فیروز سیر تجربه سفری ماجراجویانه به مالدیو در تیرماه؛ جولای مالدیو چگونه است؟ - فیروز سیر

مالدیو در هر ماه سال، شرایط آب‌وهوایی ویژه‌ای دارد؛ در بعضی ماه‌ها بارندگی بیشتر است و در بعضی دیگر، آب‌وهوایی خشک همراه با بادهای گرم در سطح شهرها حاکم می‌شود. اگر قصد دارید برای سفر به مالدیو در تیرماه برنامه‌ریزی کنید، باید پیش از سفر از هوای این کشور و هم‌چنین امکانات و تفریحات آن در این ماه، اطلاع کافی داشته باشید؛ پس این مقاله را تا انتها بخوانید تا با شرایط سفر به مالدیو در تیرماه آشنا شوید.

رزرو تور ارزان با فیروز سیر خوبه!

آب‌وهوای مالدیو در جولای

سفر به مالدیو در تیرماه

در ماه جولای، معادل خارجی تیرماه، مالدیو بارانی را خواهید دید و از نفس کشیدن در هوایی خنک که تنها هشت تا نه ساعت در روز آفتابی است، لذت خواهید برد. بارش باران که در ابتدای ماه بیشتر است، چندان قابل پیش‌بینی نیست. میانگین دمای مالدیو در تیرماه حدود ۲۸ درجه سانتی‌گراد است و شب‌ها خنک‌تر می‌شود. خبر خوب این است که دمای آب در این زمان حدود ۳۰ درجه می‌باشد که برای تفریحات آبی و غواصی، کاملا مطلوب است.

تجربه ورزش‌های آبی

در آب‌های زلال جزیره‌های مالدیو در جولای، کنار لاک‌پشت‌ها شنا کنید، به غواصی بپردازید و گنجینه‌های پنهان اقیانوس را کشف کنید. هم‌چنین می‌توانید به تماشای صخره‌های مرجانی باشکوه بروید و در سواحل زیبای جزیره، استراحت کنید. امکاناتی هم برای سایر ورزش‌های آبی نظیر موج‌سواری و قایق‌رانی فراهم شده است و اگر کمی هیجان بیشتر می‌خواهید، این ورزش‌ها را انتخاب کنید.

گردش با کشتی مجلل تفریحی

کاوش در جزیره و سفر دریایی با کشتی‌های تفریحی، از بهترین تفریحات مالدیو در تیرماه است و معمولا کودکان این تفریح را بسیار دوست دارند؛ بنابراین اگر به همراه خانواده و بچه‌هایتان به مالدیو می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم که این تفریح را هرگز از دست ندهید. تماشای دلفین‎‌های بازیگوش و غروبی زیبا، بر لذت سفر شما خواهد افزود. 

جزیره پرش در مالدیو

سفر به مالدیو در تیرماه

جزیره پرش در مالدیو یکی از بهترین استراحتگاه‌های مالدیو در جولای است و بسیاری از مردم در سراسر جهان خواستار سفر به این جزیره دیدنی هستند. در این جزیره شما سه انتخاب برای تفریح دارید؛ سفری لوکس با کروز، سفر با هواپیما برای تماشای مناظر دریایی و جزیره پرش و ماجراجویی با قایقی تندرو.

زیردریایی نهنگ؛ تفریح جذاب

اگر دوست دارید مدتی را زیر دریا بگذرانید و آب‌های مسحورکننده اقیانوس هند را ببینید، شما را به گردشگری و ماجراجویی با زیردریایی مینیاتوری در سفرتان به مالدیو در جولای دعوت می‌کنیم. در واقع آب‌وهوای خوب مالدیو در تیرماه برای این ماجراجویی شرایطی کاملا مساعد را ایجاد می‌کند. در این تفریح آبی، از مدرسه ماهی‌ها گرفته تا کشتی‌های غرق‌شده و مرموز را ببینید. 

لذت بیشتر سفر با تجربه اسپاهای مالدیو

در سفرتان به مالدیو در تیرماه، از خدمات آب‌درمانی و ماساژ غافل نشوید. خدمات اسپاهای مالدیو بی‌تردید تجربه آرامشی بی‌نظیر را در این سفر به‌یادماندنی در ماه جولای برای‌تان رقم می‌زند. هر اسپا پرسنلی مجرب و خدماتی منحصر به فرد دارد. برای مثال، در یکی از این مراکز آبگرم، ماساژهای هم‌زمان نقاط مختلف بدن برای کمک به تسکین دردهای ناشی از استرس زندگی روزمره در شهر، ارائه می‌شود که به کاهش تنش و کسب آرامش بیشتر منجر می‌شود.

ماهی‌گیری؛ محبوب‌ترین فعالیت مالدیو در تیرماه

سفر به مالدیو در تیرماه

باران ملایم مالدیو در تیرماه، شرایط مطلوب و دلپذیری را برای ماهی‌گیری به وجود می‌آورد. در اکثر نقاط مالدیو، تالاب‌های متعددی وجود دارد که مناطق ویژه ماهی‌گیری در مجاورت آن‌هاست. باران در مالدیو باعث وفور پلانکتون‌های دریایی و انواع حشرات روی سطح آب می‌شود که ماهی‌ها برای تغذیه از آن‌ها به سطح می‌آیند و همین امر امکان ماهی‌گیری راحت‌تری را برای شما فراهم می‌کند.پس اگر ماهی‌گیری را دوست دارید، این فعالیت جذاب را در سفرتان به مالدیو در تیرماه از دست ندهید. خوب است بدانید قایق‌های سنتی کوچکی برای سفرهای کوتاه با هدف ماهی‌گیری، آماده هستند؛ پس با خیال راحت به ماهی‌گیری بروید و صیدهای‌تان را به عنوان یک سوغاتی خوش‌مزه، برای دوستان‌تان ببرید.

کلام آخر فیروز سیر راجع‌به سفر به مالدیو در تیرماه

مالدیو در تیرماه هم مانند سایر ماه‌های دیگر سال، جذابیت‌ها و امکانات تفریحی خاص خودش را دارد و اگر برای سفر به این منطقه گرمسیری در ماه جولای برنامه‌ریزی می‌کنید، با دیدن مناظر زیبایی از مالدیو بارانی حتما شگفت‌زده خواهید شد. در این مقاله به آب‌وهوا و هم‌چنین تفریحات ویژه مالدیو در این ماه اشاره کردیم و امیدواریم مفید بوده باشد. نظر شما چیست؟ دوست دارید در تیر ماه به این کشور دیدنی سفر کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : ماجراجویی و گردشگری تاريخ : 30 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.