فیروز سیر هیجان و ماجراجویی را در قلب سنگاپور تجربه نمایید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

سنگاپور سرزمینی کوچک اما مملوء از زیبایی های طبیعی است. سنگاپور را اغلب با اصطلاح “شهری در باغ” می شناسند! کافیست یکبار پای خود را وارد مرزهای سنگاپور بگذارید تا شیفته ی باغ ها، مراتع سبز و جاذبه های گردشگری این کشور شوید. بی شک به هر طرفی که نگاه کنید، درختانی سبز و بزرگ را خواهید دید. این شهر و کشور در جای جای خود با ایجاد فضاهای سبز و بوستان اجازه تنفس عمیق و ارتباط با طبیعت را به گردشگران می دهد و تفریحات طبیعی سنگاپور در گوشه و کنار کشور با ظاهری دلفریب خودنمایی می کند. همراه سفرمی سامانه رزرواسیون خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید تا ماجراجویی کوچکی در میان جاذبه های سنگاپور تجربه نمایید.

تفریحات طبیعی در سنگاپور

فضای سبز شهری سنگاپور

فضای سبز شهری، سنگاپور را بی شک مانند جواهری در قلب آسیا نشان می دهد و گردشگران می توانند با گشت و گذار و قدم زدن در طبیعت بی نظیر آن، تجربه ای خوشایند و آرامش بخش داشته باشند.این کشور به قدری به فضای سبز شهری اهمیت داده که حتی در مراکز خرید و مناطق تجاری آن هم فضای سبز بسیاری را خواهید دید. در حاشیه ی قدیمی ترین مخزن ذخیره آب سنگاپور، جنگل هایی زیبا با پوشش گیاهی متنوع و پرتراکمی وجود دارد که مسیرهای پیاده روی در میان آن ها ایجاد شده است! کوتاه ترین مسیر پیاده روی این بخش ۳ کیلومتر و طولانی ترین مسیر که چالش های زیادی را هم برای گردشگران ایجاد می کند، حدود ۱۱ کیلومتر است.

فضای سبز شهری سنگاپور

فضای سبز شهری سنگاپور

مسیر پیاده روی ساوترن ریجز نیز در انتظار گردشگرانی است که علاقه به پیاده روی های طولانی دارند. این مسیر پیاده روی مجموعه ای از چندین فضا مانند پارک کوهستانی فابر، پارک تپه ای تلوک بلانگاه، پارک کنت ریج و غیره است که علاوه بر مسیری بی نظیر، چشم اندازی خیره کننده از بندر و سرزمین های جنوبی به گردشگران هدیه می کند.

حیات وحش سنگاپور

باغ وحش از جذاب ترین تفریحات طبیعی سنگاپور است که همیشه خانواده ها و به خصوص کودکان را به سمت خود می کشاند! در این باغ وحش بزرگ با مساحتی ۲۶ هکتاری، حدود ۲۸۰۰ حیوان از ۳۰۰ گونه مختلف زندگی می کنند. بسیاری از حیواناتی که در خطر انقراض قرار دارند هم در باغ وحش سنگاپور وجود دارند و به خوبی از آنها مراقبت می شود. این مکان بزرگ را نمی توان یک باغ وحش سنتی با حصار دانست، بلکه این مکان زیستگاه طبیعی است که حیوانات می توانند در آن آزادانه پرسه بزنند. در این زیستگاه و باغ وحش طبیعی می توانید شکوه ببرهای سفید، ابهت شیر و زیبایی حیوانات جنگلی را به تماشا بنشینید!

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

پارک پرندگان ژورانگ

بدون شک بزرگ ترین پارک پرندگان آسیا، در غرب جزیره سنگاپور است که با نام پارک پرندگان ژورانگ بهشتی برای عاشقان پرندگان می باشد! در این پارک پرندگان می توانید بیش از ۵ هزار پرنده از گونه های مختلف همچون طوطی مکو، مرغ شاخ نوک، شاه پنگوئن، تراکوی بزرگ آبی و کنیور آفتابی را از نزدیک تماشا کنید و از زیبایی بی حد و اندازه شان شگفت زده شوید! جذابیت پارک پرندگان ژورانگ زمانی بر شما نمایان می شود که بفهمید می توانید از نزدیک به تماشای نمایش پرندگان بلند پرواز بروید و استعداد های خارق العاده ی پرندگان شکاری را نظاره گر باشید.

پارک پرندگان ژورانگ

جزیره سنتوسا

هیجان در قلب جزیره سنتوسا سنگاپور و تنها در فاصله یک تاکسی سواری ۱۵ دقیقه ای از قلب سنگاپور در انتظار شماست! بی شک این جزیره مجموعه ای از بهترین تفریحات طبیعی سنگاپور است که سفر شما را تکمیل می کند. این جزیره حق انتخاب های بی نظیری به شما می دهد و به راحتی می توانید با ماجراجویی های مختلف، آدرنالین خون خود را بالا ببرید! در جزیره سنتوسا برای سرگرمی تمام افراد خانواده فکر شده است. از کودک ۶ ۷ ساله گرفته تا فردی میانسال!

آی فلای، بزرگترین شبیه ساز چتربازی در سنگاپور و درست در جزیره سنتوسا واقع شده است که با ۵ تونل باد تجهیز شده و بدون اغراق احساس پرش از هواپیما را تجربه خواهید کرد.

ماجراجویی در دل جنگل بدوک

خانه موج سنتوسا نیز تنها خانه امواج در خاورمیانه می باشد که می توانید در آن با موج سواری مصنوعی اوقاتی خوش و فرح بخش تجربه نمایید. جالب است بدانید که در این مجموعه ی بزرگ براساس سطح مهارت شما، انواع مختلفی از موج های دریا با ارتفاعات مختلف شبیه سازی شده است!

خانه موج سنتوسا

پارک مگا ادونچر مملوء از سرگرمی های هیجان انگیز و جذابی است که حتی ماجراجوترین افراد را هم به چالش می کشد!  مگاکلایمب یکی از بهترین ماجراجویی هاییست که در آن افراد با استفاده از طناب از بین درختان مرتفع اکالیپتوس رد می شوند؛ در حالی که چشم اندازی محشری از ساحل جزیره دارند. مگاجامپ هم در پارک مگا ادونچر از جمله عالی ترین تفریحات طبیعی سنگاپور است که با پرشی ۱۵ متری برای آن دسته افرادی توصیه می شود که می خواهند احساس پرش از هواپیما را تجربه نمایند! در مگاوال نیز امکان صخره نوردی در ۳ مسیر مختلف وجود دارد که فرود از صخره هم با استفاده از طناب استفاده می شود! سورتمه سواری، زیپ لاین و انواع سواری های دیگر از جمله تفریحات طبیعی سنگاپور و جزیره سنتوسا می باشد که می توانید نهایت لذت را ببرید!

پارک مگا ادونچر

ماجراجویی در دل جنگل بدوک

اما تمام ماجراجویی ها به جزیره سنتوسا محدود نمی شود. در جزیره اصلی سنگاپور نیز، فرصت های بی نظیری برای علاقمندان به هیجان و ماجراجویی وجود دارد. بی شک ماجراجویی در دل جنگل بدوک یکی از بی نظیرترین تجربیاتی است که می توانید در سفر به سنگاپور به دست آورید. این مکان هیجان انگیز با چشم اندازی از سد آبی بدوک، سرگرمی های مختلف و جذابی را برای علاقمندان به هیجان و ماجراجویی فراهم کرده است. در این بخش از جنگل، طناب ها و موانعی تعبیه شده تا خانواده ها و گروه های دوستانه روزی هیجان انگیز تجربه نمایند. موانع درختی با ۳ سطح سختی به همراه یک زیپ لاین که از ارتفاع ۱۴ متری شروع می شودو در نزدیکی سد آبی بدوک فرود می آید، بخشی از سرگرمی های این مجموعه است.

ماجراجویی در دل جنگل بدوک

ماجراجویی در دل جنگل بدوک

ماجراجویی در دل جنگل بدوک

جزیره سنت جان

اگر در جستجوی فرصتی ایده آل برای فرار از زندگی مدرن سنگاپور هستید خود را به جزیره سنت جان سنگاپور برسانید تا زیبایی بی بدیعی را نظاره گر باشید! جالب است بدانید که جزیره سنت جان سنگاپور زمانی به عنوان محلی برای قرنطینه بیماران مبتلا به وبا و جذام استفاده می شد! اما در حال حاضر با وجود کلبه های ساحلی بسیار زیبا، مکان های متعدد و بی نظیری برای پیک نیک، مسیرهایی برای پیاده روی و برکه های مختلف مقصدی ایده آل و مملوء از زیبایی است که پیشنهاد می کنیم از آن غافل نمانید.

جزیره سنت جان

جزیره سنت جان

جزیره سنت جان

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و تفریحی، مراکز خرید، هتل ها و رستوران ها و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده تا با آگاهی کامل، سفری لذت بخش و خاص تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.