.

صباح مالزی

اقامتگاه های پایتخت صباح همچون سوترا هاربور، شانگری لا تانجونگ امکانات بی نظیری را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این دو اقامتگاه منظره ای ویژه و بی نظیر از دریای جنوب چین و جزایر پارک عبدالرحمن برای گردشگران فراهم می کند. اقامتگاه سوترا هاربور طیف وسیعی از امکانات تفریحی و هیجان انگیز را در خود جای داده است. زمین گلف، تفرجگاه ساحلی و چشمه های آبگرم از جمله تفریحاتی است که این ریزورت در اختیار مسافران قرار می دهد.

تفریحات صباح

ساحل تانجانگ در جزیره صباح

در نزدیکی فرودگاه، ساحل تانجانگ آرو قرار دارد که از معروفترین مکان هاییست که بی شک باید به تماشای غروب خورشید بنشینید. کافه های ساحلی نیز گزینه ای ایده آل برای استراحت شما خواهند بود. بدون اغراق تانجانگ آرو محلی است که می توانید در سراسر آن ماجراجویی کنید و چیزهای تازه کشف کنید.

سواحل صباح

این میراث دریایی گرانبها و جزیره ی پارک توکونو عبدالرحمن، توسط صخره های مرجانی بی نظیر و گسترده ای احاطه شده اند. نزدیکی این جزیره به کوتاکینابالو باعث شده تا این محل، به مکانی ایده آل برای ورزش های دریایی جذاب، آفتابگیران، شناگران و دریانوردان تبدیل گردد.

دریای جزیره صباح

تنها با ۳۰ دقیقه رانندگی می توان از کوتا کینابالو به نکسوس کارامبانای می رسید. در این بخش اقامتگاه مجللی وجود دارد که نزدیک به شش کیلومتر ساحل اختصاصی دارد. لذت بردن از روزهای بی نظیر همراه با شنا کردن در آبهایی شفاف، همراه با قدم زدن در ساحل و قدم گذاشتن بر روی شن های گرم و نرم تجربه ای بی نظیر خواهد بود. سواری و تیراندازی با کمان، از جمله تفریحات بی نظیری است که در این اقامتگاه برای گردشگران فراهم شده است. برای گلف بازان نیز زمینی وسیع با ۱۸ حفره در هر ۷۲ ردیف در نظر گرفته شده است که توسط رونالد فریم طراحی شده است. پارک لاگون، مرکزی تفریحی است که تقریبا در فاصله ی ۱۰ دقیقه ای قرار دارد و سرگرمی های هیجان انگیزی همچون جت اسکی، قایقرانی، پیاده روی و غواصی را برای گردشگران خود فراهم کرده اند تا نهایت لذت را ببرند.

شانگری لا راسا ریا در صباح

جزیره “شانگری لا راسا ریا” در فاصله ی نه چندان دوری قرار گرفته و بسیار پر زرق و برق و جذاب می باشد. این جزیره ی بی نظیر با ۴۰۰ هکتار پوشش گیاهی سبز احاطه شده است. ساحل ماسه ای سفید این جزیره بیش از ۳ کیلومتر امتداد دارد و بی صبرانه در انتظار شناگران و موج سواران می باشد! گردشگران می توانند زمان خود را با قایقرانی، جت اسکی، سواری بر قایق های موزی و گشت و گذار در جنگل ها سپری کنند. همچنین می توانند در زمین گلف طراحی شده به تفریح بپردازند. گردشگران برای نگاه اجمالی به حیات وحش برنئو، به بازدید از اقامتگاه طبیعی که مقر حیواناتی نظیر میمون های دم بلند خانگی، گوزن سمبر و غیره است، بپردازند.

شانگری لا راسا ریا در صباح

ساحل پاکا

اگر به دنبال مکانی دنج و خصوصی می گردید، ساحل پاکا در توآران که در فاصله ی شش کیلومتری صباح قرار گرفته، بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. ساحل پاکا توسط پوشش ساحلی بی نظیری احاطه شده است. ساحل شگفت انگیز آن مملوء از طبیعتی است که به دور از دنیای مدرن شکل گرفته است. لذت بردن از یک پیک نیک خاص، قدم زدن با پای برهنه در طول ساحل و ساعت ها شنا کردن در دریا از جمله ویژگی های خاص این منطقه می باشد. ساحل آن نیز دارای فضای بسیار مناسبی برای آفتاب گرفتن می باشد که با ایجاد محیطی آرام و دلنشین، لذت شما را از سفر دو چندان می کند.

ساحل پاکا

جاذبه های جزایر صباح

در مسیر سفر، از “باجاوس” که به دریای کولی ها  نیز معروف است، بازدید کنید و از قایق سواری در آبهای شفاف آن نهایت لذت را ببرید. برای رفتن به این ساحل، می توانید هماهنگی لازم را با مسئول تور انجام دهید.

جزیره ماندانانی با میراثی از آثار باستانی و زندگی موجودات دریایی، حدود ۴۵ دقیقه از اسکله “کوآلا آبایی” واقع در کوتا بلود فاصله دارد. شکل چاقو مانند ماندانی سبب شده تا این جزیره دارای ساحلی به عرض ۲۵۰۰ متر باشد. جالب است بدانید که جزیره صباح دارای گونه های مختلف دریایی با قابلیت رویت تا ۴۰ متر از سطح دریاست.

در قسمت شمالی جزیره صباح، ساحل کودات قرار گرفته که گردشگران می توانند به هنگام بازدید از قبیله “رانگاس” از مناظری خیره کننده جزیره لذت ببرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همواره در جستجوی هیجانید تا آدرنالین خونتان را بالا ببرید؛ به شما پیشنهاد می کنیم از خلیج “سیمپانگ منگایاو” در شمالی ترین نقطه برناو دیدن کنید. این جزیره ی بی نظیر در شمال کودات واقع شده و سواحل بی نظیر آن برای شنا کردن و تماشای طلوع و غروب آفتاب بسیار مناسب می باشد.

سیمپانگ جزیره صباح

صباح میزبان چندین جزیره ی بی نظیر و فریبند است که در میان آن ها “پلولو تیگا پارک” قرار دارد که به عنوان جزیره بازماندگان شناخته شده است. جزایر لایانگ لیانگ، جزیره لاک پشت، موبل، کاپالای و سیپادان از جمله مکان هایی هستند که برای غواصی و تماشای دنیای زیر آب ها بسیار مناسب می باشد.

جزیره لوبان که به باغ بین المللی برنئو شهرت دارد، از بزرگترین مقاصد گردشگری جزیره صباح می باشد که یادبود جنگ جهانی دوم است.

جزیره کاپالای صباح مالزی

راه های دسترسی به جزیره صباح

سفر هوایی به جزیره صباح

ایرلاین های مالزی، ایرآسیا و چندین شرکت بین المللی دیگر، پروازهای مستقیمی از کوالالامپور به مقصد کوتا کینابالو، سنداکان، تاواو و لابوان را ارائه می کند.

سفر هوایی به جزیره صباح

همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و تفریحی، مراکز خرید، هتل ها و رستورانها و هر آنچه در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا با آگاهی کامل، سفری خاص و متفاوت را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 394 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.