فیروز سیر هتل زندان کاروستا، خوفناک و جن زده - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

۴
/
۵
(
۱۸۲

امتیاز

)

اقامتی ترسناک در هتل زندان کاروستا !

هتل ها همیشه مکان هایی برای آرامش و استراحت انسان ها بوده اند اما در این میان، همیشه افرادی هستند که تمایل به انجام کارهای هیجان انگیز دارند و هتل هایی را انتخاب می کنند که ترس و هیجان را تجربه کنند. هیجانی شبیه به خوابیدن در زندان و احساس زندانی بودن. قطعا هیچ انسان عاقلی دوست ندارد که در زندان اقامت کند اما هتل زندان هایی در سراسر جهان برای ماجراجویان ساخته شده اند تا کسانی که دوست دارند تجربه تماشای یک زندان واقعی را داشته باشند، به آن جا بروند. آن ها اطمینان دارند که این زندان، یک زندان همیشگی نیست و می توانند به خواست خود هر زمانی که می خواهند به خارج از هتل بروند. در میان هتل زندان هایی که در جهان وجود دارد، هتل زندان کاروستا ترسناک تر از سایرین است. چرا که برعکس بسیاری از این هتل ها، در گذشته واقعا، زندان بوده است.

هتل زندان کاروستا ، خوفناک و جن زده

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید و با خوفناکترین هتل زندان جهانی آشنا شوید.

هتل زندان کاروستا

هتل زندان کاروستا در شهر لیپاجا کشور لتونی واقع شده است. هتلی عجیب و غریب که در آن با شما مشابه ی یک زندانی رفتار خواهد شد. این هتل در گذشته به عنوان زندانی برای نازی ها و مدتی بعد به عنوان زندان روس ها مورد استفاده قرار میگرفت اما پس از تعطیلی زندان، تبدیل به هتلی با همان امکانات قبلی شد. هتلی که امروزه یکی از جاذبه های گردشگری کشور لتونی است و بسیاری از گردشگران را برای تجربه یک احساس عجیب و غریب، به سمت خود می کشاند.

هتل زندان کاروستا

تجربه خوابیدن در هتل زندان کاروستا

 باید بدانید که در اینجا قوانین یک زندان حاکم است. مسافران باید لباس های زندانیان را به تن کنند و در طول روز فقط یک ساعت حق هواخوری دارند. غذایی که در این هتل به شما می دهند، نان و آب خالی است. خواب روی تشک های آهنی با بالشت هایی که گردن درد می آورد، از دیگر قوانین این هتل زندان است. بازجویی و آزار و اذیت در هتل زندان کاروستا انجام می شود و برق ها راس ساعت خاصی خاموش می شوند و نگهبانان با زدن قفل بر سلول های مسافران، آن ها را با سلول های سرد و ترسناکشان تنها می گذارند.

تجربه خوابیدن در هتل زندان کاروستا

هتل زندان کاروستا، هتل جن زده

در این زندان صدها نفر از متصدیان لتونی به زندان انفرادی افتاده اند و برخی از آن ها در این مکان ترسناک کشته شده اند. از آن جایی که این زندان ها تاریک و خوفناک اند، افسانه های عجیبی درباره آن ذکر شده است. برخی می گویند که روح افرادی که در اینجا کشته شده اند هنوز در دیوارهای داخلی زندان وجود دارد و اگر یک شمع را روشن کنید، ممکن است مجرمی را ببینید که متعلق به دوران های گذشته است.

هتل زندان کاروستا، هتل جن زده

مجازات برای مسافران هتل زندان

پیش از این که شما وارد زندان شوید، توافقنامه ای را باید امضا کنید که در آن اجازه برخورد فیزیکی نگهبانان در صورت انجام تخلف از سوی شما، داده می شود. اگر در هتل زندان کاروستا، نافرمانی کنید و یا با نگهبانان بد رفتار کنید، مجازات می شوید.

مجازات برای مسافران هتل زندان

مجازات برای مسافران هتل زندان

مجازات برای مسافران هتل زندان

تورهای هتل زندان کاروستا

با این که این هتل بسیار ترسناک است اما هر از گاهی فعالیت های مهیجی به تور خود اضافه می کند که شامل بازی جاسوسی و فرار از دخمه پیچ های زندان است. این تورها را می توانید از سایت رزرو هتل کاروستا انتخاب کنید و پیش از اقامت، پشت بام، حیاط زندان، سلول های آن را ببینید. این هتل، برای افرادی که دوست دارند چند روزی به دور از دغدغه های زندگی روزمره باشند، به نظر می رسد جای مناسبی باشد.

تورهای هتل زندان کاروستا

همان طور که گفته شد در جهان چندین هتل زندان وجود دارد که شاید معروفترین آن، هتل زندان بانکوک باشد. هتلی که از مهمانان خود، با میله های زندان، حمام های مشترک، لباس های راه راه زندانی، چراغ های آویزان، دوش های فلزی و اتاق های خالی و تاریک پذیرایی می کند. با این که در این هتل هیچ تلویزیونی وجود ندارد و کمی خوفناک به نظر می رسد اما تخته خواب های ویژه ای دارد که یک خواب آرام را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. اما داستان هتل زندان کاروستا بسیار متفاوت است. هتل های دیگر با این که امکانات رفاهی کمتری دارند اما با شما به عنوان یک زندانی رفتار نمی کنند و فقط نمادی از زندان را دارند. همچنین اکثر این هتل ها، در گذشته زندان نبوده اند و به سبک زندان ساخته شده اند اما هتل زندان کاروستا، یک زندان واقعی است و تنها تفاوتی که با زندان های واقعی دارد این است که شما می توانید با میل خود تعداد روزها را انتخاب کنید و هر زمانی که مایل بودید، از هتل خارج شوید. با این وجود هنوز هم کسانی هستند که دوست دارند ترس و هیجان را در چنین مکان هایی تجربه کنند و برای خوابیدن در این هتل، از مسافت های دوری به لتونی می آیند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.