فیروز سیر سفر به پالما ده مایورکا در اسپانیا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷

پالما ده مایورکا جاذبه ی زیبای اسپانیا

اسپانیا کشوری در جنوب غربی قاره اروپاست که بدون شک با جاذبه های گردشگری بی نظیر، گردشگران بسیاری را در طول سفر مات و مبهوت خود می کند. جاذبه های اسپانیا تنها به کلیساها، کاخ های باشکوه و موزه های فوق العاده آن ختم نمی شود! پالما ده مایورکا از جمله دیدنی ترین مکان های گردشگری در اسپانیا می باشد که با قرار گیری در سواحل اسپانیا و دریای مدیترانه در طول سال گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

پالما ده مایورکا

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا سفری به پالما ده مایورکا و جاذبه های گردشگری آن داشته باشیم!

پالما ده مایورکا کجاست؟

کشور اسپانیا در شبه جزیره ایبری قرار گرفته و از همین رو جزایر و بنادر زیبا با مناظر فوق العاده ای را در خود جای داده است. اسپانیا در میان دریای زیبای مدیترانه و اقیانوس اطلس قرار گرفته و این موقعیت باعث شده تا با آب و هوایی معتدل و دلپذیر در جذب گردشگران بسیاری موفق باشد. مایورکا از جذاب ترین و بی نظیر ترین نقاط گردشگری اسپانیا است که یکی از چهار جزیره ی مجمع الجزایر باله آریک می باشد. این جزیره با دیدنی های فوق العاده و شگفت انگیز، مقصدی جذاب برای علاقمندان به طبیعت، ساحل و دریا است که می خواهند تفریحاتی خاص و هیجان انگیز را تجربه نمایند. پالما مرکز مایورکا اسپانیا است که وسیع ترین شهر جزیره با بافتی تاریخی و قدیمی می باشد. این شهر زیبا مملوء از آثار باستانی منحصر به فرد با قدمتی طولانیست که ساکنین آن همواره به تاریخ غنی شهر خود عشق می ورزند.

پالما ده مایورکا کجاست؟

آب و هوای پالما ده مایورکا

همانطور که گفته شد این بندر و جزیره با قرارگیری میان دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس دارای آب و هوای مطلوب و دلپذیری است. آب و هوا به قدری در این بندر معتدل می باشد که در ماه نوامبر هم دمای آن نهایت به ۲۰ درجه می رسد و می تواند مقصدی عالی با تفریحاتی هیجان انگیز در فصل زمستان و پاییز باشد.

آب و هوای پالما ده مایورکا

خورد و خوراک در پالما ده مایورکا

پالما ده مایورکا مقصدی جذاب برای علاقمندان به غذاهای لذیذ و خوراکی های خوشمزه است که با تنوعی فوق العاده شما را گیج خواهد کرد ! اگر در این شهر به دنبال غذاهای گیاهی و متفاوتی هستید هیچ جای نگرانی ای وجود ندارد. رستوران های بسیاری در این شهر وجود دارند که با بهترین سرآشپز ها غذاهای گیاهی لذت بخشی را طبخ و سرو می کنند. اگر به دنبال غذاهای محلی و لذیذ این شهر می باشید، فروشگاه های پالما بهترین انتخاب برای امتحان کردن خوراکی های خوشمزه این شهر هستند. همچنین می توانید اصل ترین روغن زیتون با بو و طعمی منحصر به فرد از بومی های این منطقه خریداری کنید. در سفر به پالما ده مایورکا ترکیب خوشمزه ی میگو و سالمون که به صورت روزانه و تازه صید می شوند را فراموش نکنید!

خورد و خوراک در پالما ده مایورکا

خورد و خوراک در پالما ده مایورکا

اقامت در مایورکا

مایورکا به لحاظ اینکه گردشگران بسیاری را در طول سال به سمت خود می کشاند دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیاری برای اقامت گردشگران می باشد. پالما ده مایورکا با انواع هتل های چند ستاره با تنوع کیفیتی و امکانات میزبان گردشگران می باشد و در این هتل ها می توان از امکاناتی همچون زمین بازی کودکان، مهدکودک، زمین های گلف، ماساژ ، سالن های اسپا و استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن های ورزشی و تناسب اندام و … نهایت لذت را برد .. همچنین در صورتی که می خواهید اقامتی لوکس و به یادماندنی در هتل های پالما ده مایورکا بگذرانید می توانید در هتل لا رزیدنسیا، کالاتراوا بوتیک، کن سرا بوتیک و .. اقامت گزینید.

اقامت در مایورکا

جاذبه های گردشگری پالما ده مایورکا

جاذبه های پالما ده مایورکا در اسپانیا تنها به سواحل رویایی مدیترانه، طبیعت بی نظیر و تفریحات هیجان انگیز آن محدود نمی شود. این شهر مناسب برای هر سلیقه ای است و با بسیاری از دیدنی ها امکان ندارد از سفر به این شهر زیبای قدمتی پشیمان شوید! همراه سفرمی باشید تا با برخی از جاذبه های گردشگری پالما ده مایورکا آشنا شوید.

دیا | Deia

بازدید از دیا دهکده ای فوق العاده با مناظری شگفت انگیز به هر گردشگری که قصد گذران تعطیلات در پالما ده مایورکا را دارد پیشنهاد می شود. خانه های این دهکده با معماری بی نظیر و ساخته شده از سنگ و سقف های سفالی قطعا حرفی برای گفتن دارند! این دهکده با درختان زیتون و نارنج بر فراز دریای مدیترانه منظره ای چشم نواز و بی نظیر را خلق کرده است.

دیا | Deia

ساحل کالا میور | Cala Millor

کالا میور به معنای “خلیج بهتر” با آبهای شفاف و شن های سفید و نرم مقصدی ایده آل و جذاب برای گردشگران اروپایی می تواند باشد. این ساحل که در شمال شرقی مایورکا قرار گرفته است مکانی مناسب برای آفتاب گرفتن و انجام تفریحات هیجان انگیز می باشد.

ساحل کالا میور | Cala Millor

والدموسا | Valldemossa

در ارتفاعات کوه ترامونتانا روستای زیبا و مرتفع والدموسا قرار گرفته است که با خیابان های سنگفرش شده و خانه های سنگی زیبا، رویش گیاهان خود رو منظره ای چشم نواز برای گردشگران ایجاد کرده است و تبدیل به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری پالما ده مایورکا شده است. این روستا میزبان هنرمندان و شاعران بسیاری در طول تاریخ بوده که با فضاسازی هرچه بیشتر در خلق آثاری ارزشمند تاثیر گذار بوده است. والدموسا همچنین مکانی جذاب برای دوچرخه سواری و کوهنوری می باشد.

والدموسا | Valldemossa

والدموسا | Valldemossa

غارهای دل دراچ | Caves of Drach

بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری پالما ده مایورکا، غارهای دل دراچ هستند که بدون بازدید از آن گشت و گذار شما در مایورکا ناتمام باقی می ماند! غارهای دل دراچ با طول بیش از ۲ هزار متر یکی از بزرگترین دریاچه های زیرزمینی را در خود جای داده که مملوء از استالاکتیت ها و استالاگمیت های منحصر به فرد می باشد.

غارهای دل دراچ | Caves of Drach

غارهای دل دراچ | Caves of Drach

کاپ د فورمنتور | Cap De Formentor

کاپ د فورمنتور در شمالی ترین و بالاترین نقطه جزیره مایورکا می باشد که با سفر به آن می توانید از تماشای منظره ای چشم نواز و بیکران لذت ببرید. مسیر مایورکا تا کاپ د فورمنتور مسیری سبز و خلوت است که بیشتر برای دوچرخه سواران مورد استفاده قرار می گیرد. کاپ د فورمنتور چشم اندازی زیبا از سواحل شنی مایورکا و دریای پهنار مدیترانه به گردشگران می دهد.

کاپ د فورمنتور | Cap De Formentor

کاپ د فورمنتور | Cap De Formentor

گالری اس بالوارد | Es Baluard

اس بالوارد یکی از برترین موزه ها و گالری های هنر معاصر در شهر پالما ده مایورکا می باشد که آثار ویژه ای از هنرمندانی همچون پابلو پیکاسو، میکل بارسلو، خوان میرو، خواکین سورولا و .. را به نمایش گذاشته است. ساختمان گالری اس بالوارد در میان ویرانه های دوران رنسانس ساخته شده است و با نوآوری و هوشمندی تمام، ساختمانی فوق العاده ایجاد شده است.

گالری اس بالوارد | Es Baluard

سولر | Soller

سولر روستای زیبا در مایورکا می باشد که با باغ های پرتقال احاطه شده است و می تواند یک روز سفر شما را به طور کامل به خود اختصاص دهد. در این روستا علاوه بر لذت بردن از موزه ها بسیار و گالری های هنری می توانید از فستیوال های موسیقی و هنری که در این شهر برگذار می شوند لذت ببرید. در صورت تمایل به بازدید از این روستای پرتقالی می توانید با قطار از پالما به این روستا برسید.

سولر در پالما ده مایورکا

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا در رابطه با شهر یا کشورهای مختلف اطلاعاتی کامل به دست آورید و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به پالما مایورکا و رزرو هتل مایورکا به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 357 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.