فیروز سیر گشت و گذار در هیجان‌انگیزترین پارک های آبی پاتایا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

۴٫۶
/
۵
(
۸

امتیاز

)

اوقاتی خوش در هیجان‌انگیزترین پارک های آبی پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند و از جمله معروف ترین شهرهای توریستی دنیا است. این شهر در تمام سال میزبان گردشگرانی از سرتاسر دنیا است. علاوه بر طبیعت زیبا و ماهیت ساحلی، پارک های آبی پاتایا نیز یکی از دلایل جذب توریست به این شهر است.

شاید به نظر برسد، پاتایا شهری است که برای کودکان و نوجوانان مناسب نیست و دایره ی تفریحات آن ها در این شهر بسیار محدود است؛ ما در این مطلب می خواهیم این فرضیه را رد کنیم و بگوییم اتفاقاً پاتایا خانه ی مفرح‌ترین پارک‌ های آبی دنیا است؛ بنابراین اگر دوست دارید با برترین پارک های آبی پاتایا آشنا شوید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید.

پارک های آبی پاتایا

پارک آبی آمازون کارتون نتورک | Cartoon Network Amazone Waterpark

این پارک آبی همان‌طور که از نام آن بر می آید متعلق به شبکه ی تلویزیونی معروف کارتون نت ورک است. این شبکه کارتون ها و برنامه های مخصوص به کودکان و نوجوانان را پخش می کند که بعضی از آن ها مانند بن تن شهرتی جهانی دارند.

پارک آبی آمازون کارتون نت ورک، یکی از بزرگ ترین پارک های آبی پاتایا است و با بیش از ۱۵۰ سرسره و تفریحات آبی مناسب ترین مکان برای گذراندن یک روز رویایی با کودکان و نوجوانان است.

پارک آبی آمازون کارتون نتورک | Cartoon Network Amazone Waterpark

جالب است بدانید که تم کلی بخش های مختلف این پارک را کارتون های معروفی مانند بن تن و پاف گرلز تشکیل می دهند. از جمله تفریحات این پارک جالب می توان به انواع سرسره های آبی، استخر، سونا و جکوزی، موج سواری، حمام آفتاب، رولرکوسترهای آبی و… اشاره کرد.

بنابراین توصیه می کنیم اگر به همراه بچه ها به تایلند فیروز سیر کنید، سرزدن به آمازون کارتون نت ورک را به عنوان یکی از بهترین پارک ‌های آبی پاتایا ، در برنامه ی خود قرار دهید و مطمئن باشید بچه ها عاشق این پارک می شوند.

پارک آبی آمازون کارتون نتورک | Cartoon Network Amazone Waterpark

پارک آبی رامایانا | Ramayana Water Park

رامایانا به عنوان یکی از تازه تأسیس ترین و البته بزرگ ترین پارک های آبی پاتایا شناخته می شود. این پارک آبی در ۴۰ کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و تنها یک ساعت تا بانکوک فاصله دارد.

پارک آبی رامایانا | Ramayana Water Park

پارک آبی رامایانا از جمله مکان هایی است که تفریحات مناسبی برای همه ی گروه های سنی دارد و برای هر کسی که عاشق استخر و تفریحات آبی باشد، بی شک خوشایند است. رامایانا بیش از ۵۰ سرسره آبی و وسایل سرگرمی گوناگون دارد که در نوع خود منحصر به فرد هستند. از جمله ی این وسایل می توان به سرسره ی مارپیچ، ترن آبی، سقوط آزاد، رولرکوسترهای آبی و… اشاره کرد.

یکی از نکات بسیار مثبتی که درباره ی پارک آبی رامایانا وجود دارد این است که برای تصفیه ی آب از هیچ گونه ماده ی شیمیایی استفاده نمی شود و به جای آن آب پس از استخراج از چاه های زیرزمینی از فیلترهای مخصوصی عبور داده می شود، این روش علاوه بر این که باعث تصفیه ی کامل آب می شود، به محیط زیست آسیبی نمی رساند و امکان حساسیت به کلر یا مسمومیت با گاز کلر را به صفر می رساند.

پارک آبی رامایانا | Ramayana Water Park

به یاد داشته باشید در رامایانا به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین پارک های آبی پاتایا می توانید اوقات مفرحی را تجربه کنید.

پارک آبی رامایانا | Ramayana Water Park

پارک آبی Splashdown

پارک آبی Splashdown بر اساس مسابقه ی معروف Total Wipeout ساخته شده است و تمام مراحل این مسابقه در آن بازسازی شده است، Splashdown یکی از پارک های آبی پاتایا است که جنبه ی رقابتی دارد و بیش تر به بزرگسالان توصیه می شود.

پارک آبی Splashdown

شما به محض ورود به پارک آبی Splashdown به جلیقه ی نجات، کلاه ایمنی و کفش های لاستیکی مجهز می شوید و سپس متناسب با توانایی خود از موانع دشوار طراحی این پارک می گذرید.

بنابراین اگر از رقابت و مهم تر از آن از برنامه‌ی تلویزیونی Total Wipeout لذت می برید، پارک آبی Splashdown یکی از ایده آل ترین مکان ها برای شما است.

پارک آبی Splashdown

پارک پاتایا

پارک پاتایا یکی از بهترین مکان های تفریحی برای خانواده ها است و همه ی گروه های سنی می توانند اوقات فرح بخشی را در این پارک تجربه کنند.

پارک پاتایا شامل دو بخش پارک آبی و پارک تفریحی است و به علت برج بلندی که با ارتفاع ۲۴۰ متر در آن وجود دارد، بسیار معروف است. اگر اهل ماجراجویی باشید می توانید بانجی جامپینگ را از ارتفاع ۲۴۰ متری تجربه کنید و آدرنالین خونِتان را به بالاترین سطح برسانید. در غیر این صورت می توانید از سه رستوران گردان این برج استفاده کنید و نمایی ۳۶۰ درجه از پاتایا داشته باشید.

پارک پاتایا

علاوه بر همه ی تفریحات رایجی که امکان انجام آن در همه ی پارک های آبی پاتایا وجود دارد، شما می توانید از ساحل اختصاصی این پارک نیز استفاده کنید و با دراز کشیدن روی ماسه های طلایی پاتایا، ویتامین D بدنتان را از آفتاب داغ تایلند تأمین کنید.

پارک پاتایا

خلاصه

پاتایا به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای جنوب شرق آسیا در میان جهانیان شناخته می شود و البته به باور بسیاری برای سفرهای خانوادگی و به ویژه با کودکان چندان مناسب نیست. در این مطلب خط بطلانی بر این تصور کشیدیم و ضمن معرفی بهترین پارک‌ های آبی پاتایا ، ثابت کردیم اتفاقاً این شهر می تواند یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن یک تعطیلات آرامِ خانوادگی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.