فیروز سیر معرفی بهترین پرایمر برای منافذ باز - فیروز سیر

کار اصلی پرایمر های آرایشی اینه که عیوب پوستی رو برطرف کنن . منافذ باز روی پوست یکی از همون مشکلاتی هست که خیلی از افراد باهاش مواجه هستن. همه ی روی پوستمون منافذ داریم ولی گای اوقات این منافذ به دلیل رعایت نکردن یک سری نکات پوستی بزرگ میشن و وقتی میخوایم میکاپ کنیم خیلی بیشتر به چشم میان . ب همین خاطر هم نیاز به یک پرایمر داریم که این مشکل رو برای ما حل کنه. درواقع کار پرایر اینه که منافذ رو بصورت موقت از بین ببره و وقتی میکاپ میکنیم، از زیر کرم پودر دیده نیشه.

پرایمر منافذ بنفیت:

بهترین پرایمر برای منافذ باز

این محصول پوست رو کامل مات میکنه و علاوه بر منافذ خطوط ریزی که روی پوست هستند رو هم از بین میبره. در واقع پرایمر منافذ بنفیت درست مثل یک فیلتر روی پوست ما عمل میکنه. توی ترکیبات اون ویتامین E وجود داره که سبب میشه وقتی کرم پودر رو بعدش روی پوستتون میزنید، کرم خیلی بهتر و نرم تر فید بشه و روی پوست بخوابه. علاوه بر اون این محصول موندگاری میکاپ رو خیلی خوب بالا میبره.

پرایمر تاچا:

بهترین پرایمر برای منافذ باز

پرایمری که هم میتونه منافذ پوستی رو خیلی خوب کاو کنه و هم اینکه خطوط ریز روی پوست رو از بین میبره. تاچا، درست مثل یک مانع بین میکاپ و پوست عمل میکنه و اجازه نمیده به پوست هیچی آسیبی وارد بشه. از رفی این محصول، ترشح بیش از حد چربی رو خیلی خوب کنترل میکنه و با مات و یکدست کردن پوست باعث میشه میکاپ خیلی بهتر روی پوست قرار بگیره. مواد فعالِ موجود در این پرایمر از پوست در برابر آلودگی های محیطی و تاثیرِ عوامل استرس زا بر روی پوست خیلی خوب حافظت میکنه. بعد از استفاده از اون به وضوح روشن شدن پوستتون رو میبینید.

پرایمر گرلن:

بهترین پرایمر برای منافذ بازگ

پرایمر گرلن رنگ پوست رو یکدست میکنه و برای افرادی که پوستشون چرب هست و دچار لک شده عالیه . منافذ و خطوط رو هم خیلی خوب از بین میبره و در کل میتونم بگم گرلن هر نوع عیبی که روی پوست شما باشه رو از بین میبره. ترشح چربی پوست رو هم کنترل مکینه و اجازه نمیده که پوست چرب و براق بشه. درواقع یک محصول عالی برای پوست های چربی هست که دوست دارن پوستشون در کنار تمام این مزایا یه درخشندگی خیلی طبیعی هم داشته باشه.

اسمش باکس:

بهترین پرایمر برای منافذ باز

پرایمر اسمش باکس یک پرایمرِ بدون روغن و کاملا مات هست که منافذ رو خیلی خوب کاهش میده و پوست رو ماته مات میکنه. اسمش باکس ضدآب هست و پوست رو خیلی خوب یکدست میکنه.

این ها ۴ تا از بهترین پرایمرهایی بود که برای از بین بردن منافذ میتونید استفاده کنید. برای این که با بهترین و به روزترین محصولاتِ آرایشی آشنا بشین و طرز استفاده از هرکدوم رو یاد بگیرید کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدید. اگر هم نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با مشاورین این سایت در تماس باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.