فیروز سیر شهربازی فراری ورد ابوظبی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

شهربازی ها سن و سال نمی شناسند. هر کسی که دوست دارد اوج آدرنالین را تجربه کند، می تواند به این مکان بیاید. از این رو یکی از مکان های تفریحی که در سراسر دنیا به آن اهمیت ویژه داده می شود، شهربازی ها هستند. شهربازی فراری ورد ابوظبی هم، از آن دسته شهربازی هایی است که هر کسی که عاشق تفریح و بازی است، بی نهایت از آن لذت می برد. شاید در ظاهر وقتی وارد شهربازی فراری ورد می شوید، این شهربازی برایتان عادی به نظر بیاید، اما در استفاده از امکانات و وسایل های تفریحی آن، نظرتان کاملا عوض می شود.

درباره شهربازی فراری ورلد

شهربازی دنیای فراری، یکی از مشهورترین شهربازی های جهان است که با الهام از ماشین های فراری در مکانی سرپوشیده ساخته شده است. این شهربازی در جزیره یاس ابوظبی با مساحتی بالغ بر ۸۶ هزار متر مربع ساخته شده است. برای تصور بزرگی این شهربازی، ۷ زمین فوتبال را در کنار هم تصور کنید. در یک جمله باید بگوییم که دنیای فراری، دنیای عاشقان سرعت است.

امکانات شهربازی فراری ورد ابوظبی

در این شهربازی، با بهترین وسایل تفریحی مواجه می شوید که توسط فراری ساخته شده است. در سقف شهربازی بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع، آلومینیوم به کار رفته است که از نمای بالا، آرم فراری را نشان می دهد. با این میزان آلومینیوم می توان ۱۶۷۵۰ اتومبیل فراری را ساخت. بزرگترین آرم شرکت فراری تاکنون بر روی سقف های شهربازی فراری ساخته شده است.

شهربازی فراری ورد ابوظبی

تفریحاتی که در بزرگترین شهربازی جهان، باید تجربه کنید!

شهربازی دنیای فراری، بزرگترین شهربازی موضوعی جهان است که به واسطه الهام از یک برند، ساخته شده است. در این شهربازی، سریع ترین ترن هوایی جهان به نام “فرمول روسی” قرار گرفته است که سرعت آن به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

  1. فرمولا روسا

فرمولا روسا سریعترین و ترسناکترین ترن هوایی جهان است که فاصله رسیدن به حداکثر سرعت آن تنها ۷ ثانیه طول می کشد. شتاب این ترن هوایی، سرعت بالا و مسیر پیچ در پیچی که دارد، اوج هیجان را برای شرکت کننده ها به ارمغان می آورد. مراقب باشید که ناخن هایتان بلند نباشد چرا که در مسیر ممکن است از برخورد هوای پر فشار، بشکند. این تازه بخشی از سرعت این ترن است. فراری گفته است در صورتی که شرکت های رقیب بخواهند سرعت ترن های خود را افزایش دهند، سرعت این ترن ها را بسیار بیشتر می کند.

هزینه استفاده از این ترن هوایی بین ۲۷۰ تا ۵۲۰ درهم است. شاید به نظر پرداخت این هزینه آن هم برای سپری کردن ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه و تنها دو کیلومتر زیاد به نظر برسد اما این تفریح، تجربه ای است که در هر جایی به دست نمی آید.

شهربازی فراری ورد ابوظبی

  1. چالش فیورانو جی تی Fiorano GT Challenge

با این که این بخش سرعت فرمولا روسا را ندارد اما در القای هیجان، دست کمی از این ترن هوایی ندارد. سوار بر ماشین های f430 فراری شوید و در این مسیر، با ماشین های دیگر، مسابقه دهید. نهایت سرعت این ماشین ها ۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

چالش فیورانو جی تی

  1. فلایینگ ایس بزرگترین حلقه ترن هوایی

Flying Aces بزرگترین حلقه ترن هوایی جهان است که با سوار شدن در این ترن، تا ارتفاع ۶۳ کیلومتری را بالا می روید. اوج هیجان این بازی زمانی است که شما حلقه ۵۲ متری را دور می زنید و وارونگی را تجربه می کنید. نهایتا سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت را با فلایینگ ایس تجربه خواهید کرد.

فلایینگ_ایس_بزرگترین_حلقه_ترن_هوایی

  1. چرخش تایر

چرخ های تایر فراری ورلد، با جایگاه ۵ نفر، می تواند بهترین لحظات تفریح خانوادگی را برای شما به ارمغان بیاورد. سوار چرخ های تایر فراری شوید و ۱۶ دور در دقیقه بچرخید.

چرخش تایر

  1. کارتینگ فراری

با این که کارتینگ های بسیاری در دنیا وجود دارد اما بی شک کارتینگی که توسط فراری احداث شده است، متفاوت تر از همه کارتینگ های دنیا است. در مسیر ۲۹۰ متری، با کارتینگ فراری ورد، با دوستانتان به رقابت بپردازید.

ترن توربو ترک Turbo Track

اگر هنوز هم دلتان هیجان می خواهد، توربو ترک فراری ورد را حتما امتحان کنید. نمونه مشابه این بازی در هیچ کجای دنیا نیست. این ترن با سرعت ۱۰۲ کیلومتر در ساعت، به صورت عمودی بالا میرود و در ارتفاع ۶۰ متری، چند ثانیه ای شما را متوقف می کند. بعد از تماشای، مناظر اطراف، منتظر سقوط آزاد باشید.

ترن توربو ترک Turbo Track

اجاره خودروهای فراری

مواردی که گفته شد تنها بخشی از بازی های مهیج شهربازی فراری ابوظبی بود. در این شهربازی می توانید تجربه فراری سواری را کسب کنید و سوار بر ماشین های مورد علاقه خود شوید. انواع خودروهای فراری در این بخش به اجاره گذاشته شده اند. در بخش شبیه ساز فراری هم می توانید دست فرمان خود را در ماشین سواری امتحان کنید.

هزینه هایی که در شهربازی فراری ورد باید پرداخت:

هزینه ورودی، جداگانه دریافت می شود و معمولا ۲۴۰ تا ۲۹۰ درهم است. هر بخش فراری هم، قیمت متفاوتی دارد. اگر قصد بازدید از این شهربازی را دارید باید بدانید که همه چیز در این شهربازی گران است و برای تجربه وسایل های تفریحی آن، باید مبالغ زیادی را بپردازید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.