فیروز سیر تجربه‌ ای متفاوت از خرید در مجتمع تجاری نور قشم - فیروز سیر

جزیره زیبا و دیدنی قشم علاوه بر جاذبه‌های گردشگری تماشایی یک مرکز خرید مهم نیز به شمار می‌رود. بسیاری از گردشگران این جزیره را انتخاب می‌کنند تا در کنار تماشای دیدنی‌های زیبای آن بتوانند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از مراکز خرید متنوع این جزیره خرید کنند. در بین این مراکز خرید هم بازارهای سنتی را می‌‌بینید هم پاساژ‌های جدید و به‌روزتر. در صورتی که قصد دارید اجناس مورد نیاز خود را از پوشاک گرفته تا لوازم دیجیتال با قیمتی ارزان تهیه کنید قشم بهترین مقصد برای شما است. یکی از مراکز خرید قشم که در منطقه درگهان قرار دارد مجتمع تجاری نور قشم است. مغازه‌داران این مرکز خرید عموما مردم بومی هستند و تنوع کالا بسیار بالا است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مجتمع تجاری نور قشم بیشتر آشنا شویم.

تور ارزان قشم را رزرو کرده اید؟

معرفی مجتمع تجاری نور قشم

بازار قدیمی درگهان

مرکز خرید نور قشم در سال ۱۳۷۲ در منطقۀ درگهان ساخته شد. این مرکز خرید دو طبقه و ۲۰۰ واحد تجاری دارد و عمده فروشندگان این مرکز از بومیان جزیره هستند. این مردمان خونگرم با شعار صداقت در فروش به استقبال مشتریان خود می‌روند و کالاهای بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش می‌رسانند. به همین دلیل بازار نور قشم جایگاه ویژه‌ای بین گردشگران دارد. اگر به دنبال خرید اجناس برند و اصل هستید حتما سری به مجتمع تجاری نور قشم بزنید در این مجتمع می‌توانید انواع برندها را پیدا کنید. بازار نور قشم دقیقا روبه‌روی مرکز خرید دودلفین قشم واقع شده و برای اتصال این دو مجتمع یک پیاده‌راه هوایی ساخته‌اند. از آن زمان این مرکز خرید شلوغ‌تر شده و در فصل‌هایی از سال که تعداد گردشگران زیاد است با ازدحام جمعیت مواجه می‌شوید.

امکانات مجتمع تجاری نور قشم

مرکز خرید نور قشم علاوه بر فروشگاه‌ها و اجناس متنوع امکانات دیگری هم دارد. از جمله این امکانات می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، فست‌فود، چند سرویس بهداشتی و نمازخانه اشاره کرد. علاوه‌براین در جای‌جای این مرکز خرید نیمکت‌های زیادی برای رفاه حال مشتریان تعبیه شده و می‌توانید روی آنها استراحت کنید.

اطراف مرکز خرید نور قشم

بازار قدیمی درگهان

یکی از ویژگی‌های مثبت بازار نور قشم موقعیت مکانی خوب آن است. در صورتی که نتوانستید کالای مورد نظر خود را در مرکز خرید نور قشم پیدا کنید اصلا نگران نباشید؛ این مرکز خرید دقیقا روبروی مرکز خرید دودلفین قرار دارد و با یک پیاده‌راه هوایی به آن متصل شده و دسترسی به مرکز خرید دولفین بسیار راحت است. با چند قدم فاصله در سمت راستش بازار قدیمی درگهان را می‌‌بینید و کمی بالاتر در میدان انقلاب هم مرکز خرید دریا قرار داد. 

پس از یک خرید طولانی و گشت‌وگذار یک وعده غذای خوشمزه می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران دریا در طبقه دوم مرکز خرید دریا بزنید. رستوران خلیج فارس درگهان نیز در فاصله کمی از مجتمع تجاری نور قرار گرفته است. اگر هنوز درمورد اقامتگاه خود تصمیم نگرفته‌اید نگران نباشید نزدیک مرکز خرید نور قشم چند هتل خوب وجود دارد. می‌توانید به هتل سینگو در طبقه دوم مرکز خرید دریا بروید که امکانات خوبی برای گردشگران فراهم کرده است. هتل لاله نیز دقیقا روبه‌روی مرکز خرید نور قرار دارد.

اگر به دنبال کمی استراحت پس از خرید هستید حتما سری به پارک ساحلی ۱ و ۲ و کمپ ساحل درگهان بزنید. کافیست در امتداد خیابان ناخدا به مسیر خود ادامه دهید این پارک‌ها به موازات هم در امتداد ساحل واقع شده‌اند.

خرید در مجتمع تجاری نور قشم

بازار قدیمی درگهان

اگر قصد دارید خریدی مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت داشته باشید و در عین حال از فروشندگان بومی خرید کنید حتما سری به مجتمع تجاری نور قشم بزنید. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم فروشندگان این مرکز خرید از بومیان جزیره هستند و اجناس را بسیار منصفانه قیمت‌گذاری می‌کنند. تقریبا تمام اجناس مرکز خرید نور اصل هستند و اگر طرفدار خرید از برندهای معروف و معتبر هستید این مجتمع تجاری بهشت شما خواهد بود. قیمت‌های منصفانه شما را شگفت‌زده‌ خواهد کرد و احتمالا با کمی چانه‌زنی با فروشندگان می‌توانید تخفیف هم بگیرید. از جمله اقلامی که در بازار نور قشم پیدا می‌کنید می‌توان به انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و آرایشی اشاره کرد.

آدرس و دسترسی به مجتمع تجاری نور قشم

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم بسیاری از مراکز خرید جزیره قشم در منطقه درگهان قرار دارند. مجتمع تجاری نور نیز در همین منطقه واقع شده است. برای رفتن به مرکز خرید نور قشم باید خودتان را به میدان انقلاب و خیابان ناخدا برسانید. اگر در شهر قشم اقامت دارید با طی یک مسیر چهل دقیقه‌ای با تاکسی یا اتومبیل شخصی به درگهان می‌رسید. در صورتی که مسافر هستید و با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید باید خودتان را به بندر خمیر و اسکله پل بندر برسانید. از آنجا می‌توانید همراه ماشین سوار لنج شوید و به جزیره قشم بروید. پس از خروج از لنج به سمت جاده درگهان برانید و پس از ۴۰ دقیقه به شهر درگهان و بازار نور قشم خواهید رسید.

کلام پایانی

نام جزیره قشم با خرید کردن در هم آمیخته است و بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید اجناس مورد نیاز خود به این جزیره سفر می‌کنند. شما هم اگر دوست دارید یک خرید مقرون‌به‌صرفه داشته باشید قشم و درگهان را فراموش نکنید. منطقه درگهان در حال حاضر مهمترین مرکز خرید جزیره قشم به شمار می‌رود و مراکز خرید بسیاری دارد. یکی از مراکز خرید این منطقه مجتمع تجاری نور قشم است که در این مقاله کوتاه سعی کردیم تا حدی آن را به شما معرفی کنیم. امیدواریم به کمک این راهنمای کوتاه سفر و خرید خوبی را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : ماجراجویی و گردشگری تاريخ : 8 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.