فیروز سیر گذری کوتاه بر زندگی و علاقه مندی های کریس رونالدو - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷

۳٫۲
/
۵
(
۴

امتیاز

)

گذری کوتاه بر زندگی کریس رونالدو

کریس رونالدو بازیکن افسانه‌ای فوتبال از رئال مادرید خداحافظی کرده و به تازگی به یوونتوس پیوسته است. این بازیکن که یکی از فوق ستاره‌های فوتبال است مورد توجه رسانه‌های بسیاری می‌باشد. به گونه‌ای که همگان علاقه‌مند هستند درباره محل تولد رونالدو، غذاهایی که به آنها علاقه‌مند است، لباس‌هایی که می‌پوشد و سفرهایی که می‌رود، اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

زندگی کریس رونالدو

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که با زندگی رونالدو و علاقه‌مندی‌های وی بیشتر آشنا شوید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل همراه شده و گذری کوتاه بر زندگی و تفریحات کریس رونالدو داشته باشید.

محل تولد و شهرهای محل زندگی کریس رونالدو

کریس رونالدو در پنج فوریه ۱۹۸۵ در کشور پرتغال به دنیا آمد. استعداد او در فوتبال از همان ابتدا برای پدر و مادرش محرز بود. رونالدو از هر فرصتی برای فوتبال بازی کردن و به نمایش گذاشتن استعدادهایش استفاده می‌کرد.

کریس رونالدو در کودکی

محل زندگی کریس رونالدو

به همین دلیل در سال ۲۰۰۳ تیم انگلیسی مشهور منچستر یونایتد به مربی‌گری الکس فرگوسن، کریس رونالدو را برای بازی انتخاب کرد. با وجود این که رونالدو به خوبی توانست در این تیم بدرخشد؛ اما در سال ۲۰۰۹ تیم رئال مادرید اسپانیا قیمتی باور نکردنی برای رونالدو در نظر گرفت و سبب شد که رونالدو برای بازی در این تیم رهسپار اسپانیا شده و در پایتخت این کشور یعنی مادرید ساکن شود.

رونالدو در رئال مادرید

رونالدو که هم اکنون در تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. در سال ۲۰۱۸ از تیم محبوب و مشهور رئال مادرید جدا شده و کشور ایتالیا را برای زندگی و تیم قدیمی و سرشناس یوونتوس را برای بازی انتخاب کرده است.

افتتاح هتل Pestana CR7 Lisboa در پرتغال

 با توجه به اینکه پرتغال زادگاه رونالدو می‌باشد. وی اولین هتل لوکس و لاکچری خودش را در این کشور بنا کرده است. نام هتل از نام کریس رونالدو گرفته شده و عدد ۷ بعد از آن نشان دهنده شماره پیراهن این فوتبالیست مشهور است. کریس رونالدو با انتخاب این نام سعی داشته است خودش را در زمینه هتل داری موفق و سرشناس نشان دهد.

هتل Pestana CR7 Lisboa در پرتغال

هتل چهار ستاره Pestana CR7 Lisboa که ۴۸ اتاق دارد. در ساختمان قدیمی بازسازی شده لیسبون واقع شده است. این هتل در مرکز شهر است و تا مراکز خرید این منطقه تنها به اندازه ۲ دقیقه فاصله دارد. این هتل که اتاق‌های آن با اصول Art Déco طراحی شده‌اند. دارای فضایی هنری و خارق‌العاده است. درون هر اتاق حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد. همچنین تهویه مطبوع در اتاق‌های این هتل چهار ستاره تعبیه شده و میهمانان می‌توانند از خدماتی مانند مینی بار، اینترنت وای فای رایگان و کمدهای لباس نیز هنگام اقامت استفاده کنند.

افتتاح هتل Pestana CR7 Lisboa در پرتغال

غذاهایی که در این هتل سرو می‌شوند با خلاقیت زیادی طبخ می‌گردند. به گونه‌ای که می‌توانید طعم غذاهای محلی و منحصر به فرد کشور پرتغال را با بهترین کیفیت ممکن هنگام اقامت بچشید. این هتل لوکس دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و با وجود نوشیدنی‌های متنوعی که سرو می‌شود، یک محل مناسب برای پذیرایی از میهمانان خاص و ویژه می‌باشد.

Pestana CR7 Lisboa

Pestana CR7 Lisboa

این هتل تا میدان روسیو تنها به اندازه ۴ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و برای رسیدن به محله چیادو در لیسبون باید به اندازه ۶ دقیقه پیاده روی کنید. فرودگاه Lisbon Portela با هتل چهار ستاره Pestana CR7 Lisboa به اندازه ۵٫۷ مایل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی مترو واقع شده است و امکان دسترسی به تمام نقاط را برای مسافران فراهم می‌کند.

Pestana CR7 Lisboa

در این هتل تصاویری از کریس رونالدو دیده می‌شود و لباس‌ها و کفش‌های این بازیکن سرشناس فوتبال به نمایش گذاشته شده‌اند. یک استخر روباز در سقف این هتل چهار ستاره قرار دارد و برای علاقه‌مندان به ورزش سالن فیتنس نیز در نظر گرفته شده است.

Pestana CR7 Lisboa هتل

Pestana CR7 Lisboa هتل

سفرهای کریس رونالدو

کریس رونالدو به خاطر بازی در تیم‌های مختلف به کشورهای متعددی مانند اسپانیا، ایتالیا و… سفر کرده است. این بازیکن علاوه بر سفرهای کاری، در برنامه‌اش سفرهای تجاری بسیاری را نیز دارد. رونالدو برای سفرهای تجاری و کاری‌ از جت شخصی خود استفاده می‌کند.

جت شخصی کریس رونالدو

جت شخصی کریس رونالدو

چین یکی از کشورهایی است که رونالدو تاکنون به دلیل شرکت در تبلیغات برندهای سرشناسی مانند نایک به آن سفر کرده است.

سفر رونالدو به چین

این بازیکن فوتبال قصد دارد برای هتلش نیز شعبه‌های متعددی در کشورهای مختلف افتتاح کند و یکی از این گزینه‌های پیشنهادی مادرید اسپانیا می‌باشد؛ که رونالدو برای بازی در تیم رئال مادرید علاقه­مندان زیادی در این شهر دارد.

سفر خانوادگی رونالدو به جزایر یونان

رونالدو یونان را برای سفر اخیرش در تعطیلات به همراه خانواده در نظر گرفته و عکس‌هایی از او در رسانه‌ها منتشر شده است. این سفر مابین جابجایی رونالدو بین دو تیم سرشناس رئال مادرید و یوونتوس بوده و تصاویر نشان می‌دهند که رونالدو برای آرامش خاطر و ریلکس کردن، سواحل و جزیره های یونان را انتخاب کرده است.

سفر رونالدو به یونان

سفر کریس رونالدو به یونان

خلاصه

کریس رونالدو بازیکن سرشناس فوتبال در پرتغال به دنیا آمده و تاکنون به واسطه بازی در تیم‌های مختلف در کشورهای انگلستان، اسپانیا و ایتالیا اقامت داشته است. این بازیکن سرشناس هتل مشهور CR7 را راه ‌اندازی کرده است تا بتواند موفقیت خودش را در زمینه هتلداری هم به نمایش بگذارد. رونالدو بیشتر سفرهایش را در زمینه کاری یا تجاری انجام می‌دهد و برای گذراندن تعطیلات اخیرش سواحل یونان را انتخاب کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.