فیروز سیر غذاهای به صرفه اما خوشمزه در ارزان ترین رستوران های تایلند - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

معرفی ارزانترین رستوران‌های تایلند

توریست ها به ارزانترین رستوران‌های تایلند که غذاهایی منحصر به فرد به مسافران ارائه می کنند توجه ویژه ای نشان می دهند؛ زیرا بسیاری از گردشگران قصد دارند سفری جذاب، رویایی و خاطره انگیز را با کمترین هزینه به تایلند داشته باشند؛ بنابراین انتخاب یک رستوران ارزان که غذاهای خوشمزه سرو می‌کند می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر تأثیر بسیاری داشته باشد.

ارزانترین رستوران‌های تایلند

شهر جذاب بانکوک که پایتخت این کشور است، در قلب خودش تعداد زیادی از ارزانترین رستوران‌های تایلند را جای داده است. اگر تور بانکوک و تایلند در پیش رو دارید و علاقه‌مند هستید با ارزانترین و خاص‌ترین رستوران های این منطقه بیشتر آشنا شوید. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید.

رستوران لی دیو بانکوک | Le Du Restaurant

رستوران لی دیو بانکوک یکی از ارزانترین رستوران‌های تایلند است. در این رستوران سرآشپزی جوان، طعم‌ها و مزه‌های گوناگون غذاهای آسیای شرقی و غذاهای بین المللی را با هم ترکیب کرده و غذاهایی منحصر به فرد ارائه می‌کند. سرآشپز این رستوران با وجود جوان بودن بسیار باتجربه است و به خوبی توانسته با ارائه منوی غذایی متفاوت توریست‌ها را به سوی رستوران لی دیو بانکوک جذب کند. این رستوران برای افرادی که قصد دارند غذایی خاص، جذاب و منحصر به فرد را در یک محیط دوستانه نوش کنند گزینه مناسبی می‌باشد.

رستوران لی دیو بانکوک

رستوران لی دیو بانکوک

رستوران لی دیو بانکوک

رستوران سون اسپونز بانکوک | Restaurant Seven Spoons

رستوران سون اسپونز بانکوک نیز یکی از ارزانترین رستوران‌های تایلند می‌باشد که در یک خانه قدیمی چینی واقع شده است. این رستوران کوچک و جمع و جور به دلیل سرو غذاهای مدیترانه‌ای و جو صمیمی و دوستانه‌ای که دارد به شهرت رسیده است. در این رستوران گیاه‌خواران می‌توانند سالادهای متنوع را از درون منو انتخاب کرده و سفارش دهند. همچنین امکان سفارش انواع غذاهای گوشتی به همراه نوشیدنی‌های مختلف برای مشتریان فراهم شده است. فضای آرام و دنج این رستوران می‌تواند خستگی پیاده‌روی روزانه را از تنتان بیرون کرده و لذت سفر را برای شما و همراهانتان چندین برابر کند.

رستوران سون اسپونز بانکوک

رستوران سون اسپونز بانکوک

رستوران لیتل بیست بانکوک | Restaurant Little Beast

نام رستوران لیتل بیست بانکوک نیز در بین ارزانترین رستوران‌های تایلند به چشم می‌خورد این رستوران غذاهای خارق العاده اسپانیایی را با طعم و مزه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی سرو می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به غذاهای فرانسوی نیز می‌توانند غذای دلخواهشان را در منوی این رستوران مشاهده کنند. با وجود این که غذاهای بین المللی مختلفی در رستوران لیتل بیست سرو می‌شوند، اما قیمت‌ها بسیار منصفانه تعیین شده‌اند. به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها در تایلند این رستوران را برای صرف غذا در نظر می‌گیرند.

رستوران لیتل بیست بانکوک

رستوران لیتل بیست بانکوک

رستوران استیو کافه بانکوک | Restaurant Steve Café

رستوران استیو کافه بانکوک که در کنار اسکله واقع شده و امکان صرف غذا در ساحل را برای توریست‌ها فراهم می‌کند نیز یکی از ارزانترین رستوران‌های تایلند است. دکوراسیون این رستوران به رنگ روشن می باشد و محیطی آرام و دنج برای صرف یک ناهار یا شام خاطره انگیز دارد. در این رستوران می‌توانید طعم غذاهای تایلندی تند و تیز را بچشید و نوشیدنی‌های دلخواهتان را سفارش دهید.

رستوران استیو کافه بانکوک

رستوران استیو کافه بانکوک

رستوران اسمیت بانکوک | Smith Restaurant

رستوران اسمیت بانکوک نیز یکی دیگر از ارزانترین رستوران‌های تایلند است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای بین المللی را با طعم و مزه‌ای خاص سفارش دهید؛ زیرا سرآشپزهای رستوران اسمیت بانکوک دستورات غذاهایی بین المللی را تغییر می‌دهند و طعم و مزه‌های جدیدی به غذاها می‌بخشند. خوراک استیک و ماهی قزل آلای سرو شده در این رستوران بی‌نظیر هستند و طعم منحصر به فرد غذاهایی که در این رستوران وجود دارد را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید بچشید.

رستوران اسمیت بانکوک

رستوران اسمیت بانکوک

رستوران کوئیسنه بانکوک | Quince Restaurant

نام رستوران کوئیسنه بانکوک نیز در بین ارزانترین رستوران‌های تایلند دیده می‌شود. این رستوران که در خیابان سوخومیت شماره ۴۵ واقع شده است، انواع غذاهای گوشتی و گیاهی را برای توریست‌ها سرو می‌کند. دکوراسیون این رستوران به صورت مدرن طراحی شده و با وجود یک منو با غذاهای متنوع و نوشیدنی‌های گوناگون توانسته است توجه گردشگران زیاد را به سوی خود جلب کند. به گونه‌ای که توریست‌ها در سفرهای متعددی که به تایلند دارند بارها و بارها این رستوران را جهت صرف غذا انتخاب می‌کنند.

رستوران کوئیسنه بانکوک

رستوران کوئیسنه بانکوک

رستوران پپینا بانکوک | Peppina Restaurant

رستوران پپینا بانکوک نیز یکی از ارزانترین رستوران‌های تایلند است که غذاهای خاص و منحصر به فرد ایتالیایی را برای مهمانان سرو می‌کند. این رستوران همه روزه مشتریان زیادی را پذیرا می‌باشد و بیشتر افراد پیتزای پپرونی این رستوران را که طعمی خاطره انگیز دارد سفارش می‌دهند. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه خاصی دارید و قصد دارید طعم یک پیتزای متفاوت را در سفر به تایلند بچشید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً سری به رستوران پپینا بانکوک بزنید.

رستوران پپینا بانکوک

رستوران پپینا بانکوک

خلاصه

تایلند مقصد نهایی بسیاری از توریست هایی است که به طبیعت و آب تنی در سواحل هیجان انگیز عشق می‌ورزند. این کشور رویایی دارای رستوران‌های متعددی است که غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کنند؛ اما بیشتر مسافران علاقه‌مند هستند که در طول سفر به ارزانترین رستوران‌های تایلند مراجعه کرده و غذای دلخواهشان را با قیمتی مناسب نوش جان کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 330 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.