فیروز سیر لذتی وصف نشدنی را در پارک های آبی دبی تجربه کنید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

۳٫۳
/
۵
(
۶

امتیاز

)

تجربه ای هیجان انگیز در پارک های آبی دبی

در میان کشورهای عربی، امارات متحده یکی از بهترین و محبوب ترین کشورها از نظر ایرانیان است. در چند سال گذشته سفر به این کشور در میان ایرانیان و سایر مردم جهان شدت پیدا کرد. دبی به عنوان یکی از برترین شهرهای امارات شناخته می شود که گردشگران زیادی را در هر فصلی از سال به سمت خود جذب می کند. امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این شهر، آن را به یک جاذبه پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل کرده است. پارک های آبی دبی از بهترین، با کیفیت ترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی جهان هستند که میتوانید در آنها ساعت های زیادی را خوش بگذرانید. یادتان باشد اگر به دبی سفر کردید، حتما یک روز خود را برای تفریح در یکی از پارک های آبی دبی در نظر بگیرید. اگرچه دبی، شهری مدرن، ساحلی و مملو از امکانات است که قدم زدن در بخش های مختلف آن می تواند برایتان جذاب باشد، اما بی شک با حضور در پارک های آبی دبی تجربه ای جدید و هیجان انگیز خواهید داشت.

تجربه ای هیجان انگیز در پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی کدامند؟

از آنجایی که دبی شهری گرم است، هیچ چیز به اندازه آب تنی و تفریحات آبی در آن  لذت بخش نخواهد بود. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید تا بیشتر در مورد پارک های آبی دبی با شما صحبت کنیم.

دبی پارک های آبی متنوع و زیادی را شامل می شود که “وایلد وادی”، “آتلانتیس”، “یاس ابوظبی” و “واندر لند” از بهترین های این شهر هستند.

پارک آبی وایلد وادی | Wild Wadi Water Park

بی شک پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین گزینه ها برایتان خواهد بود. این پارک آبی که در “خیابان جمیرا” قرار گرفته است، از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. با حضور در این پارک آبی می توانید “برج العرب” و ” هتل جمیرا” را در کنار خود ببینید.

پارک آبی وایلد وادی

داشتن سرسره های زیاد و ماشین های موج سواری این مجموعه، در به شهرت رسیدن آن نقش به سزایی داشته است. بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا در این پارک آبی قرار گرفته است. آبشار ۱۸ متری که پس از ورود به پارک آبی، چشمتان را می گیرد از دیگر جذابیت های وایلد وادی به حساب می آید.

سوار شدن بر سرسره های آبی بلند و دیدن محیط لذت بخشی که در اطراف به چشم می خورد، حالتان را حسابی خوش می کند. با سوار شدن بر سرسره ها، “خلیج فارس” را در نزدیکی خود میبینید و از نیلگونی و زیبایی بی نظیرش به وجد خواهید آمد.

پارک آبی وایلد وادی

اگر احتیاج به خرید مایو و یا سایر لوازم ورزشی و یا آبی داشته باشید، می توانید از میان دو فروشگاهی که در این مجموعه قرار دارد، خرید کنید.

حتما پس از ساعت ها تفریح در وایلد وادی، حسابی گرسنه خواهید شد. می توانید از میان سه رستورانی که در این پارک آبی فست فود و خوراکی های باکیفیت ارائه می دهند، یکی را انتخاب کنید و برای ادامه تفریح، انرژی ذخیره کنید.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی آتلانتیس | Aquaventure Waterpark

“پارک آبی آتلانتیس” از دیگر پارک های آبی دبی است که در محوطه خارجی “هتل آتلانتیس” واقع شده است. کیفیت بالا و مدرن بودن این مجموعه باعث شده است تا بسیاری از مسافران تنها به دلیل استفاده از پارک آبی، هتل آتلانتیس را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند.

پارک آبی آتلانتیس

هتل آتلانتیس از بهترین و گران ترین هتل های دبی است که در “جزیره نخل شکل جمیرا” واقع شده است. این پارک آبی دبی که ۱۴۱ هکتار مساحت دارد، وسایل تفریحی زیادی را شامل می شود. شما می توانید از سرسره های بزرگ، رودخانه های خروشان، استخرها و سایر وسایل تفریحی هیجان انگیز این مجموعه استفاده کنید. “استخر زیگورات” یکی از زیباترین و جالب ترین بخش های پارک آبی آتلانتیس است که نمادی از زیگورات های آمریکای جنوبی می باشد.

هتل آتلانتیس

پارک آبی یاس ابوظبی | Yas Waterworld Abu Dhabi

“پارک آبی یاس ابوظبی” از بهترین و معروف ترین پارک های آبی دنیا است که به عنوان اولین پارک آبی اماراتی نیز شناخته می شود. این پارک آبی که در “جزیره مصنوعی یاس دبی” ساخته شده است، تفریحات و بازی های متنوعی دارد که ۵ تای آن در هیچ پارک آبی دیگری دیده نمی شوند. سرسره رعشه شاهین، هیجان سوار، سرسره داواما و رودخانه خروشان از بهترین و متفاوت ترین تفریحات این پارک آبی است. یاس ابوظبی توانسته است از زمان افتتاح تا کنون، ۱۷ جایزه را از آن خود کند و نگاه های جهانی را به سمت خود بکشاند. تا کنون سلبریتی ها و افراد مشهوری از جهان به قصد تفریح به این پارک آبی آمده اند.

پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی واندرلند | Wonderland Amusement Park

این مجموعه تفریحی از دیگر پارک های آبی دبی است که طرفداران زیادی دارد. واندرلند از دو بخش سرزمین عجایب و پارک آبی تشکیل شده است و می تواند برای  هر رده سنی هیجان انگیز باشد. امکانات موجود در این پارک آبی را شاید در سایر پارک های آبی دبی نبینید. در این مجموعه می توانید از شتر سواری گرفته تا پرتاب شدن به وسیله یک شاتل را تجربه کنید. در این پرتاب شدن در عرض ۲٫۵ ثانیه تا ارتفاع ۶۴ متری بالا خواهید رفت! رستوران، استخر مواج، سینمای ۶ بعدی، بازی های رایانه ای و استخر شور تنها بخشی از دیدنی های این مجموعه هیجان انگیز به شمار می روند.

پارک آبی واندر لند

پارک آبی واندر لند

مطمئن باشید هر یک از پارک های آبی دبی که معرفی کردیم، ویژگی های منحصر به فردی دارند که با انتخاب هرکدام در تور دبی، می توانید ساعت ها خوش باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.