فیروز سیر علاقه ی زیاد عروس خانواده سلطنتی انگلستان به سفر - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷

۳٫۸
/
۵
(
۹۸

امتیاز

)

زندگی نامه و علاقه‌مندی‌های کیت میدلتون

کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام و عروس خانواده سلطنتی انگلستان زندگی نامه جالبی دارد. کیت که هم اکنون به عنوان بانوی دوم خاندان سلطنتی بعد از ملکه الیزابت شناخته می‌شود، همیشه مورد توجه عکاس‌ها و خبرنگارها می‌باشد. به گونه‌ای که پس از برگزاری هر مراسمی تصاویر متعددی از وی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که علاقه‌مندان به این بانوی زیبا، خوش استایل و خوش لباس آن‌ها را دنبال می‌کنند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که درباره بانوی جذاب و دوست داشتنی دربار سلطنتی انگلستان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با محل تولد، نام کامل و برخی از سفرهای کیت میدلتون بیشتر آشنا شوید.

کیت میدلتون

بیوگرافی کامل کیت میدلتون

کیت میدلتون که دارای نام اورجینال کاترین الیزابت میدلتون است. در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲ بارکشایر انگلستان به دنیا آمد. مادر و پدر او که دارای نام‌های کارول الیزابت میدلتون و مایکل فرانسیس میدلتون هستند، هر دو در خطوط هواپیمایی بریتیش ایرویز فعالیت داشته‌اند. کیت به مدت دو و نیم سال در عمان (Amman) و اردن (Jordan) زندگی کرده و در این کشورها به مهد کودک رفته است.

زندگی کیت میدلتون

کاترین پس از سپری کردن دوران مدرسه وارد کالج مارلبرو جهت ادامه تحصیل شد و برای رشته دانشگاهی‌اش تاریخ هنر را در دانشگاه سنت اندروز برگزید. در طول دوران تحصیل در سال ۲۰۰۱ با پرنس ویلیام نوه ملکه انگلستان که وی نیز در همان دانشگاه تحصیل می‌کرد آشنا شد و این آشنایی به ازدواج آن‌ها در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در کلیسای وست مینست منجر شد.

زندگی نامه کیت میدلتون

کیت علاقه خاصی به استفاده از لباس‌های متنوع دارد و در سفری که در سال ۲۰۱۱ به کالیفرنیا داشته، بیش از ۲۵ مدل لباس مختلف را پوشیده است.

ماه عسل در جزیره سیشل

کیت میدلتون و شاهزاده جزیره سیشل را پس از ازدواجشان برای ماه عسل انتخاب کردند. این جزیره در اقیانوس هند واقع شده است و دارای آب و هوای استوایی می‌باشد.

ماه عسل کیت و ویلیام در جزیره سیشل

طبیعت خاص و منحصر به فرد جزیره سیشل این منطقه را به بهشت روی زمین مبدل کرده است. به گونه‌ای که هر ساله گردشگران زیادی این جزیره را به عنوان مقصد نهایی سفرشان انتخاب می‌کنند. علت انتخاب این جزیره برای ماه عسل توسط کیت و شاهزاده به دلیل طبیعت خاص، آب و هوای دلپذیر و سواحل خارق العاده آن بوده است.

ماه عسل کیت و ویلیام در جزیره سیشل

ماه عسل کیت و ویلیام در جزیره سیشل

سفر کیت میدلتون به پاریس

با توجه به این که دوک و دوشس کمبریج با محدودیت‌های خاندان سلطنت به دلیل کشته شدن پرنسس دایانا در حادثه تصادف ۱۹۹۷، کمتر می‌توانند از کشور انگلستان خارج شوند و به کشورهای دیگر سفر کنند؛ اما این زوج جوان در سال گذشته سفری به پاریس داشته‌اند که قابل توجه می‌باشد.

سفر کیت میدلتون به پاریس

دوک و دوشس کمبریج ساعات زیادی را در پایتخت فرانسه گذراند­ند و از گوشه و کنار پاریس دیدن کردند. در اولین قدم کیت میدلتون به همراه همسرش از رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه دیدار کرد و سپس از بیمارستانی که در سال ۱۶۷۰ به دستور پادشاه لوئیس برای نگهداری مجروحین جنگی بنا شده است بازدید به عمل آورد.

بازدید از مجروحین جنگی

کیت میدلتون و پرنس ویلیام در این سفر از برج ایفل که به عنوان جذاب‌ترین نماد پاریس شناخته می‌شود نیز دیدن کردند و در کنار آن عکس‌هایی توسط عکاسان از آن‌ها ثبت شد.

کیت میدلتون و ویلیام در پاریس

پس از بازدید از برج ایفل این زوج سلطنتی از موزه اورسی (Musee d’Orsay) که یکی از مطرح‌ترین و هیجان انگیزترین موزه‌های پاریس است دیدن کردند. در این موزه که در سمت چپ رود سن قرار دارد و در گذشته ایستگاه قطار بوده است، آثار هنری متعلق به سال‌های ۱۸۴۸ تا ۱۹۱۴ نگهداری می‌شود و آثار نقاشی و مجسمه‌هایی از معروف‌ترین هنرمندان جهان  وجود دارد که به نوبه خود بی‌نظیر هستند.

کیت میدلتون در موزه اورسی

بازدید از کاونتری

کاونتری یکی از مهم‌ترین شهرهای انگلستان و هفدهمین شهر بزرگ این کشور می‌باشد که در غرب انگلستان واقع شده است. کیت میدلتون به همراه همسرش در ماه‌های اخیر در سفری کوتاه از این شهر بازدید به عمل آوردند. آن‌ها قصد داشتند در این بازدید با فرهنگ جدید و قدیمی کشور انگلستان بیشتر آشنا شوند.

بازدید کیت میدلتون از کاونتری

آن‌ها در طول سفر از کلیسای جامع کاونتری و دانشگاه این شهر بازدید به عمل آوردند. کلیسای کاونتری یکی از برترین آثار باستانی این شهر است که بین قرن ۱۴ و ۱۵ میلادی بنا شده است. این کلیسا در طول جنگ‌های جهانی به طور کامل تخریب شده است؛ اما بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۲ طی یک برنامه ریزی جامع، این کلیسا به طور کامل بازسازی شده و هم اکنون به عنوان یکی از آثار باستانی با معماری‌های خاص و ویژه مورد توجه گردشگران می‌باشد.

بازدید کیت میدلتون از کاونتری

با انتخاب‌هایی که کیت در طول سفر برای بازدید دارد، به خوبی می‌توان به روحیه هنر دوستی وی پی برد. کیت میدلتون بازدید از آثار تاریخی و هنری را به آثار پر زرق و برق ترجیح می‌دهد.

 علایق کیت میدلتون

خلاصه

کیت میدلتون که به نام کاترین میدلتون نیز مشهور است، فردی معمولی بود که در دانشگاه با ویلیام نوه ملکه الیزابت آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج شد. بیشتر افراد کیت را با لباس‌های خاص و مدل موهای ویژه‌ای که دارد می‌شناسد و سلیقه او را به دلیل انتخاب‌هایش تحسین می‌کنند. کیت علاقه زیادی به هنر و تاریخ دارد و در لیست سفرهایش بیشتر بازدید از مراکز تاریخی و هنری مانند موزه‌ها را جای می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 394 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.