فیروز سیر گالری هنر در بهشت تایلند - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷

۱٫۵
/
۵
(
۲

امتیاز

)

گالری هنر در بهشت پاتایا با نقاشی های سه بعدی

تایلند از جمله توریستی ترین کشورهای آسیای شرقی است و ایرانیان بسیاری ترجیح می دهند با هزینه ای اندک، تعطیلات رویایی خود را در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا بگذرانند. پاتایا به عنوان یکی از معروف ترین شهرهای تایلند ، هرساله میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا است؛ اما شاید بسیاری از افراد از جاذبه های گردشگری بی نظیر اما ناشناخته ی پاتایا بی خبر باشند، جاذبه هایی که می توانند شما را برای روزها سرگرم کنند. در این مطلب به معرفی گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، می پردازیم؛ بنابراین اگر شما هم عاشق هنرهای تجسمیِ مدرن و نقاشی های سه بعدی هستید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 گالری هنر در بهشت پاتایا با نقاشی های سه بعدی

گالری هنر در بهشت پاتایا با نقاشی های سه بعدی

گالری هنر در بهشت پاتایا چیست؟

اگر به شهر کوچک و ساحلی پاتایا و به شرق تایلند، فیروز سیر کنید، حتماً باید سری به گالری هنر در بهشت پاتایا بزنید. فرقی نمی کند از علاقه مندان به هنرهای تجسمی باشید یا نه، این گالری یکی از سرگرم کننده ترین مکان های همه ی عمر شما است.

گالری هنر در بهشت پاتایا چیست؟

اما اجازه دهید به چیستی گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند بپردازیم. این گالری توسط یک نقاش اهل کره جنوبی به نام “شین جائه یئول” در سال ۲۰۱۲ در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع در پاتایا بنا شد. جائه یئول به تدریج شروع به خلق نقاشی های سه بعدی بر دیوارها، کف و سقف ساختمان کرد. در حال حاضر گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند به عنوان یکی از معروف ترین موزه های هنرهای سه بعدی دنیا شناخته می شود.

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، بیش از ۱۰۰ طرح در غالب ژانرهای گوناگون دارد که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

ورود به گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، شبیه به ورودِ آلیس به سرزمین عجایب است، درست به همان اندازه عجیب و غیر قابل تصور. در حال حاضر توریست های بسیاری برای دیدن طرح های سه بعدی و ثبت عکس های هیجان انگیز به این گالری مراجعه می کنند. پس در سفر به پاتایا حتماً دو ساعت از وقت خود را به گشت و گذار در گالری هنر در بهشت پاتایا اختصاص دهید و برای تمام عمرتان سلفی های بامزه ذخیره کنید.

بخش های مختلف گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، شامل بخش های گوناگون است که هرکدام از آن ها نقاشی های ویژه ای را در خود جای داده است و سر زدن به آن ها خالی از لطف نیست. این بخش ها شامل دایناسورها، اسباب بازی ها، مصر، فانتزی، تایلند، سافاری، دنیا زیر آب و… است. در ادامه به معرفی بعضی از آن ها ی پردازیم.

دنیای زیر آب

 حتماً خیلی از شما فیلم معروف آرواره ها (Jaws) را به خاطر دارید. فیلمی که حملات مرگبار کوسه های سفید، خط اصلی داستان را تشکیل می داد. حتی اگر بخواهیم با خودمان روراست باشیم، باید اعتراف کنیم خیلی از ما در حین شنا کردن در دریا یا قایق سواری، حداقل یک بار صحنه های فیلم آرواره ها را در ذهنمان تصور کردیم.

دنیای زیر آب

یکی از جذابیت های این بخش از گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، این است که شما می توانید خود را در مواجه ها با دنیای وحشی زیر آب، تصور کنید و در کنار نقاشی های سه بعدیِ کوسه های خون‌خوار، سلفی های هیجان انگیزی ثبت کنید. البته این بخش قسمت های ملایم تری هم دارد که شما را به تماشای نقاشی های سه بعدی آکواریوم در کنار دلقک ماهی ها دعوت می کند.

دنیای زیر آب

مصر

مصر باستان همیشه یکی از جذابیت های اصلی تاریخی بوده است. اکنون در این قسمت از گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، این فرصت برای شما فراهم است تا به اهرام باستانی سری بزنید، با فراعنه ی مصر سلفی بگیرید و حتی به طلاهای مدفون در مقبره های قدیمی، دست برد بزنید!

مصر

سافاری

این بخش یکی از جالب ترین قسمت های گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند است. شما می توانید به حیوانات آفریقایی نزدیک شوید. نقاشی های سه بعدی این بخش به حدی جالب و طبیعی است که این حس را به بیننده القا می کند که می تواند همه ی حیوانات را از نزدیک لمس کند. پس در این بخش از گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، از ثبت سلفی های هیجان انگیز با فیل ها و زرافه ها غافل نشوید.

سافاری

 سافاری

گالری هنر در بهشت پاتایا تایلند، یکی از جالب ترین نمایشگاه های هنرهای تجسمی در سرتاسر دنیا است. کافی است دو ساعت وقت بگذارید تا بتوانید از نقاشی های سه بعدی لذت ببرید و خاطرات بی نظیری را در ذهن تان برای همیشه ثبت کنید.

دسترسی به این گالری بسیار راحت است و شما با انواع وسایل حمل و نقل عمومی می توانید خود را به آن برسانید. پس اگر به پاتایا فیروز سیر کنید، در کنار لذت بردن از همه ی تفریحات لذت بخش و رایج شهرهای ساحلی، به گالری هنر در بهشت، سر بزنید و اوقات فرح بخشی را سپری کنید.

گالری هنر در بهشت پاتایا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 390 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.