فیروز سیر غذاهای تایلندی در لوکس ترین رستوران های تایلند! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

رستوران‌های لوکس تایلند

رستوران‌های لوکس تایلند را می‌توان در رده مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه در نظر گرفت. تایلند با وجود سواحل زیبا و جاذبه‌های طبیعی فراوانی که دارد بهشت گردشگران در روی زمین است. به گونه‌ای که هر ساله افراد زیادی این منطقه را به عنوان مقصد نهایی سفرشان در نظر می‌گیرند و اوقات خوشی را به همراه خانواده در تایلند سپری می‌کنند.

رستوران های لوکس تایلند

با وجود این که غذاهای خیابانی تایلند به شهرت جهانی رسیده‌اند، اما به هیچ عنوان صرف غذا در رستوران‌های لوکس تایلند و در محیطی دنج و آرام را نمی‌توان با سرو غذاهای خیابانی مقایسه کرد. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید تا خاص‌ترین رستوران‌های تایلند بیشتر آشنا شوید.

رستوران لو نورماندی | Le Normandie Restaurant

در بین رستوران‌های لوکس تایلند می‌توان به رستوران Le Normandie که در طبقه آخر هتل Oriental واقع شده اشاره کرد. محیطی خاص با دکوراسیونی کلاسیک و ویژه از بارزترین ویژگی‌های این رستوران لوکس می‌باشد. رستوران لو نورماندی که در سال ۱۹۵۸ افتتاح شده با سرو غذاهای فرانسوی به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. به گونه‌ای که گردشگران زیادی در روزهای مختلف به این رستوران مراجعه می‌کنند و طعم غذاهایی را که توسط سرآشپز حرفه­ ای این رستوران سرو می‌شود می‌چشند.

رستوران لو نورماندی

پنجره‌هایی که از سقف تا کف رستوران طراحی شده‌اند منظره زیبایی از رودخانه چائو پرایا را به معرض نمایش می‌گذارند تا مشتریان هنگام صرف غذا احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

رستوران لو نورماندی

رستوران لو نورماندی

رستوران بان سوم تام | Baan Somtum Sathorn Restaurant

رستوران بان سوم تام نیز یکی از رستوران‌های لوکس تایلند است. در این رستوران می‌توانید طعم غذاهای منحصر به فرد شمال شرقی را بچشید. با وجود این که بیشتر غذاهای محلی تایلند به عنوان غذاهای خیابانی به شهرت رسیده‌اند، اما طعم غذاهای این رستوران با سایر غذاهایی که در رستوران‌های دیگر و خیابان‌ها سرو می‌شود متفاوت است.

رستوران بان سوم تام

 این رستوران تمام غذاها را با سس‌های مخصوص تایلندی سرو می‌کند و از ادویه‌هایی که مختص این منطقه است جهت پخت غذا بهره می‌گیرد. اگر علاقه‌مند هستید که طعم یک غذای متفاوت، خاص، پر ادویه و تند را امتحان کنید، این رستوران که در بانکوک واقع شده است می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما در تور بانکوک باشد.

رستوران بان سوم تام

رستوران مزالونا | Mezzaluna Restaurant

رستوران مزالونا نیز یکی دیگر از رستوران‌های لوکس تایلند است. این رستوران در طبقه ۶۵ ام هتل لوبا واقع شده است و چشم اندازه ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. آشپزهای این رستوران دقت ویژه‌ای در خلق طعم و مزه‌های جدید دارند و غذاهایی در این رستوران سرو می‌شوند که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید طعم آن‌ها را بچشید. در منوی این رستوران نوشیدنی‌های متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید و به همراه غذا نوش جان کنید.

رستوران مزالونا

رستوران مزالونا

رستوران سیامی ایسایا | Issaya Siamese

رستوران سیامی ایسایا یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های لوکس تایلند است. این رستوران در فضای یک باغ بزرگ و در یک ویلا با قدمت ۱۰۰ ساله قرار دارد. قبل از صرف غذا می‌توانید در باغ نوشیدنی میل کنید یا به گشت و گذار در میان گل‌های رنگارنگ بپردازید. کارکنان این رستوران به زبان انگلیسی مسلط هستند و گردشگران به راحتی می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. برای چشیدن طعم یک غذای خاص و منحصر به فرد به شما پیشنهاد می‌کنیم غذای مخصوص سرآشپز را در رستوران سیامی ایسایا سفارش دهید.

رستوران سیامی ایسایا

رستوران سیامی ایسایا

رستوران ایت می | Eat Me Restaurant

رستوران ایت می نیز یکی از رستوران‌های لوکس تایلند است. این رستوران بی‌شباهت به یک گالری خاص با طراحی‌های مینیمالیستی و ویژه نیست. زمان در این ستوران به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود و هر روز می‌توانید تغییرات زیادی در طراحی‌های داخلی، منوی رستوران و حتی فرم لباس‌های کارمندان مشاهده کنید. با وجود این که در منو به هیچ عنوان در دو روز مختلف نمی‌توانید غذاهای یکسانی را مشاهده کنید، امکان سفارش غذا برای تمام گردشگران با ذائقه‌های خاص و متفاوت وجود خواهد داشت. اگر علاقه‌مند هستید که در یک مکان ویژه و منحصر به فرد یک غذای متفاوت را نوش جان کنید، این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است.

رستوران ایت می

رستوران ایت می

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون | L’Atelier de Joël Robuchon

نام رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون نیز در بین رستوران‌های لوکس تایلند به چشم می‌خورد. این رستوران که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده در زمینه ارائه غذاهای منحصر به فرد فرانسوی تبحر ویژه‌ای دارد. دکوراسیون خاص و منحصر به فردی که این رستوران دارد سبب می‌شود که مشتریان هنگام صرف غذا احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند. رنگ قالب در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران مشکی و قرمز است. در منوی این رستوران می‌توانید دسرها و نوشیدنی‌های زیادی را مشاهده کنید که چشیدن طعم آن‌ها می‌تواند لذت صرف غذا در یک رستوران فرانسوی را برای شما چندین برابر کند.

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون

خلاصه

تایلند بهشت گمشده گردشگران در روی زمین است. این منطقه که آب و هوایی معتدل و طبیعتی منحصر به فرد دارد، در طول سال توریست­های زیادی را به سوی خویش فرا می‌خواند. با وجود این که غذاهای خیابانی در تایلند به شهرت جهانی رسیده‌اند، اما طعم و مزه غذاهایی که در رستوران‌های لوکس تایلند سرو می‌شود با سایر غذاهای این منطقه متفاوت است. به گونه‌ای که بیشتر مسافران در سفر دوباره خود به تایلند باز هم سعی می‌کنند غذاهای خاص این رستوران‌ها را امتحان کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.