فیروز سیر ساراواک سرزمین پرندگان هورنبیل - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷

جزیره ساراواک

ساراواک، سرزمین پرندگان هورنبیل، از بزرگترین ایالت های مالزی می باشد که غنی از فرهنگ و سنت، جاذبه های دیدنی و جذاب، گونه های جالبی از حیات وحش است که تماما جزیره ساراواک را به سرزمین ماجراجویی ها تبدیل کرده است. ساراواک دارای خطوط ساحلی است که به طول ۷۰۰ کیلومتر در شمال غربی بورنئو کشیده شده است. ساراواک مکان بسیار ایده آلی برای اکتشاف زیبایی های ساحل دمای “Damai” در سانتابونگ است. بی شک سپری کردن تعطیلات در بین دریای بزرگ جنوب چین و در نزدیکی رشته کوه های سانتابونگ خاطراتی خوش را برای شما به ارمغان می آورد.

ایالت ساراواک

همراه سفرمی سامانه رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید تا با جزیره ساراواک و جاذبه های بی نظیر و انواع راه های دسترسی به آن آشنا شوید.

ساراواک هورنبیل

جالب است بدانید که بسیاری از اقامتگاه های ساحلی مالزی در جزیره ساراواک قرار گرفته است. اقامتگاه هایی همچون Damai، اقامتگاه Damai Puri Resort & Spa، هتل Santubong One و اقامتگاه Permai Rainforest در دل جزیره ساراواک پذیرای گردشگرانی هستند که می خواهند سفری خاص و متفاوت را سپری کنند. شما می توانید با یک رانندگی بسیار کوتاه خود را به جزیره ساراواک برسانید. ساراواک همچون موزه ای زنده از فرهنگ ها و اقوام مختلف در کشور مالزی است.

سواحل ساراواک

با ۱ تا ۲ ساعت رانندگی می توانید از کوچینگ خود را به سواحل بی نظیر و خیره کننده سماتان (Sematan)، پاندان (Pandan) و ساحل سیار (Siar) برسانید که مقصدی فوق العاده برای آفتاب گرفتن و شنا کردن در آب های شفاف می باشد.

تنها با ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قایق سواری از ساحل Damai به “ساتناگ بسار” و جزایر “ساتناگ کسیل” خواهید رسید که این مقاصد زیبا، پناهگاه لاک پشت های سبز می باشد. اگر تمایل داشته باشید که سفرهای یک روزه به مقصد جزیره ساتناگ بسار تجربه نمایید می بایست از اداره “پارک ملل ساتناگ” مجوز کسب نمایید.

سواحل پاندان

پارک های ملی ساراواک، پایگاهی سرشار از ماجراجویی برای علاقمندان به محیط زیست می باشد. پارک ملی تانجانگ داتو (Tanjung Datu) که در نواحی غربی ساراواک واقع شده، دارای یکی از زیباترین سواحلی است که مملوء از گونه های مختلف مرجان های دریایی می باشد. پارک ملی سیمیلاجو (Similajau) در شمال شرقی ساراواک واقع شده که سواحل آن با شن های طلایی و درخشان پوشیده شده است. در پارک ملی باکو، خط ساحل شنی وجود دارد فضای مناسبی را برای شنا کردن و تماشای طلوع و غروب آفتاب برای گردشگران فراهم نموده اند. بی شک تماشای میمون های غول پیکر دم بلند و گونه های منحصر به فرد بورنئو برای گردشگران تجربه ای به یادماندنی به جا خواهد گذاشت.

جزایر ساراواک

جزایر ساراواک

جزایر ساراواک

در شمالی ترین گوشه ساراواک، سواحل بسیار طولانی میری (Miri) واقع شده است که گزینه ی ایده آلی برای گذران گذراندن تعطیلات محسوب می شود. اسکله “لواک بی” و سواحل هاوایی در میان سواحل شناخته شده ی میری قرار گرفته است. بدون اغراق ساحل میری دروازه ای است به سوی ماجراجویی هیجان انگیز و آغازی است به سوی مقاصد مهم و بی نظیری همچون گونونگ مولو (Gunung Mulu)، غار نیاه (Niah)، تپه های لمبیر (Lambir) و مناطق کوهستانی بی نظیری همچون کلابیت و باریو که بدون اغراق خاطره ای خوش را در ذهن شما ثبت می نماید.

جزیره ساراواک

راه های دسترسی به جزیره ساراواک

سفر هوایی به جزیره ساراواک

خطوط هوایی مالزی و ایرآسیا پروازهای مستقیم و غیرمستقیمی را به مقاصدی همچون کوشتینگ، میری، بنتلو و سیبو فراهم می کند. پرواز به کوشتینگ و میری توسط ایرلاین مالیندو ایر صورت می گیرد.

سفر هوایی به جزیره ساراواک

همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و تفریحی، مراکز خرید، هتل ها و رستوران ها و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده و با آگاهی کامل، سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.