فیروز سیر کشور ثروتمند و ناشناخته لوکزامبورگ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

۴٫۱
/
۵
(
۱۳

امتیاز

)

با کشور لوکزامبورگ آشنا شوید!

کشورهای بسیاری در دنیا وجود دارند که از میزان سرانه تولید ناخالص داخلی بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور عمده، اقتصاد این گونه کشورها در سطح جهانی، دارای ارزش و بهای بسیار بالایی است. دلیل عمده ثروتمند بودن این گونه کشورها، پیشرفت و توسعه اقتصاد آن ها در حوزه های نفت، گاز، طلا و… است. به گونه ای که موارد ذکر شده نقش بسیار مهم و حیاتی را در اقتصاد آن ها ایفا می کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با کشور لوکزامبورگ که در دسته ثروتمند ترین کشورهای جهان با اقتصاد بسیار قدرتمند قرار گرفته است آشنا سازیم.

با کشور لوکزامبورگ آشنا شوید!

لوکزامبورگ به واسطه ثروت و دارایی بسیار زیادی که دارد محیط زندگی ایده آلی را برای شهروندان خود فراهم کرده است. پس با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل و رزرو هتل همراه باشید.

کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یکی از کشورهای بسیار زیبایی است که در شمال اروپا واقع شده است. این کشور کوچک، با جمعیت بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر، در رده کشورهای کوچک جهان قرار گرفته است و یکی از کشورهای ثروتمند جهان است که طی سالیان متمادی از شرایط سیاسی و اقتصادی با ثبات و ایده آلی بهره مند بوده است. اما نکته قابل توجه این است که آمار بیکاری در لوکزامبورگ تنها ۵/۵ می باشد. مالیات در این کشور به حداقل میزان خود رسیده است. البته ناگفته نماند که رمز و رازهای بی شماری پشت پرده موفقیت و پیشرفت این کشور کوچک و ناشناخته نهفته است.

با کشور لوکزامبورگ آشنا شوید!

وضعیت آب و هوا در لوکزامبورگ

به طور کلی کشور لوکزامبورگ دارای آب و هوای نسبتا معتدل و خنک است. این کشور به نسبت دیگر کشورهای هم جوار اروپایی خود تابستان های خنک تری دارد. در فصول سرد سال به ویژه زمستان نیز گاهی اوقات دمای هوا به به صفر درجه سانتی گراد نیز می رسد. با این اوصاف کشور لوکزامبورگ با شرایط آب و هوایی بسیار مناسب و مطلوبی که دارد هر ساله میزبان مهمانان بی شماری در اقصی نقاط دنیا شده و با جذابیت های گردشگری و امکانات فوق العاده خود در کنار مردمان خون گرم و مهمان نواز، از تمامی مسافران خود به گرمی استقبال می نماید. هر ساله در این کشور ثروتمند و ناشناخته، شاهد برگزاری فستیوال های زیادی خواهیم بود که از مهم ترین آن ها می توان به فستیوال Pricetemp اشاره نمود که در ماه های بین مارس تا مه برگزار می شود.

وضعیت آب و هوا در لوکزامبورگ

اقتصاد کشور ثروتمند لوکزامبورگ

 کشور ثروتمند و ناشناخته لوکزامبورگ با برخورداری از سطح اقتصادی بسیار بالا در میان کشورهای اروپایی، بیشترین میزان درآمد سرانه را از آن خود کرده است. بیش از نیمی از مردم لوکزامبورگ در بخش هایی نظیر بانک، نقل و انتقالات پول و ارتباطات مشغول به فعالیت هستند که همین عامل موجبات اقتصاد غنی آن را فراهم آورده است. موفقیت و پیشرفت تحصیلی در این کشور و در میان شهروندان آن، حرف اول را می زند. لوکزامبورگ بیشترین مقدار درآمد سالانه را در میان کشورهای اروپایی از آن خود کرده است. بر اساس آمارهای به دست آمده، این کشور یکی از امن ترین کشورهای جهان است که به عنوان مرکز وسیع و گسترده ای در جهت موسسه های مالی و بانک داری جهان تبدیل شده است. شرایط کار و رفاه اقتصادی این کشور کوچک به گونه ای است که مردمان کشورهای همسایه، کار کردن در لوکزامبورگ را به کشور خود ترجیح می دهند.

اقتصاد در لوکزامبورگ

از دیگر فعالیت های اقتصادی کشور ثروتمند و ناشناخته لوکزامبورگ را می توان به فعالیت هایی نظیر: ماشین آلات و تجهیزات، فولاد و همچنین صادرات مواد معدنی و فراورده های لوکس اشاره نمود.

اقتصاد در لوکزامبورگ

زبان و دین مردم لوکزامبورگ

به طور کلی می توان زبان های لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی را سه زبان رایج کشور ثروتمند و ناشناخته لوکزامبورگ معرفی نمود. زبان رسمی آن آلمانی و فرانسوی است. اما مردم این کشور در مکالمه های محاوره ای خود از زبان لوکزامبورگی استفاده می کنند. مکاتبات قانونی و برنامه های اداری این کشور عمدتا به زبان آلمانی است. اگر بخواهیم درباره مذهب و دین کشور لوکزامبورگ صحبت کنیم باید بگوییم که اغلب ساکنان این کشور ثروتمند و ناشناخته دارای مذهب کاتولیک می باشند. اما در جای جای آن نیز گوشه هایی از مذهب مسیحیت و پروتستان نیز دیده می شود.

زبان و دین مردم لوکزامبورگ

حقیقت های جالب درباره کشور ثروتمند لوکزامبورگ

یکی از حقایق جالب و قابل توجهی که در رابطه با کشور ثروتمند و ناشناخته لوکزامبورگ وجود دارد این است این کشور، تنها بازمانده نظام حکومتی دوک نشینی در جهان است. میانگین سنی در لوکزامبورگ ۴۰ سال است و این به معنای آن است که با یک کشور جوان و تازه نفس روبه رو هستیم. به طور عمده قسمت های اصلی و مهم نظام اقتصادی این کشور را بخش های مالی و صنعتی احاطه کرده است و این موجب شده تا شهروندان لوکزامبورگ در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان از بالاترین سطح استانداردهای زندگی بهره مند باشند.

حقیقت های جالب درباره کشور ثروتمند لوکزامبورگ

طبق آمارهای به دست آمده در رابطه با کیفیت زندگی و بالاترین درآمد سالانه، لوکزامبورگ در رده پنجمین کشورهای جهان قرار گرفته است. شایان ذکر است که کشور لوکزامبورگ، یکی از بنیان گذاران اتحادیه اروپا، ناتو و سازمان ملل محسوب می شود که در سال ۲۰۰۷ بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی در جهان را از آن خود کرده است.

دوک نشینی در لوکزامبورگ

جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

با آنکه لوکزامبورگ کشور کوچک و ناشناخته ای است اما شهرهای ریز و درشت آن، از تنوع و جاذبه های گردشگری جالب و درخور توجهی برخوردار است که هر ساله شمار زیادی از گردشگران در اقصی نقاط دنیا را به سوی خود جذب می کنند. جاذبه هایی که بر جذابیت و زیبایی های این کشور افزوده و آن را در رده مقاصد مشهور گردشگری جهان قرار داده است. به طور عمده شمار زیادی از این جاذبه های گردشگری پر طرفدار  در لوکزامبورگ سینی این کشور واقع شده که بیش از نیمی از آن ها در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کشور از شرایط فوق العاده ایده آل توریستی برخوردار بوده و با زیبایی ها و جذابیت های منحصربه فرد و همچنین آب و هوای مطلوبی که دارد خاطره انگیز ترین سفر را برایتان ایجاد می کند. از جمله جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ را می توان به ربع قدیمی، موزه ملی تاریخ و هنر، باک و روزنه های شهر، دیوارهای کورنیش، جایگاه گیوم دوم، صومعه بندیکتی و .. اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.