فیروز سیر پنانگ مالزی را بیشتر بشناسید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

همه چیز درباره ی پنانگ مالزی

بی شک پنانگ مالزی را می توان تلفیق دلپذیری از طبیعت، فرهنگ و تاریخ دانست! پنانگ با قرارگیری در شمال غربی مالزی از جذاب ترین مقاصد تفریحی است که یکی از طولانی ترین پل های آسیا را در خود جای داده است. پنانگ شهر میراث جهانی یونسکو است و دور از ذهن نیست که در سفر به آن با جاذبه های و دیدنی های بی نظیر و تماشایی روبرو شوید! همراه سفرمی سامانه رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید تا با هر آنچه که مربوط به پنانگ در مالزی می باشد، آشنا شوید.

پنانگ مالزی

جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

پنانگ جزیره ای بی نظیر با سواحل شنی زیبا و بکر، معماری باشکوه و خیره کننده با خوراکی هایی خوشمزه است که سرتاسر آن برای گردشگران جذابیت بسیاری دارد! جنگل های استوایی این جزیره همچون بهشتی رویایی در انتظار شماست تا با قدم زدن و ماجراجویی روحی تازه در خود بدمید. همراه ما باشید تا برخی از بهترین مکان های دیدنی پنانگ مالزی را بشناسید.

جرج تاون؛ شهر جهانی یونسکو

جورج تاون، پایتخت سرزنده پنانگ است که در سال ۲۰۰۸، جایزه میراث فرهنگی یونسکو را به خود اختصاص داده است. جورج تاون در پنانگ مالزی از تمام لحاظ شما را شیفته ی خود می کند. پایتخت پنانگ مملوء است از ساختمان های میراث فرهنگی، چشم اندازهای تاریخی و آمیزه ای رنگارنگ از فرهنگ های مختلف! جالب است بدانید که بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر در فواصل کوتاهی از یکدیگر قرار گرفته اند؛ از همین رو شما به راحت می توانید با پای پیاده از آنها دیدن نمایید. بی شک قدم زدن در خیابان های جرج تاون لذت بخش خواهد بود. یکی دیگر از جذابیت های این شهر وجود سه چرخه های تزیین شده ای است که در هر گوشه ای از خیابان می توانید آن ها را اجاره کنید.

جرج تاون؛ شهر جهانی یونسکو

پل پنانگ | Penang Bridge

پل پنانگ، که قسمت اصلی شهر را به جزیره پنانگ وصل می کند، با طول ۱۳٫۵ کیلومتر طولانی ترین پل کشور به شمار می رود. این پل نمادین که از روی پل گیتس سان فرانسیسکو الهام برداری شده است، محل برگزاری مسابقات سالیانه و بین المللی دوی ماراتون می باشد. تماشای طلوع و غروب آفتاب به هنگام عبور از این پل بی شک لذت بخش خواهد بود. مناظر ساحلی پنانگ چشم اندازی خیره کننده از مناظر اطراف را به گردشگران هدیه می کند.

پل پنانگ | Penang Bridge

پل پنانگ | Penang Bridge

کک لوک سی | Kek Lok Si

کک لوک سی، بر فراز یک تپه مشرف به شهر کوچک آیرایتام به طور باشکوهی واقع شده است. این معبد زیبا از زیباترین و بزرگترین معبدهای بودا در جنوب شرقی آسیا است که معماری آن بسیار خیره کننده است. این معبد بزرگ و مرتفع بیش از یک هزار سال پیش بنا شده است و ویژگی های برجسته ای دارد. بت کده ی بی نظیر کک لوک سی در پنانگ مالزی هفت ردیف به نام بتکده ده هزار بودا را در خود جای داده که بسیار در میان گردشگران محبوبیت دارد. مجسمه برنز الهه رحمت نیز بسیار زیباست.

کک لوک سی | Kek Lok Si

کک لوک سی | Kek Lok Si

پارک ملی پنانگ | Penang National Park

پارک ملی پنانگ برای آن دسته افرادی که رویای ماجراجویی در میان جنگل ها و طبیعت بی نظیر مالزی را در سر می پرورانند. پارک ملی پنانگ، زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است و امکان یک گردش هیجان انگیز را در قلب طبیعت برای شما فراهم می کند. در پارک ملی پنانگ مالزی یک فانوس دریایی وجود دارد که متعلق به قرن ۱۹ می باشد. دریاچه طبیعی مرومیکتیک و مسیرهای پیاده روی در این پارک ملی جذابیت های خاصی دارد.

پارک ملی پنانگ | Penang National Park

پارک ملی پنانگ | Penang National Park

تپه پنانگ مالزی | Penang Hill

تپه پنانگ از نمادها و جاذبه های گردشگری جزیره پنانگ محسوب می شود. این تپه ی بی نظیر با آب و هوایی دلچسب، استراحتگاه بی نظیری است که بهترین مکان برای افرادی است که می خواهند از گرمای سوزان شهر فرار کنند. جالب است بدانید که در طول مسیر قطار کابلی قرار گرفته که در آن گردشگران می توانند با سوار شدن به قطار در کمتر از نیم ساعت به قله این تپه برسند. در تپه پنانگ مالزی منظره ای ۳۶۰ درجه از طبیعی منحصر به فرد و بی نظیر وجود دارد که بی شک تماشای آن لذتی وصف نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

تپه پنانگ مالزی | Penang Hill

تپه پنانگ مالزی | Penang Hill

خرید در پنانگ مالزی

خرید در هر سفری و گشت و گذار در میان بازار ها و مراکز خرید مقصد جزو جدانشدنی از سفر است که نمی توان از آن گذشت! در اطراف پنانگ مالزی مراکز خرید هیجان انگیزی وجود دارد که بی شک خرید از آنها لذت بخش خواهد بود. بازار چوراستا در جالان پنانگ بهترین محل برای خرید مواد غذایی محلی از قبیل نات مگ و میوه های خشک است. اگر هم علاقمند به وسایل آنتیک هستید بهترین جا برای شما جالان پینتال تالی و لورونگ کولیت می باشد. محله هندی ها در جورج تاون نیز محلی ایده آل است که فروشگاه های فروش طلا و ساری های هندی را در خود جای داده است. در سفر به پنانگ مالزی بازدید از بازار هیجان انگیز لیتل پنانگ استریت را از دست ندهید!

خرید در پنانگ مالزی

هر شب از ساعت ۷ بعدازظهر به بعد در طول پیاده روی خیابان باتوفرینگی غرفه داران بسیاری بساط خود را پهن کرده و شروع به کار می کنند. بی شک این خیابان یک جاذبه ی دیدنی بی نظیر است که در آن می توانید انواع متنوعی از سوغاتی ها، لوازم تزیینی و سایر اجناس را با قیمت مناسب خریداری نمایید.در اطراف پنانگ نیز مراکز خرید اصلی یافت می شوند که مهم ترین آنها عبارتند از گرنی پلازا، کویینز بی، فرست اونیو، مرکز خرید استریتز کوی و ..

بازار شبانه باتوفرینگهی

خورد و خوراک در پنانگ مالزی

بدون اغراق پنانگ را می توان پایتخت غذای مالزی دانست! این شهر با انواع بی نظیری از غذاها و خوراکی های لذیذ و خوشمزه پذیرای شما خواهد بود. شما می توانید غذاهای خوشمزه و در عین حال ارزانی را از دست فروشان خریداری کنید تا حس چشایی خود را وسوسه کنید.

 خورد و خوراک در پنانگ مالزی

گرنی درایو منطقه ای مملوء از غذاخوری های مشهور است که ترکیب خوبی از رستوران ها و کافه های عالی را در خود جای داده است. اگر در این منطقه بودید و هوس کردید غذایی نوش جان کنید از دستفروش های محله تقاضای غذاهایی همچون چار کوای تیو، آسام لاکسا، می اودانگ و … کنید.

خورد و خوراک در پنانگ مالزی

اقامت در پنانگ مالزی

فرقی نمی کند می خواهید در ساحل اقامت کنید یا در شهر! پنانگ مالزی انواع اقامتگاه ها و هتل های بی نظیر را برای شما فراهم کرده است. از هتل ها و ریزورت های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا هتل های مقرون به صرفه و میهمانسراهای معمولی که می توانید متناسب با بودجه ی خود یکی از آنها را برای اقامت در پنانگ انتخاب نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید با تاریخ و شکوه این منطقه آشنا شوید؛ شبی را در هتل ایسترن اند اوریانتال یا عمارت پیونگ فات زی سپری کنید!

اقامت در پنانگ مالزی

اقامت در پنانگ مالزی

همراه مجله سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با جاذبه های گردشگری، شهرها و کشورها، مراکز خرید، هتل ها، رستورانها و هر آنچه که در دنیای گردشگری می گذرد تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

۴٫۲
/
۵
(
۵

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.