فیروز سیر خرید قسطی تور گردشگری از سفرمی برای بازنشستگان تامین اجتماعی - فیروز سیر

تور اقساطی یکی از بهترین راه‌ها برای سفر ارزان است. سفر بخش مهمی از زندگی است که به کمک آن می‌توان فشارهای زندگی را کم کرد. سفر کردن فرصت خوبی برای استراحت و خوش گذرانی است. اما گاهی هزینه‌های سفر به قدری بالا می‌رود که مجبور می‌شوید قید سفر را بزنید. یا شاید بخواهید به شهر یا کشور خاصی سفر کنید اما پول آن را به صورت یک جا نداشته باشید. برای رفع این مشکل یک راه ساده‌تر وجود دارد و آن خرید اقساطی تور است. در واقع شما با پرداخت مبلغ بسیار کمی از هزینه تور به عنوان پیش قسط سفر خود را انجام می‌دهید. اما مابقی آن را کم کم به صورت قسطی پرداخت می‌کنید.

فیروز سیر امکان خرید اقساطی تور را برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کند، فراهم کرده است. خرید اقساطی تامین اجتماعی کمی متفاوت است و باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و بعد از طی کردن مراحلی ثبت نام خود را تکمیل کنید.

 

خرید تور برای بازنشستگان تامین اجتماعی

 

بازنشستگان تامین اجتماعی چطور باید از سایت فیروز سیر خرید قسطی انجام دهند؟

فیروز سیر پکیج‌های متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته است. این پکیج‌ها هم شامل تورهای داخلی و هم تورهای خارجی می‌شود. بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با ورود به سایت club.tamin.ir ثبت نام خود را انجام دهند. به این صورت که ابتدا وارد سایت شده و خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند.

بعد از این مرحله، باید اطلاعات مسافران وارد شود. در مرحله بعد رمزی به شماره موبایل متقاضی ارسال می‌شود. این شماره همان شماره‌ای است که هنگام ثبت نام وارد شده که باید مربوط به فرد بازنشسته باشد. بعد از دریافت رمز، باید آن را وارد سایت کنید و اعتبار سنجی را تکمیل کنید. بعد از تمام این مراحل ثبت نام شما تکمیل شده و حالا می‌توانید برای سفر آماده شوید.

خرید اقساط شرکت فیروز سیر برای بازنشستگان کارمزد ۱٫۵ درصدی دارد که هر ماه باید با اقساط پرداخت شود. اقساط ماهانه در بازه یکم تا پانزدهم ماه از حقوق بازنشستگان کم می‌شود. خرید اقساطی تور به این روش تا چهار برابر سقف اعتبار ماهیانه بازنشستگان مجاز می‌باشد. در صورتی که خرید که از سقف مجاز بیشتر باشد باید مابه‌التفاوت به صورت نقدی پرداخت شود.

 

خرید قسطی از فیروز سیر

 

خدمات تور گردشگری

تورهای گردشگری بهترین راه برای سفر هستند. زمانی که بخواهید شخصا تدارک سفر را بچینید با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. خصوصا اگر بخواهید با تور خارجی سفر کنید یا مقصدی را برای بار اول انتخاب کنید. خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه سفر مهم‌ترین بخش خدمات تور گردشگری است. این که با بودجه مورد نظرتان کدام بلیط و یا کدام هتل را رزرو کنید، نیاز به این دارد که اطلاعاتی دقیق داشته باشید. آژانس گردشگری به خوبی به این موضوع تسلط دارد. کارشناسان آژانس اطلاعات کامل تمام پروازها و تمام هتل‌ها را می‌دانند. بنابراین گزینه‌های بهتری را می‌توانند پیشنهاد دهند.

از طرفی تورها خدمات بیمه سفر هم ارائه می‌دهند. بیمه سفر جزو خدمات مهم سفر است. هرچقدر که برنامه‌ریزی داشته باشید و برای سفر آماده باشید، باز هم ممکن است همه چیز درست پیش نرود، و به بیمه احتیاج پیدا کنید. بیمه‌های سفر معمولا مواردی مانند گم شدن پول در سفر، هزینه‌های اضطراری درمان، پرداخت هزینه‌ها در صورت گم شدن مدارک و مواردی از این دست را شامل می‌شوند.

علاوه بر این‌ها سفر با تور یک مزیت بزرگ دارد و آن هم برداشتن بار فکری سفر از روی گردشگر است. این که بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد چطور به هتل بروید یا برای گشت شهری چطور رفت و آمد کنید، همه را تور برای شما انجام می‌دهد. چون تورها هم گشت شهری و هم ترانسفر رفت و برگشت دارند. در واقع گردشگر تنها باید هزینه سفر را پرداخت کند.

تور اقساطی را به دقت انتخاب کنید

ممکن است تبلیغات گسترده‌ای از تورهای مسافرتی قسطی دیده باشید اما قبل از خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید. در هنگام خرید باید آژانس مطمئنی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که در خرید اقساطی تور از کیفیت و خدمات تور کم نمی‌شود. همین طور از سود و تعداد قسط‌ها اطلاع پیدا کنید و هزینه نهایی که بعد از آخرین قسط پرداخت می‌کنید محاسبه کنید. با بررسی این موارد می‌توانید خرید درست و منطقی داشته باشید.

در آخر باید بگویم که خرید اقساطی تور یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای سفر است. چون شما تمام پول را یکجا پرداخت نمی‌کنید و این فرصت را دارید تا به صورت ماهیانه پول سفر را بدهید. اگر شما هم جزو بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستید می‌توانید از این فرصت برای یک سفر ایده آل همراه فیروز سیر استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,179 views بار دسته بندی : ماجراجویی و گردشگری تاريخ : 10 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.