فیروز سیر پارک آبی آکوالند آنتالیا، بزرگترین پارک آبی ترکیه - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷

پارک آبی آکوالند آنتالیا

سفر به آنتالیا و ثبت خاطرات دل انگیز، کار دشواری نیست به خصوص اگر بخواهید در سواحل آنتالیا و پارک های آبی آن گشت و گذار کنید.  پارک آبی آکوالند آنتالیا از جمله پارک های آبی آنتالیا است که در رده مهمترین جاذبه های تفریحی این شهر قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا یک روز هیجان انگیز و خاص را در بزرگترین پارک آبی ترکیه سپری کنید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

آشنایی با پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا در مرکز شهر در ساحل کنیالتی قرار گرفته و از جمله پارک های آبی هیجان انگیزی است که دسترسی آسانی دارد. سرسره های پیچ در پیچ و فضای مناسب آفتابگیری در این پارک، موجب محبوبیت زیاد این مجموعه تفریحی شده است. وسایل و امکانات تفریحی این پارک، آکوالند را بهترین پارک آبی آسیایی کرده است. سر خوردن از روی سرسره های پیچ در پیچ و غول پیکر و پرت شدن در استخر آب به حدی هیجان انگیز است که انرژیتان اصلا کاسته نمی شود و اتفاقا با انرژی بیشتری مجددا پله های سرسره ها را طی خواهید کرد و خودتان را به دل آب ها خواهید زد.

آشنایی با پارک آبی آکوالند آنتالیا

چرا پارک آبی آکوالند را انتخاب کنیم؟

سه پارک آبی بزرگ در آنتالیا وجود دارد که همگی در نوع خود عالی هستند و از امکانات خوبی برخوردارند اما در پارک آبی آکوالند وسایل های تفریحی کامل تر است و این مجموعه برای سنین مختلف، جایگاه های ویژه ای دارد. استخر مخصوص کودکان، خردسالان، بزرگسالان و امکاناتی همچون جامپینگ، موج سواری، سرسره سواری های هیجان انگیز، این پارک آبی را به بهترین پارک آبی آنتالیا تبدیل کرده است.

چرا پارک آبی آکوالند را انتخاب کنیم؟

تفریحاتی که در پارک آبی آکوالند آنتالیا در انتظار شماست!

سرسره های آبی

بخش مهمی از تفریحاتی که در پارک آبی آکوالند آنتالیا انجام میگیرد، سوار شدن بر سرسره های آبی طویل و هیجان انگیز است. برای سوار شدن بر این سرسره های آبی باید از پله های سرسره، بالا روید و در ایستگاه سرسره منتظر بمانید تا مسئولین پارک، اجازه سر خوردن را به شما بدهند. در ابتدا داخل سرسره چک می شود تا در صورت نبود افراد دیگر، اجازه استفاده از سرسره به شما داده شود. سرسره های این بخش سر باز و سر بسته هستند. در سرسره های سرباز می توانید از تیوپ های پارک آبی استفاده کنید و در نهایت به استخر عمیقی که در انتهای سرسره قرار گرفته، پرتاب شوید.

سرسره های آبی

استخر استراحت

در قسمت استخر استراحت این مجموعه، می توانید ریلکس کنید و اگر مایل باشید ماساژ ترکی ببینید. همچنین می توانید هنگامی که در حال آفتاب گرفتن هستید، از شنیدن صدای موسیقی زنده ای که در حال اجرا است، لذت ببرید.

قایق سواری در موج های مصنوعی

به بخش جذاب و هیجان انگیز رفتینگ و موج مصنوعی این پارک آبی هم سری بزنید. شما می توانید حدود ۳۰۰ متر در این رودخانه مواج و آشفته، رفتینگ کنید و در نهایت به استخری که موج های بزرگی دارد، بروید و ساعات خوشی را در این بخش سپری کنید.

قایق سواری در موج های مصنوعی

جامپینگ

به بخش هیجانی پارک آبی آکوالند رسیده ایم. هیجان هر آن چه که تاکنون انجام داده اید را دو برابر کنید و وجود آدرنالین را در خونتان احساس کنید. در بخش جامپینگ باید از ارتفاع ۷۰ متری با طناب بپرید. شاید وجود آب در زیر پاهایتان نسبت به سایر جامپینگ ها ترس کمتری در دلتان ایجاد کند اما باید بدانید که تا نیمه بدن در آب فرو میروید و مجددا به بالا پرتاب می شوید. از نظر ایمنی هم خیالتان راحت باشد، جامپینگ آکوالند یکی از بهترین جامپینگ های جهانی است.

Jumping

دلفین بازی

حتما از هوش بالای دلفین ها در میان حیوانات با خبرید اما تا زمانی که آن ها را از نزدیک نبینید، به هوش بالای این حیوانات پی نخواهید برد. در سرزمین دلفین های پارک آبی آکوالند، دلفین های مهربان و زیبایی را می بینید که با انجام حرکات نمایشی، شما را شگفت زده می کنند. پرش از حلقه و نمایش هماهنگ دسته جمعی و شیرجه زدن دلفین ها، لحظات خندان و شادی را برای شما رقم خواهد زد. بعضی از دلفین ها با حلقه هایی که در دهان دارند، نمایش های ویژه ای برگزار می کنند که بی نهایت حیرت انگیز است. هزینه این بخش از پارک آبی جداگانه پرداخت می شود و برای تماشای آن باید بلیط تهیه کرد.

Aqualand Antalya Dolphinland

رستوران پارک آبی آکوالند

برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه باید از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱:۳۰ در مجموعه رستوران های پارک آبی آکوالند حضور داشته باشید. غذاهای ترکی، انواع کباب و انواع فست فود در رستوران های این مجموعه وجود دارد که در صورتی که بلیط یک روز کامل را تهیه کرده باشید می توانید به صورت رایگان از برخی غذاهای آن میل کنید.

رستوران پارک آبی آکوالند

هزینه بلیط پارک آبی آکوالند

هزینه بلیط این پارک بستگی به نوع تهیه آن دارد. بهتر است از خود باجه ها به صورت مستقیم بلیط را دریافت کنید تا در هزینه بلیط صرفه جویی کنید. معمولا ۳۰ لیر ترکیه ای، هزینه پارک آبی آکوالند است. اگر از طریق راهنمای هتل و یا لیدرهای برخی تورها این بلیط ها را تهیه کنید، باید هزینه ۴۷ تا ۵۰ لیری بپردازید. بعد از تهیه بلیط، بلیط الکتریکی در ابتدای ورودی درب به شما داده می شود و شما می توانید در صورت نیاز برای خرید اجناس نیز از این کارت استفاده کنید. حواستان باشد که مایو و کلاه به همراه داشته باشید وگرنه باید هزینه زیادی برای تهیه آن ها در پارک آبی آکوالند بپردازید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نموده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 402 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.