فیروز سیر صفر تا صد قیمت هتل مشهد؛ هتل های نزدیک حرم مشهد - فیروز سیر

همیشه در سفر به مشهد مقدس یکی از دغدغه های مهم زائران انتخاب هتل خوب با قیمت مناسب است. برخی افراد برای تجربه‌ی اول خود ترجیح می‌دهند در هتلی بسیار شیک و مجلل با امکانات عالی اقامت داشته باشند. اما برخی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که هزینه های اقامت خود را کاهش دهند و برای موارد دیگری از آن استفاده کنند. در ادامه صفر تا صد قیمت هتل مشهد را باهم بررسی میکنیم و به امکانات و خدمات هتل های نزدیک حرم مشهد می‌پردازیم.

قیمت هتل  مشهد| یوتراوز

قیمت هتل مشهد قصر طلایی

در بین هتل‌ های پنج ستاره مشهد هتل قصر طلایی یکی از بهترین هتل‌هایی است که شهروندان مشهدی از آن نام می‌برند. هتل قصر طلایی هتلی نوساز و باشکوه در نزدیکی حرم مطهر است و در بلوار امام رضا مشهد قرار دارد. اگر قیمت هتل مشهد را بررسی می‌کنید باید امکانات و اتاق‌های لوکس این هتل را در نظر بگیرید. واحد‌های اقامتی و معماری منحصر به فرد و شیک این هتل همه مسافران را مجذوب خود می کند.  این هتل دارای ۱۶ طبقه است که در این طبقات ۳۵۸ اتاق، سوئیت، آپارتمان و انواع دیگر واحد‌های اقامتی واقع شده است. همچنین در این هتل رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع وجود دارند که برای صرف وعده‌های غذایی و عصرانه دلچسب می‌توانید از منوهای مختلف ایرانی و ملل، انواع غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. در رزرو هتل قصر طلایی از امکانات دیگر این هتل مانند سالن بدنسازی استخر سونا جکوزی سالن بیلیارد و غیره است که می‌توانید در طی اقامت خود بهره‌مند شوید. وجود سالن کنفرانس، نمازخانه، منو بوفه، لباسشویی، سرویس رفت و برگشت رایگان فرودگاه، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، تالار پذیرایی و… از دیگر امکانات این هتل است. قیمت انواع واحدهای اقامتی این هتل در زمستان ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

  • اقامت در اتاق اکونومی یک تخته همراه با صبحانه برای هر نفر شبی حدود ۰۰۰/۳۵۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق سینگل لاکچری همراه با صبحانه برای هر نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۵۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته آتریوم همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۱۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته لاکچری همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۱۵۰/۲ تومان
  • اقامت در سوئیت جونیور همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۵۴۹/۲ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته پاناروما همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۶۰/۲ تومان
  • اقامت در سوئیت سنیور همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۲۰۰/۳ تومان
  • اقامت در آپارتمان یک خوابه رویال همراه با صبحانه برای چهار نفر شبی حدود ۰۰۰/۵۰۰/۵ تومان

قیمت هتل مشهد پنج ستاره؛ هتل مدینه الرضا

در بین هتل‌های پنج ستاره مشهد می‌توانیم به هتل مدینه الرضا مشهد اشاره کنیم. این هتل که اتاق‌های لوکس و لاکچری را در خود جای داده است، از سال ۱۳۹۲ تا امروز زائران زیادی را میزبانی کرده است. این هتل ۱۲ طبقه دارای ۲۸۸ واحد اقامتی که از جمله آن اتاق کانکت، اتاق ماه عسل، اتاق سینگل، دو تخته و سه تخته، سوئیت‌های یک اتاقه و… را می‌توان نام برد. در بین قیمت هتل مشهد فولبرد، هتل مدینه الرضا نیز قیمت مناسبی را همراه با صبحانه، ناهار و شام به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از خدمات تفریحی و رفاهی در اکثر هتل های مشهد و هتل مدینه الرضا می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، و سالن بدنسازی اشاره کرد که می‌تواند اوقات فراغت خوبی را برایتان رقم بزند. این هتل ۵ ستاره دارای چهار رستوران با منوی غذایی عالی است. رستوران گردان این هتل با داشتن چشم اندازی جذاب انواع غذاهای ایرانی، ملل، دریایی و فست فود را در منوی خود قرار داده است. قیمت هتل مشهد با غذا در این هتل در زمستان ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

  • اقامت در اتاق دبل اکونومی همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۰۸۰/۲ تومان
  • اقامت در اتاق توئین اکونومی(ویو لابی) همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۰۸۰/۲ تومان
  • اقامت در اتاق دبل فصل همراه با صبحانه برای دو نفر شبی ۰۰۰/۵۰۰/۲ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته دبل پلاس فصل همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۹۰/۲ تومان
  • اقامت در سوئیت یک خوابه فصل همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۹۰/۳ تومان
  • اقامت در اتاق کانکت سه تخته همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۹۵/۳ تومان

قیمت هتل مشهد در هتل ضیافت الزهرا

پیشنهاد دیگر ما برای رزرو هتل ۵ ستاره هتل ضیافت الزهرا مشهد است که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و هم اکنون میزبان زائران امام رضا(ع) است. در این هتل ۱۱ طبقه در مجموع ۱۴۵ واحد اقامتی و حدود ۳۵۶ تخت وجود دارد. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق بازی، آتلیه عکاسی، اتاق چمدان، فروشگاه و… اشاره کرد. رستوران‌های این هتل زیبا شامل رستوران صفا و رستوران فدک است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و صبحانه مورد نظر خود را در آن‌ها صرف کنید. در کافی شاپ این هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی، بستنی و دسر را بر اساس ذائقه خود سفارش دهید و از عصرانه خود لذت ببرید. قیمت هتل مشهد در انواع واحدهای اقامتی این هتل به شرح زیر است:

  • اقامت در اتاق دو تخته توئین همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۸۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته دبل به همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۸۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته همراه با صبحانه برای ۳ نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۲۰/۲ تومان
  • اقامت در اتاق کانکت همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۵۰/۳ تومان

هتل ضیافت الزهرا؛ قیمت هتل مشهد با غذا| یوتراوز

هتل مدائن؛ قیمت هتل مشهد سه ستاره

اگر به دنبال هتلی با رزرو صبحانه هستید در لیست قیمت هتل مشهد ارزان، هتل مدائن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۷۷ افتتاح شد و برای بهبود خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۸ طبقه و ۹۷ واحد اقامتی دایر شده و میزبان مهمانان زیادی در شهر مشهد است. هتل مدائن دارای دو رستوران است که یکی کوچکتر از دیگری است و مخصوص صرف وعده صبحانه است. هتل مقدم مشهد واقع در خیابان نواب صفوی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌تواند خدمات خوبی ارائه دهد.

از دیگر امکانات هتل مدائن می‌توان به کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و همچنین فاصله کمی با ایستگاه مترو بسیج دارد که می‌توانید برای گشت و گذار در شهر از آن استفاده کنید. در لیست قیمت هتل مشهد ستاره برخی از واحدهای اقامتی آن به شرح زیر است:

  • اقامت در اتاق دو تخته همراه با صبحانه برای دو نفر شبیه حدود ۰۰۰/۷۰۰ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته همراه با صبحانه برای سه نفر شبیه حدود ۰۰۰/۰۵۰/۱ تومان

قیمت هتل کیانا، قیمت هتل مشهد فولبرد

اگر به دنبال هتل ۴ ستاره در سفر خود به مشهد هستید، هتل کیانا بهترین امکانات را با اتاق های شیک در اختیارتان قرار می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۹۱ با ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی فعالیت خود را در نزدیکی حرم امام رضا آغاز کرد. برای صرف وعده‌های غذایی خود به صورت فولبرد در این هتل می‌توانید از غذاهای ایرانی و ملل دو رستوران ارغوان و ارکیده در هتل کیانا لذت ببرید. کافی شاپ این هتل نیز آماده پذیرایی از شما با انواع نوشیدنی‌های گرم و دسرهای خوش طعم است. از امکانات عمومی این هتل لاندری، ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت رایگان و خدمات تور است. مسافرانی که چه با هواپیما، چه با بلیط قطار مشهد و چه با خودرو شخصی به مشهد سفر می کنند، می‌توانند برای صرف هزینه کمتر و امکانات عالی از این هتل استقبال کنند. در لیست قیمت هتل چهار ستاره مشهد واحدهای اقامتی هتل کیانا به شرح زیر هستند:

  • اقامت در اتاق دو تخته دبل همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۳۰۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۴۰/۱ تومان
  • اتاق دو تخته دبل فولبرد با منوی انتخابی برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۸۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته فولبرد با منوی انتخابی برای ۳ نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۵۰/۲ تومان
  • اقامت در آپارتمان چهار نفره فولبرد با منوی انتخابی برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۶۰/۳ تومان

هتل الماس1؛ قیمت هتل چهار ستاره مشهد| یوتراوز

هتل الماس۱؛ مقایسه قیمت هتل های مشهد

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره مشهد که در قیمت هتل مشهد باید به آن اشاره کنیم، هتل الماس ۱ است که در خیابان امام رضا نزدیک به حرم مطهر واقع شده است. اگر در سفر خود به مشهد به دنبال قیمت هتل مشهد با غذا هستید، در این قسمت رزرو انواع واحدهای اقامتی این هتل را بررسی می‌کنیم. این هتل شیک و لوکس در سال ۱۳۹۴ امکانات خود را ارتقا داد. از امکانات خوب این هتل می‌توان به دکوراسیون زیبا و شیک، آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت رایگان، پارک بازی و… اشاره کرد. برای صرف وعده‌های غذایی روزانه خود می‌توانید در رستوران الماس واقع شده در طبقه ۱- این هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای ایرانی و ملل موجود در منوی این رستوران را انتخاب کنید بستن آن لذت ببرید. برای صرف وعده عصرانه و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید برای استراحت، در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه را امتحان کنید. در لیست قیمت هتل لوکس مشهد برخی از واحدهای اقامتی این هتل که در زیر به آن اشاره شده است را می‌توانید رزرو کنید:

  • اقامت در اتاق یک تخته همراه با صبحانه برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۰۵۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته دبل همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۵۰۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق یک تخته فولبرد برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۹۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته دبل فولبرد برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۹۰/۲ تومان
  • اقامت در سوئیت یک خوابه چهار نفره همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۴۰/۲ تومان

هتل پارسیس مشهد

در بین هتل‌های پنج ستاره که در نزدیکی هتل های خیابان طبرسی مشهد قرار دارد می‌توان به هتل پارسیس مشهد اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و با ۱۷ طبقه و ۱۱۲ واحد اقامتی شروع به میزبانی از میهمانان زائران مشرف شده به جوار امام هشتم علیه السلام کرد. برای رزرو هتل مشهد با صبحانه ناهار شام می‌توانید از واحدهای اقامتی هتل پارسیس استفاده کنید. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، لاندری، ترانسفر رفت و برگشت حرم و… اشاره کرد. صرف وعده‌های غذایی خود را می‌توانید در رستوران هتل پارسیس با کیفیت عالی و منویی از غذاهای متنوع ایرانی و ملل تجربه کنید. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی و مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. در لیست قیمت هتل مشهد این هتل می‌تواند با واحدهای اقامتی منحصر به فرد خود روزهایی به یادماندنی را در زیارت امام رضا برایتان رقم بزند. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می توان موارد زیر را نام برد:

  • اقامت در اتاق یک تخته همراه با صبحانه برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۵۰ تومان
  • اقامت در اتاق یک تخته فولبرد برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۱۰۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته توئین همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۲۴۰/۱ تومان
  • اقامت در سوئیت یک خوابه سه نفره همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۴۰/۱ تومان
  • اقامت در آپارتمان یک خوابه چهار نفره رویال همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۵۰/۲ تومان

لیست قیمت هتل مشهد؛ هتل الماس نوین

در خیابان امام رضا مشهد واقع در امام رضا ۹ هتل چهار ستاره دیگری با امکانات عالی و اتاق‌های لوکس به نام هتل الماس نوین قرار دارد که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در ۱۶ طبقه و ۱۲۳ واحد اقامتی آغاز کرده است. امکانات عالی این هتل در بین لیست قیمت هتل مشهد نزدیک به حرم، باعث شده است که قیمت مناسبی هم برای میهمانان داشته باشد. ۳ رستوران با دکوراسیون منحصر به فرد در این هتل قرار دارد که می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام خود را با منویی از انواع غذاهای سنتی و فست فود و همچنین صبحانه‌های سرد و گرم میل کنید. مجموعه آبی این هتل نیز با امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی میزبان شما برای پایان روزی پر از خستگی است. قیمت هتل مشهد را می‌توان با بررسی انواع واحدهای اقامتی این هتل تخمین زد که از جمله این واحد‌های اقامتی می توان به موارد نیز اشاره کرد:

  • اقامت در اتاق دو تخته دبل همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۵۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۵۱/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته دبل فولبرد برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۰۰/۲ تومان
  • اقامت در سوئیت رویال یک خوابه همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۴۰/۲ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته فولبرد برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۵۰/۳ تومان

هتل جواد در لیست قیمت هتل مشهد

اگر هنوز هم به دنبال هتل های نزدیک به حرم هستید هتل جواد پیشنهاد خوبی است، هتل جواد مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده و مشغول به فعالیت است. در معماری این هتل از سبک انگلیسی، مراکشی، ایتالیایی و فرانسوی الهام گرفته شده است و همین موضوع باعث محبوبیت این هتل از لحاظ معماری می‌شود. این هتل در هشت طبقه خود ۱۰۵ واحد اقامتی را جای داده و همچنین امکانات کم نظیری مانند نمازخانه، کافی نت، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی و کتابخانه را در خود دارد. برای صرف وعده‌های غذایی خود نیز می‌توانید به رستوران موجود در هتل جواد که انواع غذاهای ایرانی و ملل را با طعمی بسیار دلپذیر برایتان سرو می‌کنند امتحان کنید. صبحانه این هتل برای مهمانی که در این هتل اتاق رزرو می‌کنند رایگان است و انواع صبحانه سرد و گرم شامل آن می‌شود‌. لیست قیمت هتل جواد مشهد به صورت زیر است:

  • اقامت در اتاق یک تخته رویال همراه با صبحانه برای یک نفر شبی حدود ۵۲۰/۱۰۵/۱ تومان
  • اقامت در اتاق یک تخته رویال فولبرد برای یک نفر شبی حدود ۶۰۰/۹۴۱/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته رویال همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۴۰۰/۱۶۹/۲ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخته رویال همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۴۰۰/۶۴۹/۲ تومان
  • اقامت در اتاق ملل سبک فرانسوی همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۶۰۱/۱۶۱/۳ تومان
  • اقامت در اتاق ملل سبک ایتالیایی همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۶۰۱/۱۶۱/۳ تومان

هتل جواد؛ قیمت هتل مشهد| یوتراوز

هتل اطلس؛ قیمت هتل سه ستاره مشهد

از هتل‌های سه ستاره مشهد نیز اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم می‌توانیم به هتل اطلس مشهد اشاره کنیم که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. تاریخ ساخت این هتل به سال ۱۳۵۵ باز می‌گردد اما برای ارتقاء بیشتر کیفیت و خدمات خود در سال ۱۳۹۵ اقدام به بازسازی کرد. از امکانات خوب این هتل که در اکثر هتل های مشهد یافت می‌شود می‌توان به پارکینگ، لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه و… اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت هتل مشهد در هتل اطلس می‌توانید با تلفن این هتل تماس بگیرید و یا از طریق رزرو آنلاین اقدام کنید. وجود رستوران با منو متنوع غذایی و همچنین کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از دیگر خدمات موجود در این هتل است. از امکانات عمومی واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، سرویس بهداشتی، دراور و یخچال اشاره کرد. برای بررسی و مدیریت قیمت هتل قیمت مناسب در مشهد از واحدهای اقامتی این هتل غافل نشوید:

  • اقامت در اتاق یک تخته کلاسیک همراه با صبحانه برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۶۸۴ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته کلاسیک همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۲۰ تومان
  • اقامت در اتاق سه تخنه کلاسیک همراه با صبحانه برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۵۰ تومان
  • اقامت در آپارتمان دو خوابه کلاسیک همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۵۰۰/۱ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته رویال فولبرد برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۰۰۰/۲ تومان

قیمت بهترین هتل آپارتمان مشهد؛ هتل آپارتمان حیات شرق

شاید شما جزو افرادی باشید که در هر سفری که به مشهد مقدس دارید و همراه با خانواده خود سفر می‌کنید از هتل آپارتمان های مشهد برای اقامت استفاده کنید. یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد، هتل آپارتمان حیات شرق با ۳۳۲  واحد اقامتی در هشت طبقه است. از امکانات خوب این هتل آپارتمان می‌توان به تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، خدمات خرید بلیط، اتاق چمدان، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و … اشاره کرد. همچنین برای صرف انواع وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران این هتل آپارتمان سر بزنید و از انواع غذاهای ایرانی و ملل منوی آن بهره مند شوید. کافی شاپ این هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و فضایی دل انگیز آماده پذیرایی از شما برای وعده عصرانه خواهد بود. لیست قیمت این هتل آپارتمان شامل موارد زیر می‌شود:

  • اقامت در سوئیت دو نفره همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۴۰ تومان
  • اقامت در آپارتمان یک خوابه دو نفره همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۹۰ تومان
  • اقامت در آپارتمان یک خوابه چهار نفره همراه با صبحانه برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۰۰۰/۱ تومان
  • اقامت در سوئیت دو نفره فولبرد برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۵۰/۱ تومان
  • اقامت در آپارتمان یک خوابه چهار نفره فولبرد برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۵۰/۱ تومان
  • اقامت در آپارتمان دو خوابه چهار نفره فولبرد برای ۴ نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۵۰/۲ تومان

هتل عماد در لیست قیمت هتل مشهد

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره شیک و مدرن که حدود ۳۵۰ متر از حرم مطهر امام رضا(ع) فاصله دارد، می‌توان به هتل عماد مشهد اشاره کرد. این هتل در ۹ طبقه و با ۵۵ واحد اقامتی مجهز آماده پذیرایی از میهمانان حضرت رضا(ع) است. این هتل یکی از به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌هایی که در مشهد قرار دارد و خدمات خوبی را علاوه بر قیمت مناسب به مسافران خود ارائه می‌دهد. از خدمات عمومی این هتل می توان به پارکینگ، فروشگاه، اتاق چمدان، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و… اشاره کرد. دو رستورانی در این هتل قرار دارد که وعده ناهار و شام را برای مهمانان خود طبخ و آماده می‌کند.

رستورانی که مخصوص ناهار و شام است در طبقه منفی یک هتل و همچنین رستوران مخصوص صبحانه در طبقه ۶ آن قرار دارد و انواع صبحانه های سرد و گرم را برایتان سرو می کند. از تجهیزات داخل واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، بالکن، لوازم بهداشتی، کمد، سشوار و… اشاره کرد. این هتل در میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵ واقع شده است. قیمت برخی از واحدهای اقامتی این هتل به شرح زیر است:

  • اقامت در اتاق یک تخته همراه با صبحانه برای یک نفر شبی حدود ۰۰۰/۷۹۰ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته همراه با صبحانه برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۸۰۰ تومان
  • اقامت در اتاق دو تخته فولبرد برای دو نفر شبی حدود ۰۰۰/۹۴۰ تومان
  • اقامت در سوئیت سه نفره فولبرد برای سه نفر شبی حدود ۰۰۰/۴۱۰/۱ تومان

در انتها

انتخاب اقامتگاه و مناسب‌ترین قیمت هتل مشهد یکی از سخت‌ترین اقداماتی است که در سفر خود باید انجام دهید. ما در این مطلب بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های مشهد را از لحاظ قیمت و امکانات و همچنین نزدیکی به حرم بررسی کردیم. اگر به دنبال هتل قیمت مناسب هستید می‌توانید هتل عماد یا هتل اطلس را رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و یا رزرو هتل مشهد بدون غذا می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 12 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.