فیروز سیر مراکز خرید باتومی گرجستان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷

مراکز خرید باتومی

باتومی شهری ساحلی و بندری در کشور گرجستان می باشد که علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار، شهر مناسبی برای خرید است تا گردشگران در طول سفر خود بتوانند از برندهای مطرح جهان خرید کنند. مراکز خرید باتومی با انواع امکانات تفریحی مانند سینما، بولینگ و رستوران و کافه می توانند گزینه ای مناسب برای گذراندن یک روز از سفر شما باشند. خرید در این مراکز خرید باتومی قطعا تجربه ای جالب و منحصر به فرد در طول سفر شما خواهد بود.

مراکز خرید باتومی

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با برخی از مراکز خرید باتومی برای خریدی دلچسب آشنا شوید.

مرکز خرید باتومی پلازا | Batumi Plaza

باتومی پلازا از مراکز خرید باتومی می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و همچون مجموعه ای از بخش های مختلفی همچون ساختمان های اداری، سینما، کافه و رستوران، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، استخر استاندارد المپیک، هتل ۴ ستاره و .. تشکیل شده است و به عنوان بنایی چندکاربردی میان گردشگران موردتوجه می باشد. در صورت مراجعه به مرکز خرید باتومی پلازا می توانید محصولاتی فوق العاده ای مانند انواع زیور آلات، پوشاک، محصولات نقره، عینک آفتابی، کیف و کفش و .. را از بهترین برندهای داخلی و خارجی خریداری نمایید. همچنین در موقع گرسنگی از غذاهای رستوران این مجموعه که با قیمت به صرفه غذاهایی محلی و خوشمزه سرو می کند لذت ببرید.

مرکز خرید باتومی پلازا | Batumi Plaza

باتومی مال | Batumi Mall

یکی دیگر از مراکز خرید این شهر، باتومی مال می باشد که مجموعه ای تجاری و تفریحی است. این مرکز تجاری ۴ طبقه در مرکز شهر باتومی قرار گرفته و با بیش از ۵۰ فروشگاه و مغازه و امکانات تفریحی گردشگران و محلی های باتومی را سرگرم خود می کند. از امکانات فوق العاده باتومی مال می توان به وای فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد که راحتی فوق العاده ای را برای مراجعه کنندگان ایجاد می نماید. باتومی مال بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال جدیدترین و بهترین محصولات از برندهای مطرح جهان هستند. شما می توانید به غیر از خرید در این فروشگاه از امکانات تفریحی و رفاهی آن همچون آرایشگاه های زنانه و مردانه، مرکز تناسب اندام استفاده کنید و در کافه ها و رستوران های این مرکز خرید به استراحت بپردازید.

باتومی مال | Batumi Mall

باتومی مال | Batumi Mall

شهر اپل باتومی | Apple City Batumi

اگر علاقمند به محصولات شرکت اپل هستید می توانید در شهر اپل باتومی، محصولات این شرکت را خریداری نمایید. این مرکز محصولات اصل و ویژه اپل مانند آیفون، آیپد، آیپاد و.. را با قیمتی مناسب نسبت به سایر مراکز خرید به فروش گذاشته است. هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

شهر اپل باتومی | Apple City Batumi

فروشگاه آنتیک باتومی | Antiques in Batumi

فروشگاه آنتیک از مراکز خرید باتومی است که در آن می توانید بساط های زیادی از دست فروشان مشاهده کنید. در این بازار دست فروشان اقدام به فروش وسایل آنتیک و عتیقه با قیمت هایی مناسب کرده اند. شما در فروشگاه آنتیک باتومی می توانید انواع سکه ها، ظروف نقره ای، مدال ها و مجسمه و تندیس های قدیمی را مشاهده کنید و در صورت تمایلی با قیمتی مناسب و کمی چانه زدن خریداری نمایید. این فروشگاه با اجناس آنتیکش قطعا انتخابی مناسب برای گذراندن ساعاتی از سفر شما می باشد. فروشندگان این فروشگاه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب در این خیابان بساط پهن کرده اند.

فروشگاه آنتیک باتومی | Antiques in Batumi

هوپا بازار | Hupa Bazaar

هوپا بازار یکی از مراکز خرید باتومی است که شبیه به بازار تهران در آن همه چیز یافت می شود! قیمت های کلیه اجناس این بازار به نسبت ارزان هستند اما امکان دارد برخی از اجناس از کیفیت خوبی برخوردار نباشند. در هوپا بازار می توانید لباس ها، لوازم آرایشی، کیف و کفش، سرویس خواب و … را با قیمتی مناسب و چانه زدن خریداری نمایید. در خرید از این بازار حواستان به کیفیت و قیمت ها باشد زیرا فروشندگان چرب زبان آن امکان دارد شما را در خرید محصولی بسیار ترغیب نمایند. این بازار محل مناسبی برای خرید سوغاتی های مختلف و آشنا شدن با سبک زندگی اهالی شهر باتومی می باشد.

هوپا بازار | Hupa Bazaar

فروشگاه آرت گالری

اگر علاقمند به خرید سوغاتی هستید تا به یادگار برای عزیزانتان هدیه ببرید این فروشگاه محل مناسبی است. فروشگاه آرت گالری در خیابان Rustaveli  باتومی قرار گرفته و با کیفیتی مناسب انواع اجناس را به فروش گذاشته است. شما می توانید در صورت نیاز از فروشننده های این فروشگاه که صمیمانه رفتار می کنند راهنمایی بگیرید و می توانید سوغاتی های خوراکی را پیش از خریدن امتحان نمایید.

فروشگاه آرت گالری

مترو سیتی باتومی | Batumi metrocity

از بهترین مراکز خرید باتومی می توان به مترو سیتی باتومی اشاره کرد که چندسال است افتتاح شده و جدید می باشد. مترو سیتی باتومی دارای بوتیک ها و فروشگاه های مختلفی با برندهای مختلف می باشد. در این مرکز خرید علاوه بر خرید می توان از امکانات تفریحی همچون سالن های سینما و بولینگ و رستوران های آن استفاده نمود. مرکز خرید مترو سیتی در بلوار جدید باتومی می باشد و می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را به ارمغان بیاورد.

متروسیتی باتومی

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود کامل نموده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به باتومی و رزرو هتل باتومی به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.