فیروز سیر بهترین سفرهای خارجی در فصل زمستان - فیروز سیر

بهترین سفرهای خارجی در فصل زمستان شامل تورهای مختلف خارجی به کشورهایی با آب و هوای سرد و گرم می‌شود. این موضوع کاملا سلیقه است که در فصل زمستان سفر به مناطق سردسیر را دوست داشته باشید و یا برعکس بخواهید به کشورهایی با آب و هوای گرم سفر کنید. در این مطلب سعی کردیم لیستی از پر طرفدارترین بهترین سفرهای خارجی در فصل زمستان را ارائه دهیم.

 

جاذبه های گردشگری دبی

 

تور دبی در زمستان

بی شک جاذبه‌های گردشگری و دیدی دبی در هر فصلی زیبا و شگفت انگیز است. خصوصا که دبی با ساختمان‌های منحصر به فردش هر گردشگری را شگفت زده می‌کند. قاب دبی و برج خلیفه از معروف‌‌ترین آن‌ها است. دبی جاذبه‌هایی دارد که در دنیا تک هستند. مانند چشم دبی که بزرگترین چرخ و فلک دنیا است. این شهر با وجود کویری بودن بزرگ‌‌ترین پیست اسکی سرپوشیده جهان را دارد. اما چیزی که تور دبی را در زمستان منحصر به فرد کرده است، آب و هوای آن است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خارجی در فصل زمستان دبی است. دبی در زمستان آب و هوایی گرم و مطبوع دارد. به همین دلیل هم در همین بازه پذیرای بیشترین حجم گردشگر است.

سفر زمستانی به استانبول

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی برای گردشگران ایرانی است. این تور در تمام طول سال طرفدار دارد. البته بهار و تابستان استقبال از این تور بیشتر می‌شود. اما به طور کل تور استانبول یکی از بهترین سفرهای خارجی حتی در فصل زمستان است. با وجود این که استانبول در زمستان‌ها هوای سردی دارد اما کماکان می‌تواند در لیست بهترین انتخاب‌ها برای زمستان باشد. بسیاری از گردشگران هم تمایل دارند تا سفری زمستانی را تجربه کنند و از دیدن برف لذت می‌برند. در این فصل اغلب مراکز خرید استانبول تخفیف‌های سراسری و هماهنگی دارند بنابراین بهترین زمان برای خرید است. از طرفی تور استانبول در زمستان قیمت کمتری دارد و سفر برای‌تان به صرفه‌‌تر می‌شود. پیست اسکی کاراتپه، شهربازی سرپوشیده موی پارک وتله کابین بخشی از تفریحات جذاب این سفر هستند. به علاوه استانبول در دی ماه یعنی زمان سال تحویل میلادی برنامه‌های شادی دارد.

 

تور استانبول در زمستان

 

سفری گرم به پوکت در زمستان

پوکت یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار است که می‌توانید سفری زمستانی اما گرم را تجربه کنید. این جزیره در قسمت جنوب غربی تایلند قرار دارد و بهترین زمان سفر به آن پاییز و زمستان است. در واقع پوکت در تمام طول سال آب و هوای معتدلی دارد و تعییرات آب و هوایی در آن کم است. فصل بارندگی پوکت از ماه اریبهشت تا آبان است. به همین دلیل بهتر است در این فصل سفر نکنید. هرچند که به دلیل بارش‌های موسومی قیمت تورهای پوکت کاهش پیدا می‌کند. اواسط پاییز تا اوایل بهار خبری از باران‌ها نیست و هوا بسیار مطبوع و معتدل است.

سفر به برلین در زمستان

برلین یکی از محبوب‌‌ترین مقاصد گردشگری اروپا است. برلین در زمستان آب و هوای سردی دارد اما در عین حال بهترین فرصت برای اسکی است. اسکی در کوه‌های آلپ یکی از جذاب‌‌ترین تفریحات زمستانی این شهر است. از طرفی در کریسمس برلین جشنواره‌ها و برنامه‌های شادی دارد. برلین ساختمان‌های قدیمی و زیبایی دارد که باعث می‌شود حتی قدم زدن در آن هیجان انگیز و مفرح باشد. البته این شهر به اندازه خود دیدنی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری دارد. مهم‌‌ترین آن‌ها کلیسای جامع برلین، باغ جانورشناسی، محله نیکولای، بنای رایشتاگ و کاخ شارلوتنبورگ تعدادی از جاذبه‌های مهم این شهر هستند.

 

نمایی از برلین در زمستان

 

جزایر مالدیو بهترین مقصد برای سفر زمستانی

مالدیو کشور کوچکی در اقیانوس هند است که آب و هوای گرم و معتدلی دارد. این جزیره نیمه اول سال باران‌های موسومی زیادی دارد اما نیمه دوم بارش باران تقریبا متوقف می‌شود و هوا بسیار خوب و معتدل است. به همین دلیل هم پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به مالدیو است. اگر می‌خواهید سفر زمستانی گرمی داشته باشید می‌توانید مالدیو را در لیست خود قرار دهید. البته دقت داشته باشید از آنجایی که این زمان بهترین فرصت برای سفر به مالدیو است، گردشگری رونق پیدا می‌کند هزینه اقامت و همین طور بلیط هواپیما گران‌‌تر می‌شود.

مسکو زیبا در زمستان

مسکو یکی از زیباترین مقاصد گردشگری و البته گزینه مناسبی برای بهترین سفرهای خارجی در فصل زمستان است. مسکو در زمستان هوای سردی دارد و این سرما تا ۱۰ درجه زیر صفر هم ممکن است برسد. اما در واقع همین سرمای هوا مسکو را جذاب کرده است. خصوصا که به مناسبت سال نو میلادی جشنواره‌های مختلفی در این شهر برگزار می‌شود. همه این‌ها به شرطی است که شما طرفدار تفریحات زمستانی باشید و بخواهید تجربه‌ای سفری را با پوشیدن لباس گرم، کلاه و شال امتحان کنید. مسکو جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. بعصی از آن‌ها مانند کلیسای سنت باسیل بسیار معروف هستند. به طوری کلی بسیار از جاذبه‌ها و دیدنی‌های مسکو مانند موزه‌ها، پیست‌های اسکی روی یخ فضایی سربسته دارند که به وسایل گرمایشی مجهز هستند.

 

مسکو در زمستان

 

تجربه سفری سرد و زمستانی به کبک

کبک آب و هوایی سرد دارد و حتی زمستان‌ها دمای آن به ۲۰ درجه صفر هم می‌رسد. اما برای کسانی که تفریحات زمستانی را دوست دارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ماهیگیری در یخ یکی از تفریحات زمستانی این شهر است. سورتمه سواری، اسکیت روی یخ هم از محبوب‌‌ترین تفریحات این شهر است. البته به این تفریحات بازدید از موزه‌ها و مراکز خرید و همین طور محله قدیمی شهر را اضافه کنید. اگر به دنبال سفری خاص هستید می‌توانید اقامت در هتل یخی کبک را امتحان کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 644 views بار دسته بندی : ماجراجویی و گردشگری تاريخ : 11 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.