فیروز سیر شهربازی های مهیجی که ضربان قلب شما را بالا می برند! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷

۲٫۷
/
۵
(
۲۹

امتیاز

)

مهیج ترین شهربازی های دنیا

شهربازی ها، از جمله اماکن تفریحی هستند که همواره مورد توجه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفته و این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا انرژی و هیجان خود را به ایمن ترین شکل ممکن تخلیه نموده و اوقات خوش و به یادماندنی را تجربه نمایند. ارتفاع، سرعت و مسیرهای پر پیچ و خم از جمله مولفه هایی هستند که موجب به وجود آمدن ترس و وحشتی امن در درون افراد می شوند و در عین حال لحظاتی هیجان انگیز و بسیار جذاب را برای آنان رقم می زنند. به محض ورود به مهیج ترین شهربازی های دنیا متوجه می شوید که تمامی افراد در حال خندیدن و تجربه ی لحظاتی ناب هستند و ترس ها و هیجانات لحظه ای نیز، به سرعت می گذرند و تنها خاطراتی خوش را برای افراد باقی می گذارند.

مهیج ترین شهربازی های دنیا

همراه سفرمی، سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با مهیج ترین شهربازی های دنیا آشنا شده و ترسناک ترین ابزارهای بازی موجود در آن ها را بشناسید.

مهیج ترین شهربازی های دنیا

شهربازی سیکس فلگز امریکا (Six Flags)

شهربازی سیکس فلگز در کشور امریکا، از جمله مهیج ترین شهربازی های دنیا می باشد که وسائل بازی بسیار ترسناکی را در خود جای داده و همواره پذیرای دوست داران هیجان و بازی های ترسناک است. یکی از مهیج ترین ابزارهای بازی موجود در این پارک، ترن هوایی با نام وایلد وان می باشد که از جنس چوب بوده و از قدمتی صد ساله برخوردار است. سرعت این ترن هوایی به ۸۵ کیلومتر بر ساعت می رسد و افراد را در اتفاق ۳۰ متری از سطح زمین و در مسیر های پر پیچ و خم جا به جا می نماید.

شهربازی سیکس فلگز امریکا (Six Flags)

شهربازی سیکس فلگز امریکا (Six Flags)

پارک اکسپولند ژاپن (Expoland)

ژاپن که به داشتن پیشرفته ترین ابزار آلات تکنولوژی در جهان شهرت دارد، در این زمینه نیز نام خود را به گوش جهانیان رسانده است و یکی از مهیج ترین شهربازی های جهان را در خود جای داده است. وجود رولر کوستری بسیار ترسناک با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت باعث شده است، تا این شهربازی نیز یکی از ترسناک ترین و هیجان انگیزترین شهربازی های جهان گردد. اما این ترس و هیجان امن در سال۲۰۰۷ پایان یافت و وقوع حادثه ای تلخ و دردناک باعث شد تا این رولر کوستر تعطیل شده و به کار آن پایان داده شود. سقوط این رولر کوستر در سال ۲۰۰۷ باعث شد تا یک کشته و ۱۹ زخمی در این حادثه باقی بماند و پس از آن استفاده از این وسیله در شهربازی ژاپن ممنوع گردید.

پارک اکسپولند ژاپن (Expoland)

پارک اکسپولند ژاپن (Expoland)

پارک بَتِر سی فان فِیر لندن (Battersea fun fair)

از دیگر شهربازی هایی که در لیست مهیج ترین شهربازی های جهان جای گرفته اند می توان، به پارک بتر سی فان فیر اشاره کرد که با داشتن وسیله ای هولناک به نام رولر کوستر بیگ دیپر، لحظات پر استرس و ترسناکی را برای افراد رقم زده است. این وسیله ی هولناک در حادثه ای دردناک منجر به مرگ ۵ نفر شد و پس از آن استفاده از این رولر کوستر ممنوع گشت. با این حال این وسیله در زمان خود، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و لحظات هیجان انگیز زیادی را برای آنان به وجود آورده است و خاطرات خوش بسیاری را برای آنان برجای گذاشته است.

پارک بَتِر سی فان فِیر لندن (Battersea fun fair)

پارک بَتِر سی فان فِیر لندن (Battersea fun fair)

شهربازی اَکشِن امریکا(Action)

شهربازی اکشن نیز، از جمله مهیج ترین شهربازی های دنیا است که ابزارهای بازی بسیار ترسناک و هیجان انگیزی را در خود جای داده است و گذراندن وقت در آن، موجب سرگرمی بسیاری افراد شده است. این شهربازی به خاطر داشتن یک سرسره ی آبی بسیار هولناک و مهیج شهرت دارد، سرسره ی آبی که موجب اتفاقات خطرناک بی شماری شده است و پرونده های قضایی بسیاری را به وجود آورده است. این سرسره ی آبی که کنن بال لوپ نام داشته است، مصدومیت های بسیاری را برای افراد رقم زده است و همین مساله باعث شده تا استفاده از آن ممنوع شده و از همان زمان تا کنون بی استفاده بماند.

شهربازی اکشن آمریکا

شهربازی اکشن آمریکا

شهربازی کاتماندو نپال (Kathmandu)

شهربازی کاتماندو با دارا بودن عجیب ترین و سریع ترین چرخ و فلک دنیا، در لیست مهیج ترین شهربازی های جهان جای گرفته است و تجربه ای متفاوت را برای افراد رقم می زند. این چرخ و فلک بر خلاف دیگر چرخ و فلک های دنیا که حرکتی آرام و یکنواخت دارند، با سرعتی باور نکردنی حرکت می کند و کابین های آن نیز در اثر این سرعت تند، به چپ و راست تکان می خورند و ترس و هیجانی باورنکردنی را در افراد ایجاد می نمایند. چه بسا گردشگرانی که تنها به خاطر همین چرخ و فلک راهی نپال می شوند تا سوار آن شده و تجربه ای متفاوت را کسب نمایند.

شهربازی کاتماندو نپال (Kathmandu)

شهربازی کاتماندو نپال (Kathmandu)

با وبلاگ گردشگری سفرمی همراه باشید و ضمن کسب اطلاعاتی مفید و کاربردی در حوزه ی گردشگری، شهرها و کشورهای مختلف دنیا را بیشتر شناخته و در انتخاب مقصد سفر خود، با آگاهی هر چه بیشتر تصمیم گیری نمایید. همچنین با مراجعه به سایت سفرمی می توانید نسبت به رزرو هتل و خرید بلیط خود اقدام نموده و در کم ترین زمان ممکن، سفر خود را برنامه ریزی نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 464 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.