فیروز سیر چگونه ویزای هلند بگیریم؟ - فیروز سیر

قبل از پاسخ دادن به این سوال که چگونه ویزای هلند بگیریم، ابتدا باید کمی در رابطه با این کشور اروپایی صحبت کنیم. هلند یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران خارجی است که قصد دارند در کشورهای اروپایی زندگی کنند. البته ممکن است برخی افراد با اهداف تجاری، تحصیلی و یا توریستی به کشور هلند سفر کنند. همه این افراد به یک مجوز ورود برای سفر به کشور هلند نیاز دارند و آن مجوز ورود، همان ویزای هلند است که به‌عنوان یک مهر یا برچسب روی پاسپورت مسافران زده می شود. با توجه به انواع ویزای هلند، مسافران می توانند در مدت زمان مشخصی در این کشور اقامت داشته باشند. انواع ویزای هلند شامل ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت می شود. با توجه به اینکه کشور هلند عضو پیمان شینگن است، متقاضیان باید شرایط دریافت ویزای شینگن را بدانند و برای اخذ ویزای هلند تمام مراحل مربوط به دریافت ویزای هلند را طی کنند. در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع ویزای هلند، شرایط دریافت ویزای هلند و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای هلند، اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیار شما قرار بدهیم. ارائه اطلاعات دقیق درباره ویزای کشور های اروپایی یکی از خدمات انجام شده توسط آژانس گردشگری سفری دیگر است که برای هموطنان عزیز انجام می‌دهد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای اروپایی و اخذ ویزای کشورهای اروپایی برای هموطنان عزیز، در این زمینه فعالیت می کند. متقاضیان دریافت ویزای هلند می توانند از طریق تماس با شماره های این آژانس گردشگری معتبر و یا مراجعه به وبسایت سفری دیگر اخبار جدید در رابطه با شرایط دریافت ویزای کشورهای اروپایی را مشاهده نمایند.

چگونه ویزای هلند بگیریم؟

شرایط دریافت ویزای هلند

از شرایط دریافت ویزای هلند می توانید در وب سایت آژانس گردشگری سفری دیگر مطلع شوید. کارشناسان مهاجرتی این مجموعه کلیه خدمات اخذ ویزای هلند را از ابتدا تا انتها برای هموطنان عزیز انجام می دهند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در ایران زندگی می کنید و قصد دارید برای گرفتن ویزای هلند اقدام کنید، باید از طریق سفارت این کشور درخواست خود را ارائه دهید. البته انجام امور اخذ ویزای هلند در سفارت این کشور انجام نمی شود و متقاضیان باید به دفاتر vfs گلوبال مراجعه نمایند. دفتر vfs گلوبال که نماینده سفارت کشور هلند در ایران است، در میدان هروی تهران واقع شده است. نوبت دهی برای اخذ ویزای هلند به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت وی اف اس گلوبال انجام می شود. در حال حاضر تعداد متقاضیانی که درخواست ویزای هلند می دهند، زیاد است. به همین خاطر شما باید بدانید که در چه زمانی برای گرفتن نوبت اقدام کنید و یا اینکه چگونه درخواست خود را ثبت کنید. اگر برای اولین بار است که اقدام به درخواست ویزا می کنید، می توانید با سپردن کارهای مربوط به درخواست ویزا به مجموعه گردشگری سفری دیگر در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست ویزا را به سفارت این کشور ارائه کنید.

 

 انواع ویزای هلند

ویزای کوتاه مدت هلند

ویزای کوتاه مدت هلند شامل ویزای توریستی نوع C هلند می شود که به مدت ۱۸۰ روز اعتبار دارد. مسافران می ‌توانند ۹۰ از این زمان را در کشور هلند بمانند. یکی دیگر از انواع ویزای کوتاه مدت هلند ویزای ترانزیت این کشور است. مسافران بین‌المللی که قصد دارند در فرودگاه‌های کشور هلند پرواز خود را عوض کنند، می‌توانند در فرودگاه‌های این کشور به مدت چند ساعت بمانند. یکی دیگر از انواع ویزای ترانزیت هلند دارای اعتبار ۵ روزه است و مسافران می‌توانند از محوطه فرودگاه هلند خارج شوند.

 

ویزای بلند مدت هلند

ویزای بلند مدت هلند همان ویزای نوع D شینگن است و برای افرادی صادر می‌شود که برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری، درمان و … به کشور هلند مهاجرت می کنند؛ بنابراین افرادی که قصد دریافت ویزای تحصیلی هلند، ویزای کاری هلند، ویزای سرمایه گذاری هلند و … را دارند باید ویزای نوع D دریافت نمایند.

 

 مراحل دریافت ویزای هلند

مراحل دریافت ویزای حالت توسط کارشناسان آژانس گردشگری سفری دیگر برای هموطنان عزیز انجام می‌شود؛ بنابراین متقاضیان می توانند از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوند و یا کلیه امور را به کارشناسان مهاجرتی سفری دیگر بسپارند. مراحل دریافت ویزای هلند شامل موارد زیر می شود.

  • ثبت درخواست ویزای هلند از طریق وب سایت وی اف اس گلوبال و تعیین وقت سفارت

برای تعیین وقت سفارت هلند باید کلیه کارها از طریق کارگزاری انجام شود. افراد متقاضی باید اطلاعات هویتی خود را از طریق ایمیل در این سایت ارسال کنند و پس از دریافت پاسخ و تعیین وقت سفارت می توانند به سفارت این کشور مراجعه کنند و کارهای بعدی را انجام دهند.

  • مراجعه به دفتر vfs گلوبال و نمایندگی سفارت هلند

انجام امور مربوط به انگشت نگاری، گرفتن عکس بیومتریک، ارائه مدارک لازم برای ویزای هلند، پرداخت هزینه ویزای هلند در این مرحله انجام می شود.

پس از ارائه مدارک معمولاً ۱۵ روز کاری طول می کشد تا نتیجه درخواست ویزا به متقاضیان اعلام شود. البته گاهی اوقات ممکن است پاسخ ویزا تا ۴۵ روز نیز طول بکشد. آژانس گردشگری سفری دیگر به متقاضیان توصیه می‌کند، ۶ ماه قبل از سفر به این کشور برای درخواست ویزا اقدام نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ویزا، فرصت کافی برای درخواست مجدد و رفع ریجکتی ویزای بلند داشته باشند.

 

 مدارک لازم برای دریافت ویزای هلند

مدارک لازم برای دریافت ویزای هلند با توجه به انواع ویزای هلند متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که قصد دریافت ویزای کاری هلند را دارند باید حتماً یک دعوت نامه کاری از کارفرمای هلندی داشته باشند، یا متقاضیان تحصیل در این کشور جهت دریافت ویزای تحصیلی هلند را دارند، باید نامه پذیرش از دانشگاه‌های این کشور ارائه کنند. دارا بودن دعوت نامه برای دریافت ویزای هلند یکی از راه‌هایی است که پروسه اخذ ویزای هلند را پیش می برد و می تواند به متقاضیان کمک کند تا راحت تر ویزای هلند را دریافت نمایند. چنانچه هرگونه سوالی در رابطه با مدارک دریافت ویزای هلند دارید می توانید از طریق تماس با شماره آژانس گردشگری سفری دیگر پاسخ سوالات خود را به دست بیاورید. کارشناسان این مجموعه برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز تمام اطلاعات لازم در این رابطه را در اختیار متقاضیان دریافت ویزای هلند قرار می دهند. در ادامه به مدارک لازم برای دریافت ویزای هلند اشاره می کنیم.

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای هلند
  • عکس پاسپورتی
  • گواهی تمکن مالی و گردش حساب بانکی
  • اصل شناسنامه، کارت ملی به همراه ترجمه آن ها
  • پاسپورت دارای ۶ ماه اعتبار و دارای دو صفحه خالی
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو محل اقامت
  • بیمه نامه مسافرتی به مبلغ ۳۰ هزار یورو
  • دعوت نامه
  • گواهی اشتغال به کار
  • نامه پذیرش از دانشگاه های هلند

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها