فیروز سیر سفر به فیلیپین با جاذبه های گردشگری خیره کننده! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

جاذبه های گردشگری فیلیپین

فیلیپین در لبه ی خاورمیانه واقع شده و بیش از ۷۰۰۰ جزیره را در اختیار دارد که در آن مردم محلی و بسیاری از قبایل بومی ساکن شده اند. جاذبه های گردشگری فیلیپین مانند سواحل بی نظیر، طبیعت سبز و شگفت انگیز و قسمت های جالب تاریخی باعث شده تا بسیاری این کشور را برای سفری هیجان انگیز انتخاب نمایند.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با جاذبه های خیره کننده فیلیپین آشنا شوید.

ال نیدو، پالاوان | El Nido, Palawan

النیدو یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین می باشد که در سال ۲۰۱۶ بسیار پر بازدید بوده است. زمانی که به النیدو می روید، تورهای مختلف توریستی شما را به سواحل دارای شن و ماسه سفید، حوضچه های چشمه آب گرم و آب های شفاف می برند که می توانید در آن ها شنا کنید، کایاک سواری کنید، یا فقط ریلکس کنید و از زیبایی های پنهان طبیعت لذت ببرید.

ال نیدو، پالاوان

ال نیدو، پالاوان

جزیره بوراکی، آکلان | Boracay Island, Aklan

Boracay احتمالا محبوب ترین ساحل در جزایر فیلیپین است. این آرزوی هر فیلیپینی است که از این جزیره واقع در استان آکلان بازدید کند. این جزیره دارای ماسه های سفید نرم، آب های آبی روشن، منظره ای زیبا از غروب خورشید و شبانه های فراموش نشدنی است. بوراکی در ۲۰ فهرست بهترین جزایر جهان قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری فیلیپین می باشد.

جزیره بوراکی، آکلان

جزیره بوراکی، آکلان

جزایر باتنس | Batanes Islands

بنتنس یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین است که سفر به این جزیره زیبا باعث می شود یکی از منحصربفرد ترین منظره های کشور را در آن جا ببینید که شامل مناطق بکری در منطقه می شود و دوستداران طبیعت را شگفت زده خواهد کرد، دام ها آزادانه در بالای تپه های سبز بی پایان، در حال پرسه زدن دیده می شوند. صخره های عظیم با اقیانوس ها زیر آسمان آبی، سواحل سنگی و سواحل شن و ماسه سفید و میراث فرهنگی غنی که از مردم   Ivatansبه یادگار باقی مانده، همه و همه مکانی منحصر به فرد و تماشایی را بوجود آورده است.

جزایر باتنس

جزایر باتنس

جزیره کامیگوین، کامیگوین | Camiguin Island, Camiguin

استان کامیگوین یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فیلیپین ، دارای بیشترین تعداد آتشفشان در هر کیلومتر مربع و بیشتر از هر جزیره ی دیگر در کره ی زمین است. اما بجز آتشفشان ها، استان کامیگوین همچنین دارای جاذبه های طبیعی، از جمله سنگ های خاص در ساحل، چشمه های آب گرم و سرد و آبشارها است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با سفر به این کشور، از جشنواره Lanzones که در ماه اکتبر برگزار می شود، کلیساهای قدیمی، خانه های قدیمی و قبرستان غرق شده در آب نیز بازدید کنید.

جزیره کامیگوین، کامیگوین

جزیره کامیگوین، کامیگوین

جزیره Malapascua، سبو | Malapascua Island, Cebu

در کنار جزیره ی پالاوان و بوراکی، جزیره Cebu نیز در مجله Condé Nast Traveler جزو ۲۰ جزیره ی زیبای جهان است. یک ماه برای کشف کل Cebu، که برای سواحل سفید و تاریخ غنی آن استراحتگاه های لوکس ساخته شده، کافی نیست. جزیره مالاپاسکوا یکی از محبوب ترین اماکن در شهر سبو است. این جزیره ی کوچک جایی است که می توانید در عرض دو ساعت کل این جزیره را ببینید و نهایت لذت را از این سواحل بسیار زیبا و ارامش بخش ببرید.

جزیره Malapascua، سبو

موزه ملی فیلیپین، مانیل | National Museum of the Philippines

یکی دیگر از نقاط دیدنی در مانیل، موزه ملی فیلیپین است. اگر میخواهید گنجینه های فرهنگی فیلیپین را ببینید و دوست دارید درباره ی تاریخ فیلیپین بیشتر بیاموزید و از آن لذت ببرید، موزه ملی فیلیپین جایی است که نباید آن را از دست بدهید. در این موزه می توانید از نقاشی غول پیکر Spoolarium توسط خوان لینا، مانورگول جار و دیگر آثار تاریخی از سال های ۸۹۰ تا ۷۱۰ قبل از میلاد، گنجینه های اسپانیایی گالئون سن دیگو، قایق Balangay یا Butuan، نقاشی های مختلف و مجسمه های مختلف هنرمندان ملی فیلیپین و موارد دیگری که احتمالا فقط در کتاب های درسی دیده می شوند، دیدن کنید.

موزه ملی فیلیپین، مانیل

موزه ملی فیلیپین، مانیل

موزه ملی فیلیپین، مانیل

کوه آپو، میندانائو

اگر بهترین های فیلیپین را می خواهید ببینید چرا به بلندترین کوه در این کشور نمی روید؟ Mount Apo بلندترین قله ی فیلیپین در ارتفاع ۱۰،۳۱۱ فوت از سطح دریا است. کوهنوردان و ماجراجویان با یک سفر چالش برانگیز به به این قله صعود می کنند و در مسیر کوه ها نیز گیاهان و جانورانی که به این ناحیه تعلق دارند را می بینند. پیاده روی به سمت بالای کوه، کار ساده ای نیست، اما هرکسی که به بالای کوه برود با منظره های شگفت انگیزی روبرو خواهد شد.

کوه آپو، میندانائو

کوه آپو، میندانائو

پارک طبیعی تالاباتا ریف، پالاوان

اگر Mount Apo برای مسافرین باشد، پارک طبیعی Tubbataha Reefs بهشتی برای غواصان است. این دنیای شگفت انگیز زیر آب در نزدیکی وسط دریای سولو یکی از بهترین مکان های غواصی روی زمین است. این پناهگاه حفاظت شده، خانه ای برای صخره های دریایی مرجانی، پرنده مانتا ، لاک پشت های دریایی، ماهی های دریایی، ماهی های شیرین، کوسه ها و لاک پشت های دریایی است که در معرض خطر قرار دارند. این پارک طبیعی که همچنین به عنوان یک سایت میراث جهانی توسط یونسکو اعلام شده، یک پناهگاه برای صد گونه پرنده و از اصلی ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین است.

پارک طبیعی تالاباتا ریف، پالاوان

پارک طبیعی تالاباتا ریف، پالاوان

ویگان | Vigan

برای ماجراجویی نهایی در فیلیپین، از Vigan  اولین و تنها میراث جهانی یونسکو بازدید کنید. ویگان یک مقصد منحصر به فرد و تاریخی است که به درستی سزاوار قرارگیری در لیست شما به عنوان اصلی ترین جاذبه گردشگری فیلیپین است.

دهکده ویگان

کشور فیلیپین با طبیعتی بکر و سبز جزو سرگرم کننده ترین مکان های دنیا است که در آن می توانید از آب و هوای خوب، طبیعت عالی و مکان های تاریخی لذت ببرید.همراه وبلاگ گردشگری سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با نقاط گردشگری کشورهای مختلف تکمیل نموده و سفری آسوده و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.