فیروز سیر چرا مردم کشور ایرلند بسیار شاد هستند ؟ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷

۴٫۱
/
۵
(
۲۴۷

امتیاز

)

مردم ایرلند ، با بیشترین میزان امیدواری به آینده

یکی از مهم ترین مولفه هایی که کیفیت زندگی در کشورهای مختلف جهان را شرح می دهد، میزان شادمانی مردم آن کشور و درجه ی رضایتمندی آن ها از زندگی می باشد. کشور ایرلند، از جمله کشورهایی است که به داشتن مردمی شاد و خوشحال شهرت یافته است و جای خود را لیست شادترین کشورهای جهان تثبیت نموده است. مردم شاد ایرلند بنا بر دلایلی همچون وضعیت اقتصادی، شیوه ی زندگی، داشتن آزادی عمل در انتخاب مسیر زندگی، نوع فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و بسیاری عوامل دیگر، روز به روز شاد تر و خوشحال تر می شوند و هر ساله، جایگاه بالاتری را در لیست سازمان ملل کسب می کنند. در این بخش به بررسی نوع زندگی مردم ایرلند خواهیم پرداخت و شما را با عوامل موثر بر این شادمانی دائمی آشنا خواهیم نمود.

مردم ایرلند ، با بیشترین میزان امیدواری به آینده

برخورداری از حمایت اجتماعی

همان طور که می دانید، اقتصاد و مسائل مالی از مهم ترین بخش های زندگی یک فرد به شمار می آیند و اگر مردمی شاد و بی دغدغه هستند، نخستین دلایل آن در مسائل اقتصادی و مالی جست و جو می شود. مردم شاد ایرلند همواره از حمایت اجتماعی خارق العاده ای بهره مند بوده اند و بحران های اقتصادی این کشور هرگز، زندگی مردم آن را تحت تاثیر قرار نداده است. مردم ایرلند حتی پس از بحران بزرگ اقتصادی که در سال ۲۰۰۷ گریبان این کشور را گرفت نیز، شاد و خوشحال بودند و طبق نظر خودشان، دولت به بهترین شکل ممکن نسبت به شاد نگه داشتن افراد در این کشور اقدام نموده و آن ها را به دور از تمامی بحران ها و مسائل اقتصادی نگه داشته است.

برخورداری از حمایت اجتماعی

امیدواری به آینده

طبق آخرین بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده، میزان امیدواری مردم شاد ایرلند به آینده، ۹۱٫۴ درصد بوده است و این عدد نشان می دهد که مردم این کشور هیچ ترس و دغدغه ای نسبت به زندگیشان در آینده ندارند. همین مساله باعث می شود تا آن ها لحظه ی حال را به بهترین شکل ممکن دریابند و زندگی را به شادترین و خوشحال ترین حالت ممکن سپری کنند. چرا که آینده ی این مردم روشن است و جای هیچ گونه ترس و نگرانی در زندگی آنان نیست.

مردم شاد ایرلند

میزان تولید ناخالص ملی و نرخ بیکاری

میزان تولید ناخالص ملی، در آمد سرانه و همچنین نرخ بیکاری نیز از جمله عوامل بسیار مهمی هستند که مردم ایرلند را روز به روز شادتر می کنند و آن ها را از هر گونه استرس، نگرانی و دغدغه به دور نگه می دارند. شواهد و مدارک نشان می دهد که میزان تولید ناخالص ملی کشور ایرلند در سطحی ایده آل قرار گرفته است و نرخ بیکاری آن روز به روز کم تر می شود. جمعیت کشور ایرلند در حدود ۴٫۷ میلیون نفر است و لازم است بدانید که در آمد سرانه ی هر نفر در آن، حدودا ۴۰ هزار دلار می باشد. نبودن دغدغه های مالی و نگرانی های مربوط به امرار معاش باعث شده است که مردم ایرلند ، آزادانه مسیر زندگی خود را انتخاب کنند و هرکاری را فقط به این دلیل انجام دهند که عاشق آن هستند و هیچ مجبوریتی را در زندگی خود احساس ننمایند.

میزان تولید ناخالص ملی و نرخ بیکاری

داشتن روحیه ای همسو با جریان زندگی

مردم ایرلند یادگرفته اند که با زندگی همسو باشند و در برابر عوامل غافلگیرکننده، خود را نبازند. آن ها همراه با زندگی قدم بر می دارند، تغییرات ناگهانی را می پذیرند، خود را برای حوادث پیش بینی نشده آماده می کنند و در هر موقعیتی آماده اند تا از شرایط لذت ببرند. مردم ایرلند به جشن ها و پایکوبی های دسته جمعی در شهر عادت کرده اند، به شنا کردن در آب های سرد، به تفریح و خوش گذرانی تا نیمه های شب و در عین حال صبح زود و برخاستن و فعالیت کردن! مردم شاد ایرلند در لحظه زندگی می کنند و هر آنچه با تمام وجود می خواهند را، به هر نحوی عملی می نمایند.

جشن و پایکوبی در ایرلند

جشن و موسیقی و فستیوال های ایرلند

کشور ایرلند ، همواره  بستری برای فستیوال ها، جشن های خیابانی، موزیسین های دوره گرد و گروه های موسیقی مختلف بوده است و وجود همین ها باعث شده است تا شادی و سبکباری مردم ایرلند چند برابر شود. مردم پیوسته در حال خوشی و پایکوبی هستند و به بهانه های مختلف می رقصند و می خندند و شادی می کنند. موسیقی یکی از اصلی ترین ارکان زندگی افراد در کشور ایرلند می باشد و مردم شاد ایرلند بخشی از روحیه ی شاد و سبکبار خود را مدیون همین مساله می باشند. فستیوال بین المللی غذای دریایی، فستیوال نوشیدنی، فستیوال غذا، فستیوال هنر و ده ها فستیوال دیگر به صورت سالانه در کشور ایرلند برگزار می شوند و حضور پر شور مردم در آن ها، نمودی از شادی و سرخوشی عمومی مردم این کشور می باشد.

جشن و پایکوبی در ایرلند

با سفرمی همراه باشید و اطلاعات گردشگری خود را کامل تر نمایید و با خرید بلیط هوایپما و رزرو هتل به کمک این سایت، سفری ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.