فیروز سیر سواحل معروف شهر پاتایا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

سواحل شهر پاتایا

حتما می دانید که پاتایا یکی از معروف ترین و توریستی ترین شهر های تایلند می باشند. پاتایا شهری مملو از جاذبه های تفریحی و توریستی و خصوصا جاذبه های طبیعی بی نظیر و خارق العاده می باشد، اما سواحل این شهر را می توان به عنوان یک المان در جاذبه های توریستی آن دانست. سواحل شهر پاتایا از جذاب ترین سواحل دنیا می باشند و همین امر موجب شده همه ساله توریست های بسیاری از سرتاسر دنیا به این شهر زیبا سفر کنند و از جاذبه های آن دیدن نمایند.

سواحل شهر پاتایا

در ادامه مقاله قصد داریم چندی از معروف ترین سواحل شهر پاتایا را به شما معرفی کرده و به شرح مختصری از آنها بپردازیم.

سواحل معروف پاتایا

پاتایا پر از سواحل دیدنی و زیبای توریستی و تفریحی می باشد. اگر به پاتایا سفر کردید می توانید به راحتی یکی از سواحل زیر را برای دیدن انتخاب نمایید.

سواحل معروف پاتایا

ساحل پاتایا | Pattaya Beach

اگر قرار باشد به معرفی معروف ترین سواحل پاتایا بپردازیم، مطمئنا بهترین گزینه ساحل مشهور پاتایا می باشد که به جرات می توان آن را شلوغ ترین و پر مخاطب ترین ساحل تایلند دانست. طول ساحل پاتایا حدودا ۴ کیلومتر است و می توان ادعا کرد یکی از فراخ ترین سواحل شهر پاتایا می باشد. مخاطبان بیشماری که چه به صورت توریست و چه به عنوان بومیان در طول روزهای هفته و خصوصا روزهای پایانی هفته به ساحل پاتایا مراجعه می کنند نشان دهنده ی ضرورت بزرگی این ساحل و محبوب بودنش در میان سواحل شهر پاتایا می باشد.

ساحل پاتایا | Pattaya Beach

ساحل پاتایا | Pattaya Beach

اگر با دوربین های هوایی به ساحل پاتایا نگاه کنید متوجه خواهید شد که شکل ساحل پاتایا یکی از منحصر به فرد ترین و زیباترین شکل های جاذبه های طبیعی می باشد. ساحل پاتایا به شکل حلال ماه دریا را در بر گرفته است.

ساحل پاتایا | Pattaya Beach

در ساحل پاتایا با تفریحات ساحلی و آبی بسیاری رو به رو خواهید شد. ورزشهای هیجان انگیزی نظیر قایق سواری، جت اسکی و پاراسل و موج سواری و غیره.

ساحل جومتین | Jomtien Beach

اگر در سفر به تایلند و پاتایا قصد دارید به ساحل به نسبت آرام تر و خلوت تری بروید به شما ساحل جومتین را پیشنهاد می کنیم. ساحل جومتین کمی کوچکتر از ساحل معروف پاتایا می باشد و فاصله اش نیز از ساحل پاتایا تقریبا ۲ کیلومتر می باشد. این ساحل نیز هیجانات و جاذبه های خاص خودش را دارد و مملو از رستوران ها و کافه های ساحلی صمیمی و همچنین تفریحات آبی و ساحلی محبوبی می باشد.

ساحل جومتین | Jomtien Beach

ساحل جومتین | Jomtien Beach

ساحل ناکلوآ | Naklua Beach

ساحل ناکلوآ نیز مانند اغلب سواحل شهر پاتایا یکی از مکان های تفریحی جذاب برای تفریحات آبی و ساحلی می باشد. اما شاید نکته ای که در رابطه با این ساحل برایتان جلب توجه کند، ماهیگیری در این ساحل باشد. در اکثر مواقع شما ماهیگیران بسیاری را در این ساحل خواهید دید که تور های شان را پهن کرده اند و با لذتی خاص محو این کار هستند. تایلندی ها معتقدند ساحل ناکلوآ نمونه کوچکی از کشور تایلند می باشد.

ساحل ناکلوآ | Naklua Beach

ساحل وانگ آمات | Wong Amat Beach

اگر دلتان می خواهد در ساحلی بسیار آرام و دنج قرار بگیرید و لحظاتی را در طبیعت زیبایش بیارامید به شما ساحل وانگ آمات را پیشنهاد می کنیم که در نزدیکی ساحل ناکلوآ واقع شده است. ساحلی زیبا و دنج در میان سواحل پر هیاهوی پاتایا که به دلیل کم بودن مراجعینش آب تمیز تری در مقایسه با سواحل شلوغ تر دارد.

ساحل وانگ آمات | Wong Amat Beach

ساحل کوه لارن | Koh Larn

یکی از سواحل شهر پاتایا که می توان گفت کمی متفاوت تر و خاص تر از سایر سواحل آن می باشد ساحل کوه لاران است. این ساحل، ساحل مرجانی تایلند می باشد و به همین دلیل نیز یکی از معروف ترین و رومانتیک ترین سواحل پاتایا به حساب می آید.

ساحل کوه لارن | Koh Larn

آب ساحل کوه لارن آنقدر شفاف و زلال است که به راحتی می توانید زندگی زیر آب را مشاهده کنید. به همین دلیل است که مشهور ترین تفریح آبی در این ساحل سوار شدن بر قایق های شیشه ای و پیمودن مسیری زیبا و شگفت انگیز بر روی آب است.

ساحل کوه لارن | Koh Larn

ساحل دانگتان | Dongtan Beach

اگر انتخاب شما ساحلی آرام، خلوت و رویایی می باشد که هر صبح جلوه متفاوت تری از طلوع آفتاب را برایتان به نمایش می گذارد به شما ساحل دانگتان را معرفی می کنیم. ساحلی که تقریبا یک چهارم ساحل معروف پاتایا می باشد اما به همان اندازه مورد استقبال افراد با سلیقه ای خاص قرار می گیرد. درخت های نخل در این ساحل سایه بان های بسیار زیبایی را برای توریست ها به وجود آورده اند و همچنین بر زیبایی بصری ساحل نیز افزوده اند. جالب است بدانید که عموما گردشگران اروپایی ساحل دانگتان را برای تفریح و گردش شان انتخاب می کنند. در این ساحل نیز مانند تمام سواحل شهر پاتایا ورزش های آبی همچنان بر قرار است، اما باید اشاره کرد که به اندازه ای که در سواحل دیگر پاتایا رونق و تفریحات هیجان انگیز است، در این ساحل آرام از آنها خبری نیست. طول این ساحل در حدود ۱ و نیم کیلومتر می باشد و اگر به آنجا بروید خواهید دید که چه صبح رویایی انتظارتان را می کشد.

ساحل دانگتان | Dongtan Beach

همراه وبلاگ سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده و سفری دلچسب را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به پاتایا چارتری و سیستمی و رزرو هتل پاتایا به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.