فیروز سیر مراکز خرید مسکو در روسیه - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷

مراکز خرید مسکو

مسکو پایتخت زیبا و از بزرگ ترین شهرهای تاریخی کشور روسیه می باشد. کشور روسیه مملوء از جاذبه های گردشگری متنوع است که به جرئت می توان مراکز خرید مسکو را یکی از این جاذبه ها دانست. در مراکز خرید مسکو می توان اجناسی از بهترین برندهای مطرح دنیا را با بودجه های مختلف خریداری نمود. البته این نکته را نیز باید خاطر نشان کرد که شهر مسکو از شهرهای گران دنیا می باشد اما در فصل حراجی اجناس با قیمت مناسبی می توان خریداری کرد. مجله اینترنتی سفرمی قصد دارد تا برخی از بهترین مراکز خرید مسکو را معرفی کند، همراه ما باشید.

مراکز خرید مسکو

مرکز خرید متروپولیس | Metropolis

مرکز خریدی مدرن و سه طبقه که مملوء از برندهای مطرح دنیا است و با نزدیکی به ایستگاه مترو، انتخابی مناسب برای خریدی دلچسب می باشد. مرکز خرید متروپلیس از لوکس ترین مراکز خرید مسکو است که بوتیک های با برندهای زارا، اچ اند ام، نیویورکر و .. را در خود جای داده است. متروپلیس علاوه بر فروشگاه برای خرید، دارای مراکز تفریحی بسیاری همچون سالن های سینما، سالن بولینگ و استخر و .. نیز برای گذراندن روزی خوش و خاطره انگیز می باشد.

 مرکز خرید متروپولیس | Metropolis مرکز خرید متروپولیس | Metropolis

مرکز خرید گام | GUM

بی شک از اصلی ترین مراکز خرید مسکو ، فروشگاه زنجیره ای و بزرگ گام می باشد. این مرکز خرید بخش وسیعی از قلب مسکو را به خود اختصاص داده و با معماری زیبایش و قرارگیری در مجاورت میدان سرخ، خودنمایی می کند. مرکز خرید گام با معماری با شکوه و سلطنتی خود، فروشگاه های بسیاری با برندهای لوکس و گران قیمت را در خود جای داده است که حتی اگر قصد خرید ندارید دیدن آنها خالی از لطف نیست! مرکز خرید گام از زیباترین مراکز خرید جهان می باشد که دارای سالن های سینما و فود کورت نیز می باشد.

مرکز خرید گام | GUM

مرکز خرید گام | GUM

مرکز خرید تی اس یو ام | TSUM

مرکز خرید تی اس یو ام تنها چند قدم با بسیاری از جاذبه های گردشگری مسکو همچون میدان سرخ، تئاتر بولشوی و موزه تاریخ و بسیاری دیگر فاصله دارد. تی اس یو ام با ساختمانی تاریخی و کلاسیک از بهترین مراکز خرید مسکو برای خریدی فوق العاده می باشد که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. رستوران های این مرکز خرید با سرو غذاهایی فوق العاده همچون انواع سوشی و صدف توانسته اند نام خود را بر روی زبان ها بندازند. اگر به دنبال برندهای لوکسی مانند گوچی، برادا، ورساچی، دولچه اند گابانا، روبرتو کاوالی و .. هستید از مرکز خرید جایی است که شما به آن تعلق دارید!

مرکز خرید تی اس یو ام | TSUM

مرکز خرید تی اس یو ام | TSUM

مرکز خرید یوروپسکی | Evropeisky

یکی دیگر از مدرن ترین مراکز خرید مسکو یوروپسکی می باشد که با نورپردازی بسیار زیبا و هشت طبقه ی بزرگ در نزدیکی ایستگاه مترو خودنمایی می کند. در این مرکز خرید بیش از ۴۰۰ فروشگاه شیک و مدرن با برندهایی همچون زارا، منگو، بنتون، سونی، ریبوک، پوما، نایک، آدیداس و غیره می باشد که حتی تماشای این برندهای لوکس از پشت شیشه های ویترین نیز جذابیت خاص خود را دارد! مرکز خرید یوروپسکی، متشکل از چندین سالن سینما و سینمای سه بعدی، پارک تفریحی، سالن بولینگ، اسکی روی یخ، اتاق بازی و رستوران های مختلف می باشد تا لحظات خوشی را برای گردشگران به ارمغان آورد.

مرکز خرید یوروپسکی | Evropeisky مرکز خرید یوروپسکی | Evropeisky

مرکز خرید آویا پارک | Aviapark

در بخش شمالی مسکو، مرکز خریدی زیبا و جذاب به نام آویا پارک به تازگی تاسیس شده است که بزرگ ترین مرکز خرید اروپا نیز می باشد. آویا پارک بیش از ۵۰۰ فروشگاه لوکس و مدرن را در خود جای داده تا نیاز همه ی مشتریان خود را برطرف کند! شما علاوه بر خریدی لوکس و ماندگار در مرکز خرید آویا پارک می توانید در سالن های غذاخوری و رستوران های متنوع این مرکز خرید، غذاهایی بی نظیر را نوش جان کنید و یا تنها با تماشای فیلمی در سالن سینمای آویا پارک اوقات خود را سپری کنید. یکی از جاذبه های مرکز خرید آویا پارک آکواریوم استوانه ای است که با قطر و ارتفاعی زیاد مملوء از ماهی های استوایی پر جنب و جوش می باشد که قطعا تماشای آن هیجان انگیز خواهد بود!

مرکز خرید آویا پارک | Aviapark

مرکز خرید سینتوی | Tsvetnoy

بهشت مسکو برای خریدی ایده آل و جذاب! اگر به دنبال بهترین برندهای دنیا برای پوشاک خود هستید بی شک سینتوی با ۷ طبقه ساختمان تجاری شما را خشنود خواهد کرد! مرکز خرید سینتوی با ارائه امکاناتی فوق العاده به مراجعه کنندگان خود، اوقاتی خوش را برای افراد به ارمغان می آورد. با انتخاب این مرکز خرید می توانید از سالن های سینما، کافه و رستوران های نهایت استفاده را ببرید. جالب است بدانید که در طبقه پنجم مرکز خرید سینتوی بازاری ارگانیک برای ارائه تازه ترین مواد غذایی همچون گوشت، ماهی، سبزیجات و انواع میوه وجود دارد.

 مرکز خرید سینتوی | Tsvetnoy مرکز خرید سینتوی | Tsvetnoy

همراه مجله اینترنی سفرمی باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری لذت بخش را تجربه نمایید. اگر می خواهید به شهر زیبای مسکو با جاذبه های گردشگری بسیار سفری داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 347 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.